[A4] B6 BiTurbo. Trumna by Trewor
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
[A4] B6 BiTurbo. Trumna by Trewor
Z małym opóźnieniem pora chyba wrzucić temat kolejnego auta... Żeby na zlotach nie było już gadania że Rdzew przyjechał na 2 auta niee
Borę co niektórzy zdążyli poznać...
Po bardzo obfitym sezonie przyszły rozważania, aby przesiąść się na to co planowałem od początku, czyli Borę w Variancie. V6 4Motion Byłem już bardzo blisko realizacji tego planu, ale w wyniku serii przypadków w moim parku maszyn zawitało to:
Niektórzy może kojarzą to auto. Jest to auto Przema z GST. Przed sprzedażą, zdążył on wprowadzić "pewne mody"... Do rzeczy:
Model: A4 B6 Avant
Silnik: 1.8T ---> 2,7 Biturbo
Moc: ok 320 PS (słowa Przema, ja nie hamowałem)
Mody pod maską: Swap na 2,7 Biturbo, IC z 2,5 TDI, stożki, doloty, programy + trochę magii, sprzęgło i skrzynia - 2,5 TDI
Zawieszenie: KW V1, tylne amory AP
Układ hamulcowy: (jeszcze) seria
Koła: 9x19 Bentley Continental; opony 215/35 Kumho
Nadwozie: pakiet S-line, grill w czerni, usunięte oznaczenia z tylnej klapy, usunięte relingi, ksenony z S4, dokładka z Leona Cupry
Wnętrze: Czarne skóry, kierownica po kuracji w Carsdream - ścięta, wyprofilowana, skóra gładka i perforowana, obszyta czerwoną nicią, mieszek zmiany biegów z A4 B8
Audio: OEM Navi
Plany: poskładanie tego co leży + trochę zabawy z lakierem itp, itd, się zobaczy co jeszcze się wymyśli
Jeszcze Dare fota komory:
I Dare fotka wnętrza:
Wracając do "prezentacji" auta, start miałem dość łatwy, bo trochę już było porobione. Wiadomym było, że trzeba pomyśleć o kołach. Po Borze zalegały mi jeszcze Ety Bety Cup w 18". Zrobiłem próbną przymiarkę:
...ale po publicznym linczu, że za małe, że giną itp, pojechały one do Niemca, a od Brytola szybko przyjechały koła o cal większe...
Po założeniu na nich opon 215/35 szybkie założenie na auto, bez mierzenia, dystansów, stĘsu, ot ściągnąłem jedne koła i założyłem drugie:
Spas nie był ani idealny ani tłusty ani jaki tam sobie można wymyśleć, ale niestety sezon 2013 stał u mnie pod znakiem 3xB
Biturbo
Bentley
Bezrobocie
...to ostatnie szczególnie mnie hamowało, więc tak jak założyłem koła, tak jeździłem na zloty, bo to było priorytetem, aby dojechać o własnych siłach na każdą znaczącą się imprezę, i zobaczyć długo nie widziane mordki.
Poza kołami, i fajnie zgranymi ramkami Bentleya (dzięki Maślak ) wymieniłem jedynie tylne amory, bo te na których auto stało przy kupnie były już mocno zmęczone... Stąd wiele osób było przekonanych że jeżdżę na airride Szybka transakcja z Mentosem i jak zawsze Venom24 okazał się niezawodny. I wiadomo dla kogo miała być ta paczka niee
Udało mi się też ogarnąć detailing w sprawdzonym Auto Wax. Zdecydowanie polecam. A tak to cały sezon 2013 przebiegł na zwiedzaniu imprez... I tym sposobem było się w Nowym Stawie, gdzie wpadła zaskakująca nagroda w S&S
Było się na OldschoolSuicide, gdzie po raz pierwszy padło hasło że Rdzew pojechał na 2 auta. Ciekawe dlaczego?
...potem VAG Weekend...
...Dub It!...
...VW Mania i VIP Faktoria...
...cult...
Widać tu jeden drobny detal, który w międzyczasie wpadł, czyli dokładka z Leona Cupry, znaleziona w szopie u Dare Stefana
Na tym w zasadzie sezon się zakończył. Auto stoi, i czeka na ogarnięcie. Póki co kompletuję graty. Idąc tropem Bory, gdzie motywem przewodnim było R, tutaj motyw to B I tym sposobem na ebayu zakupiło się taki mały, aczkolwiek ciekawy detal:
W międzyczasie, korzystając z nadmiaru czasu porobiło się jakieś tam przymiarki...
...jednak stwierdziłem że zostaję przy motywie Bentleya, i go kontynuowałem... Należało wyeliminować jedną z największych bolączek tego auta, czyli hamulce... Seryjne tarcze z 1.8T to zdecydowanie za mało. Tym sposobem znów posłużyłem się ebay.uk, i odiwedził mnie kurier z dużą paczką, a w niej...
Do tego tarcze 345mm z S4 B6/7, znalezione w szopie, tym razem u Rdzewa. Czy to zagra? Jeszcze nie wiem.
Po dużej paczce z UK przyszła mniejsza, w której znajdował się kolejny mały element:
Idąc za ciosem, i korzystając ze świątecznej atmosfery zapakowałem się w Trafica, i zrobiłem sobie wycieczkę do Dąbrowy Górniczej, skąd przywiozłem foteliki yupii
Na chwilę obecną to tyle. Baaaardzo powoli składam to co mam + generuję fundusze na dalszy rozwój sytuacji. Czas pokaże co tam jeszcze mi do głowy przyjdzie.
Borę co niektórzy zdążyli poznać...
Po bardzo obfitym sezonie przyszły rozważania, aby przesiąść się na to co planowałem od początku, czyli Borę w Variancie. V6 4Motion Byłem już bardzo blisko realizacji tego planu, ale w wyniku serii przypadków w moim parku maszyn zawitało to:
Niektórzy może kojarzą to auto. Jest to auto Przema z GST. Przed sprzedażą, zdążył on wprowadzić "pewne mody"... Do rzeczy:
Model: A4 B6 Avant
Silnik: 1.8T ---> 2,7 Biturbo
Moc: ok 320 PS (słowa Przema, ja nie hamowałem)
Mody pod maską: Swap na 2,7 Biturbo, IC z 2,5 TDI, stożki, doloty, programy + trochę magii, sprzęgło i skrzynia - 2,5 TDI
Zawieszenie: KW V1, tylne amory AP
Układ hamulcowy: (jeszcze) seria
Koła: 9x19 Bentley Continental; opony 215/35 Kumho
Nadwozie: pakiet S-line, grill w czerni, usunięte oznaczenia z tylnej klapy, usunięte relingi, ksenony z S4, dokładka z Leona Cupry
Wnętrze: Czarne skóry, kierownica po kuracji w Carsdream - ścięta, wyprofilowana, skóra gładka i perforowana, obszyta czerwoną nicią, mieszek zmiany biegów z A4 B8
Audio: OEM Navi
Plany: poskładanie tego co leży + trochę zabawy z lakierem itp, itd, się zobaczy co jeszcze się wymyśli
Jeszcze Dare fota komory:
I Dare fotka wnętrza:
Wracając do "prezentacji" auta, start miałem dość łatwy, bo trochę już było porobione. Wiadomym było, że trzeba pomyśleć o kołach. Po Borze zalegały mi jeszcze Ety Bety Cup w 18". Zrobiłem próbną przymiarkę:
...ale po publicznym linczu, że za małe, że giną itp, pojechały one do Niemca, a od Brytola szybko przyjechały koła o cal większe...
Po założeniu na nich opon 215/35 szybkie założenie na auto, bez mierzenia, dystansów, stĘsu, ot ściągnąłem jedne koła i założyłem drugie:
Spas nie był ani idealny ani tłusty ani jaki tam sobie można wymyśleć, ale niestety sezon 2013 stał u mnie pod znakiem 3xB
Biturbo
Bentley
Bezrobocie
...to ostatnie szczególnie mnie hamowało, więc tak jak założyłem koła, tak jeździłem na zloty, bo to było priorytetem, aby dojechać o własnych siłach na każdą znaczącą się imprezę, i zobaczyć długo nie widziane mordki.
Poza kołami, i fajnie zgranymi ramkami Bentleya (dzięki Maślak ) wymieniłem jedynie tylne amory, bo te na których auto stało przy kupnie były już mocno zmęczone... Stąd wiele osób było przekonanych że jeżdżę na airride Szybka transakcja z Mentosem i jak zawsze Venom24 okazał się niezawodny. I wiadomo dla kogo miała być ta paczka niee
Udało mi się też ogarnąć detailing w sprawdzonym Auto Wax. Zdecydowanie polecam. A tak to cały sezon 2013 przebiegł na zwiedzaniu imprez... I tym sposobem było się w Nowym Stawie, gdzie wpadła zaskakująca nagroda w S&S
Było się na OldschoolSuicide, gdzie po raz pierwszy padło hasło że Rdzew pojechał na 2 auta. Ciekawe dlaczego?
...potem VAG Weekend...
...Dub It!...
...VW Mania i VIP Faktoria...
...cult...
Widać tu jeden drobny detal, który w międzyczasie wpadł, czyli dokładka z Leona Cupry, znaleziona w szopie u Dare Stefana
Na tym w zasadzie sezon się zakończył. Auto stoi, i czeka na ogarnięcie. Póki co kompletuję graty. Idąc tropem Bory, gdzie motywem przewodnim było R, tutaj motyw to B I tym sposobem na ebayu zakupiło się taki mały, aczkolwiek ciekawy detal:
W międzyczasie, korzystając z nadmiaru czasu porobiło się jakieś tam przymiarki...
...jednak stwierdziłem że zostaję przy motywie Bentleya, i go kontynuowałem... Należało wyeliminować jedną z największych bolączek tego auta, czyli hamulce... Seryjne tarcze z 1.8T to zdecydowanie za mało. Tym sposobem znów posłużyłem się ebay.uk, i odiwedził mnie kurier z dużą paczką, a w niej...
Do tego tarcze 345mm z S4 B6/7, znalezione w szopie, tym razem u Rdzewa. Czy to zagra? Jeszcze nie wiem.
Po dużej paczce z UK przyszła mniejsza, w której znajdował się kolejny mały element:
Idąc za ciosem, i korzystając ze świątecznej atmosfery zapakowałem się w Trafica, i zrobiłem sobie wycieczkę do Dąbrowy Górniczej, skąd przywiozłem foteliki yupii
Na chwilę obecną to tyle. Baaaardzo powoli składam to co mam + generuję fundusze na dalszy rozwój sytuacji. Czas pokaże co tam jeszcze mi do głowy przyjdzie.
[A4] B6 BiTurbo. Trumna by Trewor
no przyznam szczerze, że jest grubo...
mody jak zwykle na grubo, śmiga podejrzewam zacnie.
tylko pogratulować i życzyć powodzenia
mody jak zwykle na grubo, śmiga podejrzewam zacnie.
tylko pogratulować i życzyć powodzenia
- stepniak.p
- Gadatliwa bestia
- Posty: 547
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 18:38
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
[A4] B6 BiTurbo. Trumna by Trewor
kopara opada
felgi z Bentleya i te czarne z Porsche miażdżą....
super projekt
felgi z Bentleya i te czarne z Porsche miażdżą....
super projekt
OBECNIE : MK6 1.6 TDI DSG
BYŁO: Polo IV 9n3
BYŁO : MK5
12.03.2012 18:40 - Golf mk5 został sprzedany
BYŁ : MK 6 ; 1.4 TSI ; 122KM ; HIGHLINE
BYŁO: Polo IV 9n3
BYŁO : MK5
12.03.2012 18:40 - Golf mk5 został sprzedany
BYŁ : MK 6 ; 1.4 TSI ; 122KM ; HIGHLINE
[A4] B6 BiTurbo. Trumna by Trewor
Audi Koozak ! Gratuluje nagrody ! i do zobaczenia na jakimś evencie
- Szamper
- OEM+
- Posty: 403
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 17:53
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: 7R Variant, 4R32
- Kontakt:
[A4] B6 BiTurbo. Trumna by Trewor
Świetne auto, mody poprzedniego wlasciciela jak i Twoje na duzy +.
Mi niepodoba sie brak relingów, ale wiadomo każdy ma swój gust i Tobie ma sie podobać
Mi niepodoba sie brak relingów, ale wiadomo każdy ma swój gust i Tobie ma sie podobać
[A4] B6 BiTurbo. Trumna by Trewor
Swego czasu śmigał Aktualnie zimuje i nie jest ruszany. Przyjdzie odwilż, to się go wstawi na warsztat i spróbuje ogarnąć tak, aby śmigał bezawaryjnie. Jesienią pojawiły się jakieś nieszczelności, więc aktualnie jest a nie osiągimiskieusz pisze: śmiga podejrzewam zacnie.
Z relingami było tak, że ich brak zauważyłem dopiero po dłuższym czasie Przywykłem do tej płaskiej linii, i teraz inaczej sobie tego nie wyobrażam, więc tak zostanieSzamper pisze:Mi niepodoba sie brak relingów, ale wiadomo każdy ma swój gust i Tobie ma sie podobać
- Szamper
- OEM+
- Posty: 403
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 17:53
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: 7R Variant, 4R32
- Kontakt:
[A4] B6 BiTurbo. Trumna by Trewor
No i oto chodzi Tobie sie podoba, jest ogien i na tym polega tuningTrewor87 pisze: i teraz inaczej sobie tego nie wyobrażam, więc tak zostanie
[A4] B6 BiTurbo. Trumna by Trewor
Zaczęła się zabawa w ogarnięcie zacisków. Poszły do odmalowania. Były wizje na inny kolor. Raz po głowie chodziła żółć, raz czerwień. A jednak zostanie niebieski, tak jak jest. Powiedzmy że takie wspomnienie po Borze
Natomiast blaszki z napisem pojechały do Tucka na przepolerowanie. W trakcie prac wpadł mu do głowy pomysł dodania czarnego akcentu, i moim zdaniem jest on w 100% trafiony, tak zostawiamy. Foto z prac:
Natomiast blaszki z napisem pojechały do Tucka na przepolerowanie. W trakcie prac wpadł mu do głowy pomysł dodania czarnego akcentu, i moim zdaniem jest on w 100% trafiony, tak zostawiamy. Foto z prac:
Re: [A4] B6 BiTurbo. Trumna by Trewor
prawie zemdlałem patrząc na to "benaudi" , ktoś ma rakietę i to tak blisko mnie
[A4] B6 BiTurbo. Trumna by Trewor
A ja przez cały sezon myślałem że Audi na Air jest ... bo jak dobrze pamiętam Przem latał na powietrzu nie ?
Fakt faktem nigdy jakoś się nie przyglądałem spasowaniu u Ciebie
Fakt faktem nigdy jakoś się nie przyglądałem spasowaniu u Ciebie
[A4] B6 BiTurbo. Trumna by Trewor
Tak, Przem miał Air, i miałem opcję brać od niego auto na takim setupie, ale wybrałem gwint. Powietrze nie jest dla mnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości