Megster pisze:Co znaczy "Ultra" u Audi?
Kolega powyżej w większości wyjaśnił temat. Auto ma dodatkowe żaluzje w atrapie grilla, które zależnie od prędkości otwierają się lub zamykają by stawiać mniejszy opór. Po silnikiem jest kilka osłon aerodynamicznych w newralgicznych miejscach, dodatkowe spojlery i odprowadzenia powietrza w karoserii, opony o mniejszym oporze (wywalone i wstawione 18''
 ), tryby eco dodatkowo przeskalowane na jak najniższe obroty silnika itp. itd....
 ), tryby eco dodatkowo przeskalowane na jak najniższe obroty silnika itp. itd....I w praktyce wygląda to mniej więcej tak że auto o wadze 1,7 tony i długości 5 metrów spala jak poniżej i to bez przesadnego cackania się z gazem.






 - mówię to przy całej mojej sympatii dla VW.
 - mówię to przy całej mojej sympatii dla VW.  






 Good idea!! Tym samochodem z tym silnikiem jest to pewnie wykonalne. Panowie inż. w Audi zrobili świetną robotę. Muszę sprawdzić jaki wynik jestem w stanie osiągnąć na trasie. Gdybym nie włączył klimy, wynik byłby o pół litra niższy. Wg wskazania komputera eco, tyle na 100km. pobiera klimatyzacja. Więc 3,5litra/100km. pewnie jest do zrobienia
  Good idea!! Tym samochodem z tym silnikiem jest to pewnie wykonalne. Panowie inż. w Audi zrobili świetną robotę. Muszę sprawdzić jaki wynik jestem w stanie osiągnąć na trasie. Gdybym nie włączył klimy, wynik byłby o pół litra niższy. Wg wskazania komputera eco, tyle na 100km. pobiera klimatyzacja. Więc 3,5litra/100km. pewnie jest do zrobienia  

 .
.
 Uzupełniając to o moje zapasy w garażu mam komplecik na zabezpieczenie fury.
 Uzupełniając to o moje zapasy w garażu mam komplecik na zabezpieczenie fury.

 . Proszę o duuużo zdjęć
 . Proszę o duuużo zdjęć 

 
 