Strona 11 z 20

Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp

: czw sie 19, 2010 09:17
autor: Borys
Reaper pisze:No to moim zdaniem taka przerobka jest bezsensowna
a moim ma sens i bedzie lepiej niz z digi 1 nawet na serii sofcie

Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp

: czw sie 19, 2010 09:35
autor: mustang877
Borys pisze:a moim ma sens i bedzie lepiej niz z digi 1 nawet na serii sofcie
też jestem tego samego zdania. nawet GTO potwierdzał swojego czasu.

Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp

: czw sie 19, 2010 10:24
autor: Reaper
A nie lepiej jest robic remap digi1? Rozumiem ze opcja digi3 + remap jest lepszym rozwiazaniem niz opcja digi1 + remap?

Bo jazda na seryjnym sofcie, a zwlaszcza w digi1 (czyli z 8v) to strata potencjalu piecyka :)

Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp

: czw sie 19, 2010 12:26
autor: mustang877
Reaper pisze:Rozumiem ze opcja digi3 + remap jest lepszym rozwiazaniem niz opcja digi1 + remap?
Tak, po prostu na takim setupie z digi 3 można sie spodziewać wiekszych przyrostów mocy, a przecież o to głównie chodzi. :bigok:

Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp

: czw sie 19, 2010 13:04
autor: Reaper
Aaaa no czyli jak planujesz po tym i tak porzadny remap to jestes usprawiedliwiony :helm:

Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp

: czw sie 19, 2010 13:09
autor: mustang877
Reaper pisze:Aaaa no czyli jak planujesz po tym i tak porzadny remap to jestes usprawiedliwiony
oczywiście że tak, jak już robic to robic dobrze i dokładnie. Ale poki co musze to wstawić i dopracowac po swojemu.

Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp

: czw sie 19, 2010 14:37
autor: Reaper
Ale i tak nie masz takich ladnych felg Porsche jak ja :helm:

Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp

: czw sie 19, 2010 15:14
autor: mustang877
Reaper pisze:Ale i tak nie masz takich ladnych felg Porsche jak ja
bo mam lepsze RH ZW1 17 zoll :grin: :helm:

Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp

: czw sie 19, 2010 15:26
autor: Reaper
Ja tam nie chcialem bo juz co drugi Correk ma ZW1 :helm:

Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp

: czw sie 19, 2010 17:44
autor: mustang877
Reaper pisze:Ja tam nie chcialem bo juz co drugi Correk ma ZW1
aaa tam, ja aż tak dużo ich nie widziałem, może z dwa lub trzy. :)

Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp

: pn sie 23, 2010 13:53
autor: mustang877
wałki ABF wstawione, niebawem fotki z prac

Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp

: śr wrz 08, 2010 21:28
autor: mustang877
konrad141 pisze:I gdzie te fotki ? a zresztą... Jak wrażenia po zmianie ?
fotki bedą juz niedlugo bo ostatnio miałem natłok obowiązków zawodowych co pochłaniało całe dnie ale juz powoli wychodzę na prostą i napewno odświeżę temat ciekawą procją informacji :) Jak to zwykle w 16v bywa po takich modach tak też i u mnie czuć ze moc wzrosła ale za razem sie przesuneła na wyższe partie obrotów i przy 6500rpm kończy sie zabawa a to zdecydowanie za wcześnie. Ale po to czeka w pudełku Digi 3.0 żeby miedzy innymi temu zaradzić. Narazie jestem w trakcie przygotowywania przejściówki na przepustnicę ponieważ chcę połączyć przepustnicę z ABF(która i tak czeka jeszcze na porting :grin: ) z kolekotrem od KR ze wzglęgu na największą średnice kanałów dolotowych. Dopiero wtedy będzie można ruszyć z instalacją Digifanta.

Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp

: pt wrz 10, 2010 10:22
autor: mustang877
a tu obiecane fotki

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp

: śr wrz 15, 2010 22:52
autor: pawka508
mustang877,
siema siema
no widzę jest konkretnie i wszystko na wielki + :bigok: wszystkie mody pod maska masz pomyślane i zrobione z głową i patrzę że dużą wiedzę posiadłeś więc będę uchylał czoła i przychodził po porady hehe :pub: a jak wrócę to jakiś mały spocik co?? hehe pozdro