Strona 16 z 28

Re: Odp: BORA LONG BEACH 17" EIBACH PRO KIT DARK FRONT AKTUA

: ndz gru 07, 2014 23:29
autor: piter007i
m1chal_p pisze:Co do kabla KKL od Viakena potwierdzam, aktywowałem u siebie RKM i podświetlenie wskazówek ;)
Witam,
Napisz proszę jaki masz licznik pełen czy pół FIS, bo ja właśnie 1/2
Napisz tez proszę lub jeszcze lepiej podeślij programy z których korzystales . Oraz skąd czerpać wskazówki co modyfikować we wsadzie .
Dzięki pozdrawiam. Piotr

Re: Odp: BORA LONG BEACH 17" EIBACH PRO KIT DARK FRONT AKTUA

: czw gru 11, 2014 23:51
autor: piter007i
Thy thy thy... Wpadły dziś wtryski od ASV...
Do czasu kiedy nie uzbiera się hajsu na 0.216 bora tak będzie jeździć... Jak na razie wrażenia całkiem całkiem... Wydaje mi się, że tak od 1800 obrotów ciut lepiej ciągnie niż na seryjnych wtryskach. Nie obyło się bez rzeźby bo kostka wtrysku sterującego akurat była inna niż w aucie... Także gdyby ktoś miał kwadratowa wtyczkę sterującego to kupię...!
Poza tym dalej czekam na kabel vag by zlogować auto po rozebraniu dolotu oraz turbo, teraz jeszcze przy okazji korekcje dawek i kąt wtrysku po zmianie wtryskow.
Co ciekawe w ori wtryskach oporność cewki wynosiła ok 109, a w ASV 90... hmm ponoć norma 80-120 Ohm.
Przy okazji zakupu podkładek pod wtryski w bosh diesel centrum spytałem z ciekawości ile wsadzenie zestawów naprawczych z regulacją (0.216) - 380 brutto od wtrysku... Taniej wyszły by zamienniki ale jakoś wypadło mi z glowy by zapytać jakiej firmy te zamienniki (;

Obrazek

Wysłane z mojego JY-G4

Re: BORA LONG BEACH 17" EIBACH PRO KIT DARK FRONT AKTUAL 1ST

: ndz gru 14, 2014 11:14
autor: piter007i
Kabel przyszedł i jak zwykle okazało się ze 'kupa', przy probie zgrania eeprom wyskakuje info 'no ECU found', wiec wchodzę w vcds'a, sprawdzam licznik no i oczywiście w miejscu oznaczenia immo cyfra '5'... Fffuck ! Wiec immo2... Sie pożegnałem z aktywacja czegokolwiek...
Do pełnego baku wlałem valvoline diesel system cleaner, związe wodę z baku gdyby była, może coś tam 'przeczysci i przesmaruje'

Wysłane z mojego JY-G4

Re: BORA LONG BEACH 17" EIBACH PRO KIT DARK FRONT AKTUAL 1ST

: wt gru 16, 2014 22:47
autor: piter007i
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4906821912" onclick="window.open(this.href);return false;

Da rade przełożyć to do obudowy z mojego licznika? Dużo z tym roboty?
Jeśli mam immo2 to spasi?

Wysłane z mojego JY-G4

BORA LONG BEACH 17

: wt gru 16, 2014 23:40
autor: MariuszPrusia
Dużo niby nie ale obudowa se jest trochę inna. nie wiem czy z szybką nie lepiej rzeźbić.
Ori różni sie w miejscu kontrolki drogowych i kierunkowskazów. Mówią też ze żeby założyć ori ringi to też trzeba w ori obudowie lekko piłować :bigok:

Jak masz stare immo2 to na immo3 bez problemu :food: Immo3 to tarcze twoje nie pasują, ja proponuje jakieś z passata b5fl można za grosze 1/2 fis dorwać a tam zawsze już był immo3 :bigok:

BORA LONG BEACH 17

: śr gru 17, 2014 00:18
autor: piter007i
No dobra, ale rozumiem ze i tak nalezy przekładać coś z passka tak? bo gdybym kupił pełnego FISa z b5FL... ? p&p calego licznika nie da rady przełożyć... si?
Moj licznik : 1J0 920 825 B

BORA LONG BEACH 17

: śr gru 17, 2014 00:41
autor: MariuszPrusia
generalnie obudowę przednią która jest P&P... ewentualnie wsad jak kupisz taki nowszy 2004 rok na taki z mk4 r32. Starszy nie trzeba ruszać :bigok: Ja w Borze miałem licznik Full FIS z Sharana :goof: jak to chodziło to nie wiem bo juz było, dopiero na VCDS po nr zegarów widziałem ze cos inne bo byłem święcie przekonany ze one były własnie z b5fl :bajer:

Re: BORA LONG BEACH 17" EIBACH PRO KIT DARK FRONT AKTUAL 1ST

: śr gru 17, 2014 18:18
autor: piter007i
No i szarpnelo mi przedświątecznym budżetem, pojechałem na wyważenie a wróciłem z w nowymi piastami, i łożyskami ehhhhh....
Plus taki ze bicie jak narazie skończyło się, oraz ABS się je świeci za co był winien czujnik....

Wysłane z mojego JY-G4

Obrazek

BORA LONG BEACH 17

: śr gru 17, 2014 18:30
autor: bjoern
Zapisałem sobie to zdjęcie co by pokazywać mojemu kuzynowi-mechanikowi, że tylko on ma *#cenzura#* ceny za robotę :grrr:
kasy poszło ale przynajmniej wszystko masz lux teraz ;) no i właśnie wg tego co napisałem wcześniej to chyba nie tak drogo za tyle rzeczy i roboty :bajer:

Re: BORA LONG BEACH 17" EIBACH PRO KIT DARK FRONT AKTUAL 1ST

: śr gru 17, 2014 18:50
autor: piter007i
To akurat w zakładzie gdzie pracuje mój mechanik, dlatego takie ceny... Ale nie powiem bo szefo policzył bardzo ulgowo. Cennikowo samo toczenie na samkchodze 150, ale np pół roku temu sam kupowałem komplet łożysk fax w sklepie za 120 :-)
Tak czy inaczej polecam zakład :-)

Wysłane z mojego JY-G4

BORA LONG BEACH 17

: śr gru 17, 2014 19:22
autor: Robson91
Ja mam zaufanych mechaników (kuzynów) pracujących w aso vaga i tylko za grubsze rzeczy liczą kase :D raz oddałem do kogo innego to odwrotnie końcówki pozakładał ...

BORA LONG BEACH 17

: śr gru 17, 2014 20:13
autor: piter007i
heeeh... ja co daję radę sam próbuję w domu, ale prasy itp. nie posiadam... oczywiście że tak, tylko zaufanych mechaników... takich co to przy okazji wszystkie tarcze "przetaczaja" i kilka innych rzeczy " robią" to nie brakuje :helm: albo wymieniają to co jest jeszcze dobre...

Re: BORA LONG BEACH 17" EIBACH PRO KIT DARK FRONT AKTUAL 1ST

: czw gru 18, 2014 14:36
autor: Robson91
Każdy co daje rade to robi sam ale niektórych rzeczy nie przeskoczysz ;)

BORA LONG BEACH 17

: śr sty 14, 2015 22:32
autor: piter007i
Wie ktoś jakie kroki poczynić, czy się w ogóle da, aby tył przy pełnym dociązeniu nie siadał aż tak bardzo?
Oczywiście w zawiasie jest amor seria i eibach pro kit....