

W samochodzie na pierwszym strojeniu z którego wyszło 156km i 326nm było zrobione
-wtryski 216
-wydech
-turbo ARL
-seria sprzegło
-seria map sensor
-seryjny intercooler
-wystrojenie bez przepływomierza
Następnie po strojeniu został założony intercooler i była odczuwalna różnica niestety po niedługim czasie bez żadnych oznak wypaliło dziurę w tłoku i niestety po rozłożeniu silnika sprawdziłem wtryskiwacze które w ogóle nie trzymały ciśnienia ... trzymały po 130-160bar a miały przejechane jakieś 25 tys. km Wtryski były kupione pewnie od większości znanemu muszka.d niestety po wielu kłótniach i sprzeczkach z nim nie doprosiłem się zwrotu pieniędzy za remont silnika i musiałem zrobić wszystko na swój koszt ... gdyż muszka stwierdził że to moja wina że wypaliło dziurę gdyż w chwili wypalenia kończyłem czwarty bieg i że miałem za duże egt na pewno ... a nawet nie sprawdził i nie widział swoich wtrysków które mi sprzedał ale już koniec tematu. Więc zabrałem się za naprawę motoru



tak wyglądał blok, w ogóle nie pordzewiały


poskładany na nowych pierścieniach, śrubach, panewkach







Nie spodziewałem się że przy takiej mocy na pół slickach będzie mielić cały drugi bieg i trochę 3 a na suchej nawierzchni jadąc na niskich obrotach na 3 biegu i wciśnięciu gazu do końca gubi przyczepność


Na chwilę obecną jest kilka pierdół jeszcze do poprawki w samochodzie ale wszystko z czasem ważne, że mechanicznie jest w 100% sprawne

