Strona 3 z 6

: pn lis 09, 2009 08:25
autor: szczep
Passek prezęci się elegancko :helm:
koło robi robotę :grin:
przydałaby się tylko lekka gleba :chytry:

: pn lis 09, 2009 21:49
autor: martinez.szarek
szczep2008, lekka to juz jest, -35 mm na spręzynach EIBACH :bajer: co nie znaczy że .... poczekaj na wiosnę coś się wymyśli. :helm:

: pn lis 09, 2009 23:27
autor: _zakix_
martinez.szarek, tyle fot robiłeś i gdzie one są ?

: wt lis 10, 2009 08:39
autor: martinez.szarek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

: wt lis 10, 2009 10:35
autor: martin
martinez.szarek, no na - ładnie sie prezetuje i do tego ta felga :bajer: :bajer: a moze gril bez znaczka ????

: wt lis 10, 2009 18:48
autor: martinez.szarek
martin, dzięki… grill zostaje ten sam (wszyscy mają no name to ja się wyłamię) znaczek idzie w matt a w grill mały napis DIESEL :green_fuck: myślę że w ciągu miesiąca uda się zamówić pełną listwę zderzaka przód z japońskiej wersji, z pewnością jeszcze kilka modów optycznych przez zime się zrobi i najważniejsze to jakiś wypasiony gwint z regulacją twardości co by mi dekielki z BBS -ów nie powypadały :helm: a na podsumowanie vwmania 2010 wreszcie....

: śr lis 11, 2009 02:06
autor: _zakix_
martinez.szarek pisze:grill zostaje ten sam
Good
martinez.szarek pisze:znaczek idzie w matt a w grill mały napis DIESEL
Good
martinez.szarek pisze:w ciągu miesiąca uda się zamówić pełną listwę zderzaka przód z japońskiej wersji
Good
martinez.szarek pisze:najważniejsze to jakiś wypasiony gwint z regulacją twardości
Good


Tak więc wszystko idzie w dobrym kierunku :bigok:

: śr lis 11, 2009 13:05
autor: martin
martinez.szarek pisze:w ciągu miesiąca uda się zamówić pełną listwę zderzaka przód z japońskiej wersji,
a gdzie ja zamawiasz i jakie koszta ???? kurde tez bym chciał ale zalezy ile $$$$ :grrr:

: śr lis 11, 2009 15:37
autor: gumagl
na żywo wygląda jeszcze lepiej... te koła całkiem zmieniły wygląd... na plus oczywiście... aż miło popatrzeć na kolejny dobry variantowy projekt...

: śr lis 11, 2009 20:45
autor: martinez.szarek
martin, w tygodniu podjadę do servisu VW podobno sprowadzają na zamówienie dam Ci znać ile wołają.

: pt lis 13, 2009 17:32
autor: qqrydziany
dobrze sie dzieje u Ciebie, prześledziłem cały temat i zmiany na PLUS.
jak te springi EIBACha sie mają co do twardości w porównaniu z serią?

: sob lis 14, 2009 18:19
autor: martinez.szarek
qqrydziany, prawie nie zauważalny dyskomfort jeśli można to tak nazwać :grin: ale juz rozeznałem się co do gewinde i wybór padnie najprawdopodobniej na zestaw firmy SPAX gwintowane zawieszenie z 28 opcjami twardości amory napełnione gazem KRYPTON, cena jest atrakcyjna a firma dla wtajemniczonych to nie żaden wynalazek. :helm:

: sob lis 14, 2009 18:50
autor: qqrydziany
martinez.szarek pisze:zestaw firmy SPAX gwintowane zawieszenie z 28 opcjami twardości amory napełnione gazem KRYPTON, cena jest atrakcyjna a firma dla wtajemniczonych to nie żaden wynalazek.
ile taka przyjemność do Paska? (komplet przód+tył)

: sob lis 14, 2009 19:35
autor: _zakix_
martinez.szarek, @ a czy ten spax ma dużą regulację wysokości ? :P