phanteon, nie widać fury na Matarni bo już tam nie pracuje
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Teraz na grunwaldzkiej będę się rozbijał
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jak na spoty jeździłem bo miałem wolne to nikogo nie zastałem
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ale spoko teraz godziny pracy inne to i na spoty będę wpadał
Krzychu na pewno zrobi z tego autka łaaał
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
Taki jest ogólnie plan a jak to będzie to się okaże
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wszystko kwestia $ ale chyba finansowo będzie lepiej to i coś się powalczy. Na razie tylko z nowości to auto dostało 4x nowe oponki zimowe Nexen Winguard 225/45/17
czarnykurczak, powiem Ci że mimo bolączek mojego egzemplarza z, z którymi przy kupnie się liczyłem to jest mega komfortowo i szybko w tym aucie. Cicho w środku, quattro chodzi zajefajnie, wygoda w środku jest nie do opisania Czuję się w 14-sto letnim aucie lepiej niż w niejednym nowym aucie z salonu. Moje byłe Vento to przy nim tragedia... Jak tylko ogarnę parę detali to będzie jeszcze lepiej. Dźwięk v6 i 2x suszarka wypas
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No i komfort automatu. Niby auto drogie w serwisie ale jeśli skrzynia i motor zdrowy to koszta takie straszne nie są. Tak samo jak w a4 czy a8. Apetyt na paliwo w zależności od nogi od 16l gazu w mieście i tylko w mieście gdzie korki to norma do....... Górnej granicy jeszcze nie obliczyłem bo boje się wyniku
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Generalnie gdy się bawiłem autem to ok 20L gazu idzie ale mój nie jest jeszcze w pełni sprawny więc może zejdzie w dół spalanie o litr może dwa. Troszkę żałuję że v8 nie wziąłem bo dźwięk jeszcze lepszy a apetyt na paliwo prawie taki sam ale za to koszta już wyższe w serwisie troszku
Generalnie polecam taką furę bo nie taki diabeł straszny
phanteon, jeździliśmy wtedy w 4ke jak miałem tryb awaryjny i może ze 180 ps
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Potem ogarnąłem z Grzybkiem czujnik EGT i N75 i moc okazała się nie seryjna i było ponad 250 ps ale powodowało to ogromne wypadanie zapłonów więc padła decyzja by Zoltar coś z tym zrobił i wróciliśmy do serii 230 ps, która w zupełności do tej ciężkiej bydy styknie. Jak kiedyś będzie mi mało to napisze się soft z prawdziwego zdarzenia i z 260-270 luźno będzie. Nawet na serii jest fajna dynamika jazdy
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
A na trasie teraz spalanie fajne bo 10L benzy a 12-13 gazu
W pierwszej kolejności czeka mnie długo wyczekiwana zmiana wahaczy, tylnych amorków a potem uszczelnienie silnika i wizyta u gazownika. Potem będę męczył heble i detale. Troszku tego jest ale powoli sie wszystko ogrnie