Strona 3 z 15

: ndz lip 26, 2009 14:38
autor: AD6
i jak tam prace coś nowego zrobione ?

: śr lip 29, 2009 14:47
autor: jemiol7
AD6 pisze:i jak tam prace coś nowego zrobione ?
Wreszcie dorobiłem adapter T3/T28 żeby połączyć turbo z kolektorem.
Tak to wygląda:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jutro planowana jest przymiarka. Zamierzam też się zabrać w tym tygodniu za orurowanie. Praca idzie małymi kroczkami, ale do przodu. :grin:

: pn sie 31, 2009 23:47
autor: Kenet
Projekt poszedł zdrowo do przodu, takie małe spy photo:
Obrazek

Jutro więcej zdjęć i info.

: wt wrz 01, 2009 19:23
autor: AD6
ładnie sie dzieje tylko pozazdrościć szkoda że silnik nie będzie odprężony wtedy by można powalczyć o sporo ponad 2xx

: śr wrz 02, 2009 00:10
autor: Kenet
Dziś zapadła decyzja, głowica już zdjęta, 2mm przekładka czeka na montaż.

: śr wrz 02, 2009 08:00
autor: lipass
oby do przodu :bigok:

mały ot: Kenet, podrzuć linka do gdzie kupiłeś swój kubeł ;-)

: śr wrz 02, 2009 10:56
autor: jemiol7
Po konsultacjach z Coobciem zapadła decyzja o odprężaniu. Już wcześniej o tym myślałem i nabyłem 2mm przekładkę która sobie czekała w garażu. Wczoraj zdjąłem głowice, w poniedziałek powinny dojść uszczelki i wtedy złożę wszystko do kupy. W międzyczasie postanowiłem zakupić nowy kolektor wydechowy, taki jak trzeba z flanszą T28. Kolektor wykonał MOTO WYDECH tak samo jak 2,75" DP (reszta wydechu 2,5"). Kolektor dolotowy jest juz gotowy, ma wkręcone niezbędne króćce. Do środka wleciał już kubeł i pasy SPARCO.

Oto kilka fotek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: czw wrz 24, 2009 13:59
autor: jemiol7
Mały update:

Głowica już założona, pozostało spiąć rozrząd.
Został założony cooler, zrobione orurowanie. Jeszcze trochę i się dziada odpali :grin:

Parę fotek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: czw wrz 24, 2009 15:17
autor: Borys
a ten BOV to blizej przepustnicy nie dało się zamontowac?!

: czw wrz 24, 2009 15:59
autor: jemiol7
Pewnie się dało. Zostawiłem wóz na orurowanie i taki stan rzeczy zastałem. A tak na marginesie, nie powinno to nieść za sobą negatywnych skutków.

: czw wrz 24, 2009 17:00
autor: tkoczi
DObry projekt, pełen szacun

: pt wrz 25, 2009 00:16
autor: Kenet
BOV jest w takim a nie innym miejscu bo ma to swoje zalety. Poza tym nie ma to większego wpływu na poprawne działanie całego układu. Motowydech bardzo ładnie wykonał orurowanie i teraz pozostaje już tylko zrobić spływ oleju do miski (którą dzisiaj zdejmujemy), wpiąć trójnik aby zasilić turbo w olej, dorobić węże oraz przewody paliwowe i podpiąć wtryski. Potem można odpalać. Aby do pierwszego śniegu zdążyć ;)

I jeszcze pytanko - miska w ABFie wychodzi bez ściągania skrzyni? Bo tak na to patrzyliśmy chwile i mamy wątpliwości? Pozdr.

: pt wrz 25, 2009 07:38
autor: Borys
Kenet pisze:I jeszcze pytanko - miska w ABFie wychodzi bez ściągania skrzyni? Bo tak na to patrzyliśmy chwile i mamy wątpliwości? Pozdr.
wychodzi,

: pn paź 05, 2009 18:10
autor: Kenet
Dziś założyliśmy miskę z dorobionym króćcem do spływu oleju, teraz trzeba dorobić przewody do smarowania, restryktor 1 mm na wejściu, przewody paliwowe, podpiąć wtryski i zamontować oil catch tank (pewnie się bez niego nie obejdzie). I można odpalać maszynę.