Strona 3 z 4
SkOdA OcTaViA 1.9tdi by florek186 Nowe foty ;) FMIC
: ndz paź 16, 2011 18:50
autor: Fahoo
lipa te kolanka
tak sie nie robi
doszlismy do tego po czascie
SkOdA OcTaViA 1.9tdi by florek186 Nowe foty ;) FMIC
: ndz paź 16, 2011 21:56
autor: italiano_83
Fahoo pisze:tak sie nie robi
doszlismy do tego po czascie
Rozjaśnij temat dla potomnych, taka instalacji blokuje przepływ
SkOdA OcTaViA 1.9tdi by florek186 Nowe foty ;) FMIC
: ndz paź 16, 2011 22:23
autor: Fahoo
italiano_83, rurki git ale nie powinno sie korzystać z silikonów 90` bo one w brew pozorom ostro sie rozpompowuja i zamiast walic w dolot to sie powiekszają i powstaje lag..sprawdziłem
my to robimy tak
zdradze tylko że autko ma się dobrze
octavia asz mod by
fahoo&nissin=all-tdi.pl=VAG-DOCTOR
poprzedni tymczasowy ukł.dolotowy został zastąpiony customem bez zwężek całośc 60,3mm
przebudowe widać na fotkach :diabelski_usmiech
średnice fi 60mm,palona laserem flansza pod map sensor ,spawanie TIG
SkOdA OcTaViA 1.9tdi by florek186 Nowe foty ;) FMIC
: wt paź 18, 2011 18:12
autor: florek186
Fahoo, dobrze wiedzieć:D przerobimy:)
SkOdA OcTaViA 1.9tdi by florek186 Nowe foty ;) FMIC
: pn paź 01, 2012 20:43
autor: Nastar
Sorry za odgrzew. I jak z tym lagiem ? Zamieniałeś kolanka na stal ?
SkOdA OcTaViA 1.9tdi by florek186 Nowe foty ;) FMIC
: ndz paź 07, 2012 14:32
autor: florek186
Nastar, niestety nie
ale jest ok
SkOdA OcTaViA 1.9tdi by florek186 Nowe foty ;) FMIC
: sob paź 13, 2012 14:28
autor: promader
ładnie ładnie pare kucy widze przybyło...też mam asv ale chyba zostane tylko przy programie,który jest jeszcze w planach...a jak sprzęgło daje rade?
SkOdA OcTaViA 1.9tdi by florek186 Nowe foty ;) FMIC
: ndz paź 14, 2012 01:20
autor: Nastar
Fahoo, a te 60mm to wewnętrzna średnica jest czy zewn. ? Nie za dużo ? Planuję zrobić instalkę na fi 60 zewn. (wewn. 57mm) przy turbinie z ARL i zastanawiam się nad lagiem właśnie...
SkOdA OcTaViA 1.9tdi by florek186 Nowe foty ;) FMIC
: ndz paź 14, 2012 09:45
autor: Fahoo
Nastar, 60,3 zewnętrznie
U siebie też mam orurowanie fi 60 i nie ma zadnego laga
Śmiało rób fi 60 jak robisz 200 ps...
...50 też obleci
hmm...ale idąc tropem w pasku b5fl w seri rury sa ok fi 60 ,tak samo golf arl ,więc uważam ze fi 60 trzeba dać....
Niemniej jednak nie ma udokumentowanych przypadków że fi 50 blokuje przepływ powietrza w ukł dolotowym w modzonym aucie.
SkOdA OcTaViA 1.9tdi by florek186 Nowe foty ;) FMIC
: ndz paź 14, 2012 19:25
autor: Nastar
Nie chodzi mi o blokowanie przepływu ale raczej o zbytnie powiększenie układu i laga z dołu przy fi 60 zewn. jeśli mam T-ARL i po korekcie docelowo ma być 185-190KM. Ale skoro nie widzisz problemu to luz. Akurat znalazłem dojście do takich rurek w normalnej cenie
Obawiam się tylko trochę o obcieranie prawego koła przy maks skręcie w lewo ale to już sprawdzę "na żywo" podczas pierwszych przymiarek.
Sorry za OT.
SkOdA OcTaViA 1.9tdi by florek186 Nowe foty ;) FMIC
: ndz paź 14, 2012 22:07
autor: Fahoo
Nastar, przecież ja mam u siebie w mk4 całośc fi 60laga brak nic nie trze
Musisz rure puścic równolegle do podłużnicy i bedzie ok
SkOdA OcTaViA 1.9tdi by florek186 Nowe foty ;) FMIC
: pn paź 22, 2012 12:40
autor: florek186
Fahoo, myślałem o zmianie silnika na inny jaki polecisz?:D
SkOdA OcTaViA 1.9tdi by florek186 Nowe foty ;) FMIC
: pn paź 22, 2012 20:03
autor: Fahoo
PD+dobre pompki
SkOdA OcTaViA 1.9tdi by florek186 Nowe foty ;) FMIC
: czw paź 25, 2012 17:23
autor: florek186
Fahoo, myślałem o ATD + pompki AL czy osprzęt też będę musiał zmieniać pod motor?