Strona 2 z 3

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

: wt sty 06, 2015 20:34
autor: wesol
Pamietam ze dmuchales tam cos kolo 2.9 bara to ile teraz tam bedzie na tym nowym "śmigle" ?? Ten IC teraz to nie wydaje sie byc taki duzy jak na takie moce Daje to rade jeszcze?? Rowumiem ze trakcji to juz nie masz od dawna ale ja nigdy nie rozumialem przyspiechy od zera ale przy wyprzedzaniu to musi byc mega.

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

: śr sty 07, 2015 21:52
autor: tom cio
Dzięki za info o tarczach ;)

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

: czw sty 08, 2015 19:28
autor: Fodor
Wesol nie dmuchałem nigdy 2,9 bara max to nie cale 2,2 bara. Z trakcją nigdy nie było problemu przynajmniej przy dynamicznym jeżdżeniu. Bo jest to dość spora turbina i nie osiąga max boost jak arl 2,3 biegu, na niższych biegach nie zameli kolami.

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

: czw sty 08, 2015 21:37
autor: IksDe
wesol, Jak fajnie ograniczysz moment na niskich biegach to nie ma efektu boksowania kół, no chyba, że ktoś to lubi :bigok:

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

: czw sty 08, 2015 22:06
autor: wesol
nie chodzi mi o ograniczenie dolu czy cos. Tu widze ladne 350 nuta przy 2000 obr i 400Nm przy 2500. No nie wiem czy na takim lekkim autku to nie bedzie mielić. Taki niut tez ma dokladnie w swoim i mieli mi spokojnie na 2 biegu bez strzelania ze sprzęgła. Nie mowie przeciez o mieleniu od 1200 obr czy cos kolo tego.

A z doladowaniem to mi sie machlo jak gadalismy ze max dla gtb2056 to cos kolo 2.9 bezwzglednego czyli nadcisnienia to 1.9.

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

: pt sty 09, 2015 10:32
autor: Fodor
bo ty masz krótsze biegi. u mnie 2 biegu 80km/god. No i mam 17ki kola. w dodatku duża turbina i małą zawsze będzie różnica. mimo ze podobny nm a i tak mniejsza będzie szybszej pompowała z dołu.

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

: pt sty 09, 2015 21:53
autor: wesol
umnie tez dobijam do 80 km/g ale juz jest odciecie czy tam zdlawienie, spadek mocy bo jest dobre 4900 obr na szafie.

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

: czw lut 12, 2015 10:29
autor: diablosv
Fodor, przerabiałeś te wtryski od małych po większe. Powiedział byś jak jest z egt i kulturą pracy takiego mocnego vp. Jest to trochę istotne dla mnie. I ile takie Alh zniosło by bez zakuwania dołu z pd.

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

: czw lut 12, 2015 21:19
autor: Fodor
Duże czy małe EGT to nie tylko wtryski są wiele innych czynników co maja wpływ. W przypadku mojego silnika nigdy nie doszło do 900 stopni przy pełnym ogniu.
Czym większe wtryski tym głośniej pracuje wiadomo więcej paliwa... Ale jeśli ktoś chce mieć ciche i mocne auto to proponuje Tbenzyne.
Rozebrałem ostatnio swój silnik po dwóch latach na mocnym setupie jedynie lekko wytarte górne panewki korbowodowe przebieg 180tys.km. Z tym ze mam ALH, ASV ma lepsze górne panewki. Reszta jest igła. Zresztą można zmienić panewki na jakiś wzmocnione i latać dalej.
Ibiza w całości poszła na malowanie. Nowy silnik tez w trakcie :satan:

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

: pt lut 13, 2015 11:52
autor: markk
Będę śledził!

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

: pt lut 13, 2015 17:39
autor: KoJ@K
Nowy silnik w sensie inny? Czyżby zmiana na pd? :chytry:

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

: pt lut 13, 2015 18:06
autor: wesol
Tylko dół od asz.

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

: pt lut 13, 2015 20:47
autor: wielik
kozak !!!

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

: pt lut 13, 2015 21:07
autor: wesol
Widzialemjakie tma Fiodor kolektory wkladal do tej swojej ibi. no maskara. I spawane z rur i dorabiane flansze na kolektor od innych tdi. Chyba docelowo chce tez by pękło te 3xx KM- tak mi sie wydaje.