mlodyluk, Myślałem lecz doszedłem do wniosku, że cel został osiągnięty jeśli chodzi o modyfikacje mechaniczne tego samochodu. Każdej jednej zmianie została poświęcona masa czasu, uwagi i precyzji. Nie chcę tego psuć aby tylko zobaczyć kilkadziesiąt HP więcej na wykresie, których nie wykorzystam i być może auto stanie się wolniejsze zamiast szybsze. Zresztą sam wiesz, że w naszych górzystych rejonach 1.8 + BigT i jego wstawanie przy 5000rpm nie ma racji bytu
Autko świetnie się spisuje, śmiga bezawaryjnie. Miałem okazję sprawdzić jak spisują się większe suszarki w 1.8T i dziś już nie mam wątpliwości dlaczego tak wiele osób polecało od dawna K04-064 w tym silniku, chcąc uzyskać sensowne 300+. Turbo wstaje praktycznie jak seria, a góra jest nieporównywalnie mocniejsza, lag po przepięciu biegu nie istnieje. Zostało mi tylko rozkoszować się jazdą, dbać o wygląd i profesjonalnie serwisować na bieżąco
P.S. Chęci na większą moc są bez dwóch zdań- w tym hobby zawsze wszystkiego jest mało. Jednakże bardziej stosownym rozwiązaniem w pogoni za większą mocą będzie kolejny wóz z innym silnikiem
kolak6,