a moim ma sens i bedzie lepiej niz z digi 1 nawet na serii sofcieReaper pisze:No to moim zdaniem taka przerobka jest bezsensowna
(EX) Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp
też jestem tego samego zdania. nawet GTO potwierdzał swojego czasu.Borys pisze:a moim ma sens i bedzie lepiej niz z digi 1 nawet na serii sofcie
Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp
A nie lepiej jest robic remap digi1? Rozumiem ze opcja digi3 + remap jest lepszym rozwiazaniem niz opcja digi1 + remap?
Bo jazda na seryjnym sofcie, a zwlaszcza w digi1 (czyli z 8v) to strata potencjalu piecyka
Bo jazda na seryjnym sofcie, a zwlaszcza w digi1 (czyli z 8v) to strata potencjalu piecyka
[img]http://img62.imageshack.us/img62/2937/sigexplo.jpg[/img]
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp
Tak, po prostu na takim setupie z digi 3 można sie spodziewać wiekszych przyrostów mocy, a przecież o to głównie chodzi.Reaper pisze:Rozumiem ze opcja digi3 + remap jest lepszym rozwiazaniem niz opcja digi1 + remap?
Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp
Aaaa no czyli jak planujesz po tym i tak porzadny remap to jestes usprawiedliwiony
[img]http://img62.imageshack.us/img62/2937/sigexplo.jpg[/img]
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp
oczywiście że tak, jak już robic to robic dobrze i dokładnie. Ale poki co musze to wstawić i dopracowac po swojemu.Reaper pisze:Aaaa no czyli jak planujesz po tym i tak porzadny remap to jestes usprawiedliwiony
Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp
Ale i tak nie masz takich ladnych felg Porsche jak ja
[img]http://img62.imageshack.us/img62/2937/sigexplo.jpg[/img]
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp
bo mam lepsze RH ZW1 17 zollReaper pisze:Ale i tak nie masz takich ladnych felg Porsche jak ja
Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp
Ja tam nie chcialem bo juz co drugi Correk ma ZW1
[img]http://img62.imageshack.us/img62/2937/sigexplo.jpg[/img]
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp
aaa tam, ja aż tak dużo ich nie widziałem, może z dwa lub trzy.Reaper pisze:Ja tam nie chcialem bo juz co drugi Correk ma ZW1
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp
fotki bedą juz niedlugo bo ostatnio miałem natłok obowiązków zawodowych co pochłaniało całe dnie ale juz powoli wychodzę na prostą i napewno odświeżę temat ciekawą procją informacji Jak to zwykle w 16v bywa po takich modach tak też i u mnie czuć ze moc wzrosła ale za razem sie przesuneła na wyższe partie obrotów i przy 6500rpm kończy sie zabawa a to zdecydowanie za wcześnie. Ale po to czeka w pudełku Digi 3.0 żeby miedzy innymi temu zaradzić. Narazie jestem w trakcie przygotowywania przejściówki na przepustnicę ponieważ chcę połączyć przepustnicę z ABF(która i tak czeka jeszcze na porting ) z kolekotrem od KR ze wzglęgu na największą średnice kanałów dolotowych. Dopiero wtedy będzie można ruszyć z instalacją Digifanta.konrad141 pisze:I gdzie te fotki ? a zresztą... Jak wrażenia po zmianie ?
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp
a tu obiecane fotki
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
- pawka508
- Gadatliwa bestia
- Posty: 781
- Rejestracja: czw sie 05, 2010 20:29
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski/ Warszawa
Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877 1xx,x Hp
mustang877,
siema siema
no widzę jest konkretnie i wszystko na wielki + wszystkie mody pod maska masz pomyślane i zrobione z głową i patrzę że dużą wiedzę posiadłeś więc będę uchylał czoła i przychodził po porady hehe a jak wrócę to jakiś mały spocik co?? hehe pozdro
siema siema
no widzę jest konkretnie i wszystko na wielki + wszystkie mody pod maska masz pomyślane i zrobione z głową i patrzę że dużą wiedzę posiadłeś więc będę uchylał czoła i przychodził po porady hehe a jak wrócę to jakiś mały spocik co?? hehe pozdro
Moje MK3 1zZzZZz http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=352628
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości