VW Corrado VR6 , czyli amerykański STORM :P

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » czw lip 08, 2010 15:15

żeby nie było, że w temacie nic się nie dzieje- takie graty już się montują:

sprzęgło- komplet
Obrazek

sonda Boscha- dedykowana, nie jakiś uniwersalny składak
Obrazek

lekkie koła pasowe + świece platynowe DENSO + komplet poduszek pod silnik i skrzynię :)
Obrazek

jako że Corra musiałem odholować z Łodzi przeszło tydzień temu, z diagnozą- "skończyło się sprzęgło" została wyjęta skrzynia biegów, a po jej demontażu i zdjęciu sprzęgła takie coś ujrzały nasze oczy- w skrócie: ALLLE URWAAAAAAŁŁŁŁ!!!!! :crazy: :crazy: :crazy:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

jest to "dźwignia wyciskowa"- zamówiłem już w ASO (całe 19EU) :bajer:

kolejne graty w drodze :)
Ostatnio zmieniony czw lip 08, 2010 15:33 przez olafart, łącznie zmieniany 5 razy.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw lip 08, 2010 15:42

a na tych poliuretanach to Ci nie będą za bardzo drgania z silnika na budę przechodzić??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » czw lip 08, 2010 15:59

rysiektr, tak szczerze to: ch** mnie to boli :green_fuck:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lip 08, 2010 16:06

Trzeba było dać przednią sztywną i tyle. Zawsze to lepiej, ale gorzej dla łapy silnika. Lubi raz na jakiś czas pęknąć koło śruby. :grin:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw lip 08, 2010 16:11

olafart pisze:sonda Boscha- dedykowana, nie jakiś uniwersalny składak
tu chyba pijesz do mnie :). Tak jak Ci tłumaczyłem sonda jest ta sama, różnica jest we wtyczce. A tak z ciekawości ile dałeś za tę najoryginalniejszą z oryginalnych son d Boscha?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lip 08, 2010 16:20

sas_gti, problem polega na tym, że z niewiadomych przyczyn zamienniki wszelkiego typu i nawet uniwersalne sondy BOSCH w VR6 robią siupy w kompie i nikt tego nie potrafi racjonalnie wytłumaczyć. Jednym auta falują na wolnych, inni mają problemy z mocą na wysokich RPM, a jeszcze innym auto pali 15 litrów w emeryckim stylu jazdy. Zmiana na sondę dedykowaną zawsze pomaga. To jakiś fenomen ale jak widać ori sonda zawsze pomaga.



Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Post autor: vr6syncro » czw lip 08, 2010 17:25

olafart pisze:lekkie koła pasowe
gdzie i za ile?


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » czw lip 08, 2010 17:35

Aluminum Alternator Pulley (7 Ribs) 143g zamiast 370g- 35EU
Aluminum Crank Pulley 0.73kg zamiast 2.98kg- 65EU

wszystko na necie w UK i US kupowane było



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw lip 08, 2010 19:20

jeszcze lekki zamach by się przydał do kompletu :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pt lip 09, 2010 10:18

rysiektr, ale po co?
uważasz że taka moc jest niewystarczająca? Gwarantuję Ci, że większość pięknych chłopców, w różowych koszulkach Lacosty, okularach a'la George Michel i japonkach, siedzących w pedalskich nowych autkach pożyczonych od rodziców dziwi się i tak mocno, że ich piękne autka nie dają rady staremu paździerzowi. A Corr jest w miarę często używany, więc ma być przede wszystkim "komfortowy" w codziennym użytkowaniu, a ze spiekem, czy lekkim zamachem taki by nie był wcale...



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pt lip 09, 2010 10:30

olafart pisze:rysiektr, ale po co?
a po co sie stosuje lekkie koło zamachowe ? :helm:
olafart pisze:uważasz że taka moc jest niewystarczająca? Gwarantuję Ci, że większość pięknych chłopców, w różowych koszulkach Lacosty, okularach a'la George Michel i japonkach, siedzących w pedalskich nowych autkach pożyczonych od rodziców dziwi się i tak mocno, że ich piękne autka nie dają rady staremu paździerzowi.
w takim razie po co Ci lekkie kółka pasowe :bajer: i czy ja gdzieś napisałem, ze ma niewystarczającą moc?? Chłpcze nie spinaj się tak :helm:
olafart pisze:ma być przede wszystkim "komfortowy" w codziennym użytkowaniu, a ze spiekem, czy lekkim zamachem taki by nie był wcale...
taaaaaaa 17" z naciągiem, gwint, poli w zawiasie i poduchach pod silnikiem, hamulce takie ze auto staje dęba i ponad 200 kucy pod nogą... tak bardzo komfortowe auto na polskie drogi :grin: bliżej mu do rajdówki niż do komfortowego dupowoza :helm:
Ostatnio zmieniony pt lip 09, 2010 10:36 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt lip 09, 2010 15:25

Olaf , ja to Cię czasem nie rozumiem :)
Zakładasz lekkie koła pasowe a pytasz po co lekkie koło zamachowe?
Jako argument przeciw lżejszemu zamachowi podajesz ...
olafart pisze:ma być przede wszystkim "komfortowy" w codziennym użytkowaniu, a ze spiekem, czy lekkim zamachem taki by nie był wcale...
Te "argumenty" tak samo pasują do montażu lekkich kół pasowych i wielu innych modów które masz w swoim corku, co do lekkiego koła zamachowego. Odelżanie elementów rozrządu jest modem podonym do odelżania koła zamachowego.
Zastanów się ile kg zdjąłęś z kół pasowych i za ile kasy, a za ile byś odelżył zamach (wychodzi mi na szybko że w miarę podobny koszt)Z zamachu możesz zdjąć ile chcesz, nikt nie każe odelżać tak żeby miał problemy z utrzymaniem biegu jałowego i z ruszzniem. To że zdecydowałeś, żeby odelżać kółka pasowe a nie koło zamachowe było czym podytkowane? Może właśnie chęcią przylansowania się? Bo jakbyś zrobił koło zamachowe to by nikt nie widział , a tak otwierasz maskę i masz alu kółka. Oczywiście nie myśl, że ja Ci to zarzucam, ale po prostu chcę, żebyś spojrzał na swoje autko i mody które poczyniasz z nieco większym dystansem. Przez odelżenie koła mogłeś uzyskać dokładnie to samo, ale jednak z jakiegoś powodu wybrałeś koła pasowe.

No i Olaf bez kitu nie spinaj się tak, bo ostanio zacząłeś jakoś dziwnie się odzywać do ludzi na forum, szczególnie do tych których znasz z 'reala', zauważyłem, że po Rychu trochę jedziesz, no i ode mnie też jakoś stronisz, np ignorujesz zupełnie pytania, które Ci się zadaje, tak jakbyś nas nie znał. Jeszcze jedna śmieszna rzecz: Naświemasz się z lansowania się w nowych autach, a sam się lansujesz w starym :). Różnicy specjalnie nie widzę. Ktos po prostu inaczej wolał wydać kasę, ale pewnie jakby miał 200 tys a nie 30 tys to by taki typ nie kupił A3 z silnikiem 1,6 tylko się lansował w S3. Ty wolisz się lansować w corrado zamiast kupić nowe autko i fajnie, mi sie to podoba , ja to np popieram w 100% tylko dziwię się Tobie jakie ostatnio bzdury wypisujesz. Przeciez 95% aut na drodze jest nowszych od twojego o 10 lat albo i więcej, ma podobną wartość i ma znacznie słabsze silniki, i są z chuyowszym wyposażeniem, a Ty jeszcze się do tego nie przyzwyczaiłeś?? To chyba jak jedziesz swoim correm to co 5 sekund komentujesz auto które jeżdzą koło Ciebie. "OO ale pedał w golfie 6" etc. Każdy ma prawo się lansować w czym chce i to ma być powód do naświewania się kogoś ? Jak w przedszkolu. Jakby odwrócić sytuację to by się okazało, że tamci lanserzy z tych pedalskich jak to ująłeś samochodów mają swoje forum i tam się właśnię leją z takiego typa jak Ty który pakuje co miesiąc parę koła na swoje stare, kultowe samochody, a oni jeżdzą do salonu raz na rok na przegląd, żeby zmienić olej. Kto co lubi, przecież wszystko jest dla ludzi. Nie trzeba od razu jechać po każdym kto kupił nowe auta a nie 15 letniego corra.
Teraz Ci posłodzę trochę :p. Wiesz dobrze, że Twoj correk jest zajebisty, ale jak się Ciebie czyta to można pomyśleś, że coś z Toba jest nie tak. Ja Cię znam, więc ręczę za Ciebie, że wszystko z Tobą ok i nie jeteś zadufanym w sobie i swoim samochodzie typem, ale jak ktoś czyta jakie masz poglądy na pewne sprawy to chyba może sobie tak o Tobie pomyśleć.
Trzymajta się!!
Ostatnio zmieniony pt lip 09, 2010 15:48 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pt lip 09, 2010 15:50

sas_gti pisze:szczególnie do tych których znasz z 'reala', zauważyłem, że po Rychu trochę jedziesz
no trochę... ale na żywo nie pozostaję dłużny :dzida: :helm: sorry za OT
sas_gti pisze:Olaf , ja to Cię czasem nie rozumiem
ja też... :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » pt lip 09, 2010 15:55

sas_gti, rysiektr, koła pasowe dostałem wraz z rachunkiem do auta, tak samo jak komplet poliuretanów :) NIC z tego nie kupowałem- ja do Corra kupuję tylko rzeczy potrzebujące wymiany (świece, kable, płyny, hamulce itd)- te wszystkie mody co są, to scheda po poprzednim właścicielu :bajer:

reszta wyjaśniona będzie przy piffku- ale fakt muszę się mniej spinać :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości