Octavia White by MikeWRC: zapraszam rowniez na Fejsa
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels
Dobra felga Więcej informacji prosimy
Wykładziny obiektowe i wycieraczki https://wykladziny-warszawa.pl/ zapraszam
Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels
Otóż felgi idealne pod dystans, tylko trochę wąskie. Są to:
Dwuczęściowe (rotor osobno, beczka z rantem osobno) BBS RC 040, 17x7,5, ET 41, rozstaw 5x120. Przód z dystansem do 20mm będzie idealnie wypełniał nadkole. Widziałem kilka MK4 na tych felgach i przód naprawdę wyglądał spoko. Do tego można zrobić z nimi fajny mod i przykręcić rotor od zewnątrz, a nie od środka i wtedy ET ma 57, a felgi mają zupełnie inny, oldschollowy wygląd .
Z tyłu chcę zrobić ładną beczkę, więc będę szukał BBS RC 090 lub 091, które mają szeroki rant i 17x8 lub 17x9 z ET20 lub ET 26. Tego pierwszego ET 20 się trochę boję, bo z dystanem będzie to ok. ET 5-10 (czyli będzie 3cm wystawało bardziej niż obecnie) ale chyba sagano ma w Golfie podobnie wystawione i przy glebie jest OK.
Jak ktoś się trafi i będzie chciał podobny zestaw to chętnie ogarnę temat i się wymienię na 2 szt:) - szersze za węższe. Na Allegro można kupić w bardzo podobnej cenie i spoko jakości RC 090.
Na razie oponki planuje kupić tylko na przód - jakieś 195x40, z tyłu pewnie zostawie 205x40 bo są świeże.
Tak to chciałbym żeby wyglądało:
A tak wygląda kółko z rotorem na zewnątrz:
Dwuczęściowe (rotor osobno, beczka z rantem osobno) BBS RC 040, 17x7,5, ET 41, rozstaw 5x120. Przód z dystansem do 20mm będzie idealnie wypełniał nadkole. Widziałem kilka MK4 na tych felgach i przód naprawdę wyglądał spoko. Do tego można zrobić z nimi fajny mod i przykręcić rotor od zewnątrz, a nie od środka i wtedy ET ma 57, a felgi mają zupełnie inny, oldschollowy wygląd .
Z tyłu chcę zrobić ładną beczkę, więc będę szukał BBS RC 090 lub 091, które mają szeroki rant i 17x8 lub 17x9 z ET20 lub ET 26. Tego pierwszego ET 20 się trochę boję, bo z dystanem będzie to ok. ET 5-10 (czyli będzie 3cm wystawało bardziej niż obecnie) ale chyba sagano ma w Golfie podobnie wystawione i przy glebie jest OK.
Jak ktoś się trafi i będzie chciał podobny zestaw to chętnie ogarnę temat i się wymienię na 2 szt:) - szersze za węższe. Na Allegro można kupić w bardzo podobnej cenie i spoko jakości RC 090.
Na razie oponki planuje kupić tylko na przód - jakieś 195x40, z tyłu pewnie zostawie 205x40 bo są świeże.
Tak to chciałbym żeby wyglądało:
A tak wygląda kółko z rotorem na zewnątrz:
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels
Gratki za pomysłowość Jak to mówią kto kąbinuje ten zyje więc ciekaw jestem efektów
Moja strzała http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=476631" onclick="window.open(this.href);return false;
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie
Re: Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wh
W planach długoterminowych mam wrzucenie air ride'a. Zejśc tak nisko na gwincie pewnie można, ale jeździć tak codziennie się nie da. Dlatego do czasu, albo zostane na kicie Koni Sport (i będzie trochę drabiniasto, bo tylko -35), albo wrzuce KW V2. Jeżeli uda mi się trafić gwint to pewnie odkręce dokładkę od Leona i opuszcze jeszcze z 2-3cm. W tym momencie przód z dokładką jest wg mnie max nisko jak na Warszawę i rodzinny daily car. Zdarza mi się przytrzeć na śpiących policjantach po drodze do pracy (a jeżdzę po nich b. ostrożnie), więc niżej po prostu nie ma sensu.FreeCash pisze:uu kolega niezłą glebe planuje ; )
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels
do 17 na oponie 40 troche gleby potrzeba bo mam tak u siebie... wiec jak cos polecam moze 45 bardziej wypelni nadkole ; )
jak Air na mocna glebe to tez wysoko sie nie podnosi
jak Air na mocna glebe to tez wysoko sie nie podnosi
Re: Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wh
No własnie wczoraj trochę się porozglądałem, m.in. po Tyrestretch.com i chyba pójdę w 185x45. Naciag wygląda całkiem przyjemnie, opona jest wyższa i ładnie zaprezentowany jest rant. Bardzo podoba mi się też 165x45, ale to już chyba za wąska guma jak dla mnie (węższa niż seria). Niestety słabe foto było na tyrestretchu. Dodatkowo wczoraj też zacząłem się zastanawiać nie nad gwintem tylko nad sprężynami -55/40 do moich Koni Sportów. Mam regulacje twardości, wiec może to lepsze rozwiązanie niż gwint...FreeCash pisze:do 17 na oponie 40 troche gleby potrzeba bo mam tak u siebie... wiec jak cos polecam moze 45 bardziej wypelni nadkole ; )
jak Air na mocna glebe to tez wysoko sie nie podnosi
A tak właściwe: ile powietrza dmucha się w naciąg żeby nie zdjąć opony na zakręcie ?
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels
Zależy jaki naciąg ;D Ja mam 2,5 w 195/45/16 przy feldze 9J i opona się trzyma elegancko, a ostro po łukach latam.
Rust is lighter than carbon fiber
Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels
nitrox89, luki07, dzięx za info!
P.S. Nie ma tu gdzie kliknąć "Pomógł" ?
P.S. Nie ma tu gdzie kliknąć "Pomógł" ?
Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels
ja do naciągów zwykłem 3 pompować i jest najpewniej, na 2.5 za miekko jest wg mnie
Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels
Mike jak nie masz zamiaru glebic mocno to gwintu chyba nie ma sensu ; )
jak w zime nie bedzie problemu na tym kicie ; )
ponizej -50 juz moze ci pół oś o stabi pukać ... i oczywiscie oslona na miske potrzeba ; )
jak w zime nie bedzie problemu na tym kicie ; )
ponizej -50 juz moze ci pół oś o stabi pukać ... i oczywiscie oslona na miske potrzeba ; )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości