A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3238
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Vivaro/Trafic w zasadzie tylko jeden silnik (Renault 1.6) - musiałbyś pogadać z ludźmi z branży bo z tego co gdzieś tam się słyszy na busach to już niektórzy 200 przekroczyli.
Ducato na wejście oferuje motor 2.3 150KM czyli tyle co najmocniejsza wersja 1.6 BiTurbo. 2.3 to sprawdzona od lat konstrukcja.
Gdzie to ma latać: krajówki czy międzynarodówka
Ducato na wejście oferuje motor 2.3 150KM czyli tyle co najmocniejsza wersja 1.6 BiTurbo. 2.3 to sprawdzona od lat konstrukcja.
Gdzie to ma latać: krajówki czy międzynarodówka
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3238
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Pod taka działalność poszedł bym w Vivaro/Trafic.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Polecam Sprintera 2.9 TD. Blacha gówniana ale silnik zajebisty
viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3238
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
W którym salonie takiego kupić można?markim321 pisze:Polecam Sprintera 2.9 TD. Blacha gówniana ale silnik zajebisty
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Z takich uwag czysto użytkowych: drzwi zaczęły ciężko pracować na zawiasach, trzeba by było przesmarować. Biały smar silikonowy w smarownicy mamy bo używamy do innych rzeczy ale... można nim sobie nie powiem co nasmarować ale na pewno nie zawiasy drzwiowe w Caddym bo nie ma smarowniczek...
W starym były fabrycznie i choć 11 lat miał drzwi smarowane co roku pracowały jak nóweczki. W tym za pół roku urwę klamkę przy otwieraniu.
W starym były fabrycznie i choć 11 lat miał drzwi smarowane co roku pracowały jak nóweczki. W tym za pół roku urwę klamkę przy otwieraniu.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3238
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
To jest tak zrobione, że jak zapłacisz ostatnią ratę za niego to klamka się urwie i wtedy pójdziesz kupić nowego Volkswagena co brzmi dumnie
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Nie przesadzacie trochę? Przecież to rocznik modelowy 2004, rozumiem że silnik to już inna bajka, ale w caddym z 2004 roku zawiasy były chyba takie same i te auta jeżdżą już po 13 lat i nie słyszałem żeby ktoś klamkę urwał po spłaceniu leasingu
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Ale różnica między prawymi drzwiami (używane 100x mniej) a lewymi jest kolosalna. Czuć że lewe drzwi ciężko pracują, prawe zamykasz normalnie i się zamykają, lewe z tą samą siłą i łapie tylko na raz. Jak już któryś raz pod rząd musisz je ponownie otwierać aby mocniej nimi je**ąć żeby zamknąć to zaczyna irytować. Podobnie otwieranie: trzeba na prawdę sporej siły użyć aby je odciągnąć.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Nie żebym czerpał jakąś radość z cudzego nieszczęścia, ale przyjemnie się ten wątek czyta. Tak po prostu
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
Problem jest tego typu, ze kolega Piasek wychował się na pancernych konstrukcjach typu Polo, Caddy 1, T4. Ktoś z teraźniejszego pokolenia nie dostrzeże tych mankamentów, zakładając że tak ma być. I faktycznie wszystko jest w porządku. Po prostu konstrukcja nie jest przewidziana na wieloletnią tyraczkę. Jakość materiałów użytych do produkcji nie może być przesadnie dobra i droga, a sama technologia zaprojektowania i wykonania pomyślana z głową dla przyszłego ruchu w interesie. Zresztą wymagania klientów też się zmieniły. Kto chciałby jeździć jednym autem przez 20 lat? Jedynie cena za taki zestaw trochę jest przesadzona.
viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;
A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
tego nikt nie zakłada ale też nikt nie zakłada że układ wtryskowy zacznie zdychać już po zaledwie 40 tyś km...markim321 pisze:Po prostu konstrukcja nie jest przewidziana na wieloletnią tyraczkę.
Gdyby to 140-160 tyś km przeleciało... trudno, taki urok CR`ów i najgorsze że od razu wpędza cie w koszmarne koszty bo auto pali 2x więcej natomiast za te katalogowe brednie, po 5L/100km dla tego silnika to zarząd VW powinni powiesić przed siedzibą firmy.
Najniższe to zawsze było ok 6L, w trasie, równo i bez klimy. Wszelkie inne i od razu pow. 7miu.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3238
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW
to czemu ty latasz niezniszczalnym 1.9TDi który pali z górki 4l ON/100km?markim321 pisze:Problem jest tego typu, ze kolega Piasek wychował się na pancernych konstrukcjach typu Polo, Caddy 1, T4. Ktoś z teraźniejszego pokolenia nie dostrzeże tych mankamentów, zakładając że tak ma być. I faktycznie wszystko jest w porządku. Po prostu konstrukcja nie jest przewidziana na wieloletnią tyraczkę. Jakość materiałów użytych do produkcji nie może być przesadnie dobra i droga, a sama technologia zaprojektowania i wykonania pomyślana z głową dla przyszłego ruchu w interesie. Zresztą wymagania klientów też się zmieniły. Kto chciałby jeździć jednym autem przez 20 lat? Jedynie cena za taki zestaw trochę jest przesadzona.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości