Scirocco Viper Green 1.4 TSI stock+
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: śr kwie 24, 2013 09:12
Scirocco Viper Green 1.4 TSI stock+
Po długim i żmudnym procesie tentegowania w głowie, postanowiłem zapodać kilka słów na temat swojego toczydełka. Widziałem tu już kilku znajomych z rodzimego forum, więc czemu miałoby mnie zabraknąć
No więc tak:
Wyposażenie:
Brakuje DCC, DSG, skóry i szklanego dachu. Poza tym chyba jest chyba wszystko co potrzebne:
tapicerka siedzeń - skóra łączona z alcantarą w kolorze kaszmirowym wg producenta, dla mnie to po prostu krówkowy ,
- czujnik deszczu,
- automatycznie włączane światła,
- czujniki parkowania,
- autoalarm z jakimiś pierdołami,
- klima dwustrefowa,
- kierownica multifunkcyjna,
- komputer MFA+
- biksenony,
- felgi 18",
- czujnik ciśnienia powietrza,
- asystent podjazdu,
- radio RDC 510 z Dynaudio 300W,
- aluminiowe pedały,
- przyciemniane 35% szyby tylne,
- czarna podsufitka,
- podłokietnik,
- ESP,
- automatycznie ściemniające się lusterko.
Silnik:
1.4 TSI 160 KM
Układ dolotowy:
Forge Intake
Układ wydechowy:
Seryjny - końcówki ze skody Yeti
Układ napędowy:
6 stopniowa manulana skrzynia biegów
Felgi aluminiowe:
Interlagos 18" - malowane na czarny mat
Układ hamulcowy:
Seryjny
Zawieszenie:
Eibach Pro-Kit + Bilstein B8
Wnętrze i car audio:
Pakiet sportowy,
RDC510 + Dynaudio
Body kit i oświetlenie:
Fabryczna moc i moment:
-160 KM i 240 Nm
Moc i moment po modach:
- 225 KM i 315 Nm (wykres wrzucę potem, bo zapodział się gdzieś w czeluściach kompa, a w robocie go niet )
Scirocco 1.4 TSI z lipca 2010 w kolorze jak widać. Seryjna moc to 160KM, ale jak wiadomo, VW lubi nieco przekłamać te informacje i praktycznie każdy silnik wypluwa jakieś bonusy. Mój swego czasu miał 171KM. Było, minęło. Gwarancja skończyła się w lipcu, więc nadeszła pora aby pomyśleć o czymś więcej. Na początek poleciały pierdoły w stylu ramka deski z Scirocco R, felgi, lusterka i element zderzaka pomalowane/oklejone na czarny mat oraz końcówki wydechu z 2.0.
Wkrótce później, w swe progi przyjął mnie Dominik z Ecu Performance, gdzie założone zostały amortyzatory Bilstein B8 i sprężyny Eibach Pro Kit. Sciro usiadło około 3cm, czego może tak bardzo nie widać, bo seryjnie wyjeżdżające z salonu wygląda jak koza i jest spora luka do zniwelowania Przy okazji Dominik zapodał program, a kilka tygodni temu wrzucony został dolot Forge.
Jeszcze do niedawna plan był taki aby pójść na całość i wrzucić tu wydech MG i turbo (najprawdopodobniej Loba), ale stwierdziliśmy, że w sumie to tylko 1.4 i teraz nakłady finansowe będą niewspółmierne do uzyskanej mocy, więc odpuszczamy.
Hmm, co w planach...
Sprzedaż po przyszłorocznych wakacjach
http://imageshack.us/photo/my-images/38 ... 28422.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zimą jeździł tak:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
No więc tak:
Wyposażenie:
Brakuje DCC, DSG, skóry i szklanego dachu. Poza tym chyba jest chyba wszystko co potrzebne:
tapicerka siedzeń - skóra łączona z alcantarą w kolorze kaszmirowym wg producenta, dla mnie to po prostu krówkowy ,
- czujnik deszczu,
- automatycznie włączane światła,
- czujniki parkowania,
- autoalarm z jakimiś pierdołami,
- klima dwustrefowa,
- kierownica multifunkcyjna,
- komputer MFA+
- biksenony,
- felgi 18",
- czujnik ciśnienia powietrza,
- asystent podjazdu,
- radio RDC 510 z Dynaudio 300W,
- aluminiowe pedały,
- przyciemniane 35% szyby tylne,
- czarna podsufitka,
- podłokietnik,
- ESP,
- automatycznie ściemniające się lusterko.
Silnik:
1.4 TSI 160 KM
Układ dolotowy:
Forge Intake
Układ wydechowy:
Seryjny - końcówki ze skody Yeti
Układ napędowy:
6 stopniowa manulana skrzynia biegów
Felgi aluminiowe:
Interlagos 18" - malowane na czarny mat
Układ hamulcowy:
Seryjny
Zawieszenie:
Eibach Pro-Kit + Bilstein B8
Wnętrze i car audio:
Pakiet sportowy,
RDC510 + Dynaudio
Body kit i oświetlenie:
Fabryczna moc i moment:
-160 KM i 240 Nm
Moc i moment po modach:
- 225 KM i 315 Nm (wykres wrzucę potem, bo zapodział się gdzieś w czeluściach kompa, a w robocie go niet )
Scirocco 1.4 TSI z lipca 2010 w kolorze jak widać. Seryjna moc to 160KM, ale jak wiadomo, VW lubi nieco przekłamać te informacje i praktycznie każdy silnik wypluwa jakieś bonusy. Mój swego czasu miał 171KM. Było, minęło. Gwarancja skończyła się w lipcu, więc nadeszła pora aby pomyśleć o czymś więcej. Na początek poleciały pierdoły w stylu ramka deski z Scirocco R, felgi, lusterka i element zderzaka pomalowane/oklejone na czarny mat oraz końcówki wydechu z 2.0.
Wkrótce później, w swe progi przyjął mnie Dominik z Ecu Performance, gdzie założone zostały amortyzatory Bilstein B8 i sprężyny Eibach Pro Kit. Sciro usiadło około 3cm, czego może tak bardzo nie widać, bo seryjnie wyjeżdżające z salonu wygląda jak koza i jest spora luka do zniwelowania Przy okazji Dominik zapodał program, a kilka tygodni temu wrzucony został dolot Forge.
Jeszcze do niedawna plan był taki aby pójść na całość i wrzucić tu wydech MG i turbo (najprawdopodobniej Loba), ale stwierdziliśmy, że w sumie to tylko 1.4 i teraz nakłady finansowe będą niewspółmierne do uzyskanej mocy, więc odpuszczamy.
Hmm, co w planach...
Sprzedaż po przyszłorocznych wakacjach
http://imageshack.us/photo/my-images/38 ... 28422.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zimą jeździł tak:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Scirocco Viper Green 1.4 TSI stock+
bajka...
środek bardzo fajny, chociaż tylko 1 foto:p
mocy chyba wystarcza, jeździ przyjemnie. B8 + eibach musi przyjemne doznania gwarantować.
Dobra fota z ferrari i gtr(?)
szerokości
środek bardzo fajny, chociaż tylko 1 foto:p
mocy chyba wystarcza, jeździ przyjemnie. B8 + eibach musi przyjemne doznania gwarantować.
Dobra fota z ferrari i gtr(?)
szerokości
Scirocco Viper Green 1.4 TSI stock+
Scirocco to najładniejszy model wg mnie oczywiście volkswagena, a scirocco r to już bajka
Samochód bardzo ładny, gratulacje! Jak sprawuje się dynaudio?? Brakuje mi tylko dsg i panoramicznego dachu
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Samochód bardzo ładny, gratulacje! Jak sprawuje się dynaudio?? Brakuje mi tylko dsg i panoramicznego dachu
Sent from my iPad using Tapatalk HD
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: śr kwie 24, 2013 09:12
Re: Scirocco Viper Green 1.4 TSI stock+
Dzięki za dobre słowo, Panowie
miskieusz, B8+Pro Kit rzeczywiście dają dużo uśmiechu w zakrętach, niestety nie przepadają za poprzecznymi nierównościami No i auto stoi wyżej o około 1 cm niż na samych Eibachach. Cóż, widocznie coś za coś A mocy oczywiście już nie wystarcza, ale raczej nie zamierzam już nic z nim robić. Myślałem o swapie lub większym turbo, ale raczej odpuszczę i poczekam grzecznie aż go sprzedam
free66 Dynaudio przysłowiowej dupy nie urywa, ale gra znacząco lepiej od seryjnego RCD - pasma są mocniejsze i bardziej przejrzyste, bas nie charczy gdy schodzi nisko. aczkolwiek nie jest to high end
miskieusz, B8+Pro Kit rzeczywiście dają dużo uśmiechu w zakrętach, niestety nie przepadają za poprzecznymi nierównościami No i auto stoi wyżej o około 1 cm niż na samych Eibachach. Cóż, widocznie coś za coś A mocy oczywiście już nie wystarcza, ale raczej nie zamierzam już nic z nim robić. Myślałem o swapie lub większym turbo, ale raczej odpuszczę i poczekam grzecznie aż go sprzedam
free66 Dynaudio przysłowiowej dupy nie urywa, ale gra znacząco lepiej od seryjnego RCD - pasma są mocniejsze i bardziej przejrzyste, bas nie charczy gdy schodzi nisko. aczkolwiek nie jest to high end
Scirocco Viper Green 1.4 TSI stock+
pantuniestau, o tego się nie spodziewałem, że będzie wyżej... poza tym:
a VW tak się starał;)pantuniestau pisze:aczkolwiek nie jest to high end
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: śr kwie 24, 2013 09:12
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: śr kwie 24, 2013 09:12
Re: Scirocco Viper Green 1.4 TSI stock+
Kilka spy shotów z detailingu Na chwilę obecną auto jeździ i znowu się brudzi, ale czeka na korektę finalną w przyszłym tygodniu.
No i kilka gratów wymienionych po 60 tysiącach
No i kilka gratów wymienionych po 60 tysiącach
Scirocco Viper Green 1.4 TSI stock+
Sam się zabrałeś za korektę? Fajny kolor, mojej siostrze strasznie się podoba To na co zmieniają? Nie ma sensu czekać z takimi pytaniami
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: śr kwie 24, 2013 09:12
Scirocco Viper Green 1.4 TSI stock+
Nie, korektę robi mój znajomy, który ogarnia takie rzeczy Na razie wykracza to poza moje pojmowanie, ale obiecał, że pokaże mi co i jak, aby dbać o Sciro w przyszłości Na co zostanie zmienione auto jeszcze do końca nie wiadomo, po głowie kołacze się cała masa idei, większość zależna od tego jak w przyszłym roku będzie wyglądała sakiewka W każdym razie najprawdopodobniej zostanę w rodzinie VW z Golfem GTI lub R, albo poczekam na następne Sciro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości