Strona 3 z 6

: sob lut 28, 2009 17:50
autor: Lukas134
~Robak~, piekne auto, najladniejszy passat jaki jest, duzo nie trzeba modzic bo w serii jest sliczny!! gratki :bigok:

: śr mar 04, 2009 12:25
autor: Matijas
~Robak~ pisze:I tak ludzie sa w szoku jak widza to auto
wcale sie nie dziwie...


Powiem tak, pierwszy raz jak zobaczylem tego paska to sie zakochalem w sylwetce jest poprostu przecudna!!! bardzo agresywan i z sex`em jak juz kolega nadmienil....

Zdecydowanie samochod ktorym bym chcial w przyszlosci jezdzic tylko qrde szkoda ze gwarancja bo kuni to malo;)

Powodzenia w uzytkowaniu i bezawaryjnej jezdzie!!

: śr mar 04, 2009 12:28
autor: Matijas
~Robak~ pisze:bazz89 napisał/a:

ale z kle kle 170KM


Samochod wyglada przednio ale diesel pod maska zabrałby mu połowe klimatu
tu sie akurat nie zgodze bo by z tego wiatrak taki dyzel zrobil;)

: śr mar 04, 2009 12:35
autor: jarol2002
Diesel w tym aucie już nie klekocze to silnik na Common Rail jest bardzo cich zapewnia podobne osiagi do tego TSI i przy tym dużo mniej spala.

: czw mar 05, 2009 11:41
autor: ~Robak~
Wczoraj ustaliłem w miescie spalanie na rowno 10l. Jak dla mnie jest to wartosc jak najbardziej do zaakceptowania. Podobne osiagi zapewnie 2.0 tdi 170KM. Owszem bedzie cichy w srodku ale na zewnatrz nie uniknie sie klekotu, oczywscie bardziej stłumionego niz PD ale jednak wystepujacego. Dopiero tdi v6 zapewniałby jakies ładniejszy dzwiek. Po za tym 2.0 tdi 170KM do wydatek rzedu 140 tys. PLN. Jak wybierałem auto to było ich tylko 5 na cała Polske w promocji z 2008 roku. Najtanszy diesel posztował ponad 130 tys. W ogole mi sie nie kalkuluje. Nie mam nic przeciwko TDI ale do dymamicznej rasowej sylwetki auta klekot spod maski nie przystoi. Takie jest moje zdanie. Oczywiscie kazdy moze miec inne.Poza tym fajnie jest pocisnosc ostro ze swiateł zapinajac biegi przy 6500 obr. TDI jest fajne ale do zwykłego paska.

: czw mar 05, 2009 14:01
autor: jarol2002
Tak masz racje zgadzam się z tobą jak ktoś mało jeździ to nie warto dopłacać do TDI.

Mówisz ze do "dymamicznej rasowej sylwetki auta klekot spod maski nie przystoi" a taki 1,8 przystoi?? Przecież to auto z tym silnikiem wcale nie jest sportowe ma osiągi na poziomie zwykłego auta, nic specjalnego a nawet więcej stary klekot go bez większego problemu objedzie :grin: 8,6 do 100km/h to sportowe auto dla emerytów :jezor:

: pt mar 06, 2009 00:03
autor: ~Robak~
Watpie zeby jakies stary klekot mnie obejchał :jezor:

: pt mar 06, 2009 00:04
autor: Matijas
~Robak~ pisze:Watpie zeby jakies stary klekot mnie obejchał
ja moge stanac swoim starym klekotem z Twoim nowym beznyniakem;) :green_fuck:

chetny? :chytry: :chytry: :bigok:

: pt mar 06, 2009 00:13
autor: ~Robak~
No widze ze zaczynaja sie tu juz wpisywac smieszni ludzie ktorzy grzebali w swoich autach i teraz kozacza. Kolego wroc do fabrycznych ustawien i wtedy składaj propozycje. Mysle ze moj silnik tez ma potencjał.

: pt mar 06, 2009 00:30
autor: jarol2002
Nie widze nic śmiesznego w tym że ktoś sobie zmodyfikował silnik i teraz bez problemu może objechać super szybkie nowe sportowe auta :grin:
Sam zobaczysz jak staniesz na światłach a obok ciebie stary klekoczący Golf którego będziesz wąchał tylko spaliny bo w rzaden sposób go nie dogonisz.

Taki Passat to naprawde piekny samochód ale nigdy nie będzie szybkim sportowym wozem.

: pt mar 06, 2009 00:39
autor: ~Robak~
Vento vr6 jakos nie daje mu rady... moze za stare :chytry:
Mam nadzieje ze mowiac o aucie szybkim i sportowym nie mowisz o swoim czy kolegi Matijasa bo takie to objade po lekkiej modyfikacji programem :cool:

: pt mar 06, 2009 00:45
autor: jarol2002
Auta Matijasa nie dasz rady objechać nawet po sofcie. Mojego auta nie zaliczam do szybkich i sportowych a po drugie te 180km to jeszcze nie koniec będzie sporo więcej :jezor:

A co do twojego auta to po sofcie bedzie mialo w okolicach 200km. I bedzie jeździć juz całkiem pzyjemnie.

: pt mar 06, 2009 00:49
autor: Matijas
~Robak~ pisze:No widze ze zaczynaja sie tu juz wpisywac smieszni ludzie ktorzy grzebali w swoich autach i teraz kozacza. Kolego wroc do fabrycznych ustawien i wtedy składaj propozycje. Mysle ze moj silnik tez ma potencjał.
No kolego... nie wiem czemu do mnie pijesz.... smiesznym czlowiekiem to akurat jestem wiec to moze i nie pojazd, ale nie wydaje mi sie abym kozaczyl, to pierwsza sprawa, druga jest taka ze nie ma czym kozaczyk o jest wiele mocniejszych dizli od mojego, a mod na 160km powoli staje sie regula :bigok:

Do seryjnych ustawien nie mam zamiaru wracac, bo to nie ma sensu, raczej poszedl bym w zupelnie odwrotnym kierunku :bigok:

Poza tym na samym poczatku w moim pierwszym poscie w tym temacie napisalem, ze fura dla mnie przepiekna i ze bardzo mi sie podoba, silnik tez spoko. Napisales ze nie wydaje Ci sie aby jakis stary klekot Cie objechal, wiec odpisalem ze ja moge swoim niewatpliwie starym klekotem Twoje stweerdzenie zweryfikowac :bigok:
~Robak~ pisze:Vento vr6 jakos nie daje mu rady... moze za stare
vr6 to inna bajka, silniki te lubia nie trzymac serii;)
~Robak~ pisze:Mam nadzieje ze mowiac o aucie sportowym nie mowisz o swoim bo takie to objade po lekkiej modyfikacji programem
Raczej prawda :bigok: ale to tez by zalezalo od tego ile bylo by u Ciebie mocy po wirusie, jesli ~200ps to prawdopodobnie z miejsca dostalbys lanie, z uwagi na spora roznice wagi w stosunku do mk4 :bigok:

Tyle OT z mojej strony, bez napinki kolego;)

: pt mar 06, 2009 08:57
autor: ~Robak~
Dobra luz chłopaki. Nie chce sie kłocic. Macie fajne fury z tego co widze ale sami zaczeliscie mardudzic ze wolne i dziadkowe wiec sie nie dziwcie na moja reakcje. Mysle ze kolega Matijas jest zbyt pewny swego auta. Dla mnie poki co wystarczy takie jakie jest a jak minie gwarancja to cos sprobuje zrobic z tym silnikiem. Wtedy gdzies sie spotkamy i zobaczymy co kto ma fajnego pod maska. Poki co :okej: i pozdro.