LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<
Witam!
Po smutno zakończonej historii z moim poprzednim autem Ibizą FL (http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=448357" onclick="window.open(this.href);return false;) przyszedł czas na nowy zakup.
Po wielu oglądniętych autach z sinikami diesla o oznaczeniach ASZ, ARL, BLT i BPX, wybór padł na kolejne auto ze stajni Seata
Stałem się posiadaczem Leona 1M z 2003 roku w pakiecie Cupra
Krótko o aucie
Dane z dnia zakupu:
Marka: Seat
Model: Leon
Rok prod.: 2003
Silnik: ARL 150 km w serii
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: Ori
Turbo: GT2556 osadzone na cusomowym kolektorze
Wydech: 2,5 cala z tłumikiem końcowym
Hamulce: przód 312mm tył 232mm
Zawieszenie: amortyzatory Leon Cupra, sprężyny seria
Koła: jakieś czarne alu 17 cali i oponki 225/45
CarAudio: Oryginalna radio Aura i 4 głośniki
Wnętrze: wszędzie skóra kubełkowe fotele, wskaźniki ciśnienia oleju i doładowania
Inne: zaślepiony EGR, przyciemnione szyby, światła LED do jazdy dziennej
Moc auta: ponoć 200KM i 400NM jednak po odniesieniu do poprzedniego auta czuję jakby auto stało w miejscu
Fotki auta:
Pierwszą stronę będę aktualizował na bieżąco w miarę zmian przeprowadzanych w aucie.
Zapraszam do oceny auta
Po smutno zakończonej historii z moim poprzednim autem Ibizą FL (http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=448357" onclick="window.open(this.href);return false;) przyszedł czas na nowy zakup.
Po wielu oglądniętych autach z sinikami diesla o oznaczeniach ASZ, ARL, BLT i BPX, wybór padł na kolejne auto ze stajni Seata
Stałem się posiadaczem Leona 1M z 2003 roku w pakiecie Cupra
Krótko o aucie
Dane z dnia zakupu:
Marka: Seat
Model: Leon
Rok prod.: 2003
Silnik: ARL 150 km w serii
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Sprzęgło: Ori
Turbo: GT2556 osadzone na cusomowym kolektorze
Wydech: 2,5 cala z tłumikiem końcowym
Hamulce: przód 312mm tył 232mm
Zawieszenie: amortyzatory Leon Cupra, sprężyny seria
Koła: jakieś czarne alu 17 cali i oponki 225/45
CarAudio: Oryginalna radio Aura i 4 głośniki
Wnętrze: wszędzie skóra kubełkowe fotele, wskaźniki ciśnienia oleju i doładowania
Inne: zaślepiony EGR, przyciemnione szyby, światła LED do jazdy dziennej
Moc auta: ponoć 200KM i 400NM jednak po odniesieniu do poprzedniego auta czuję jakby auto stało w miejscu
Fotki auta:
Pierwszą stronę będę aktualizował na bieżąco w miarę zmian przeprowadzanych w aucie.
Zapraszam do oceny auta
Ostatnio zmieniony wt lip 17, 2012 19:28 przez IksDe, łącznie zmieniany 1 raz.
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<
Pierwszy
No tak Ibiza urywala glowe
A LEONidas jak najbardziej na plus troszke nizej dziada i bedzie pieknie
i niech sie prowadzi jeszcze lepiej niz IBI
Jak zawitam znów na Oś to oblukam na żywca
Pozdroo
No tak Ibiza urywala glowe
A LEONidas jak najbardziej na plus troszke nizej dziada i bedzie pieknie
i niech sie prowadzi jeszcze lepiej niz IBI
Jak zawitam znów na Oś to oblukam na żywca
Pozdroo
LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<
Mk2Wro, Dzięki za dobre słowo
Na początek mały update hamulców, nowe tarcze i klocki dla bezpieczeństwa
Pojawił się rudawy nalot, ale to chyba normalne...
Dodatkowo wrzuciłem pełne tuleje Lemfordera, które przetestowałem w poprzednim aucie i spisywały się znakomicie
Na początek mały update hamulców, nowe tarcze i klocki dla bezpieczeństwa
Pojawił się rudawy nalot, ale to chyba normalne...
Dodatkowo wrzuciłem pełne tuleje Lemfordera, które przetestowałem w poprzednim aucie i spisywały się znakomicie
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
- hugo00
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin
LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<
Jak nie jezdziles jeden dzien to nalot sie pojawia
Leon fajny ale na pierwszy ogien bym cos zrobil z kierownica i galka bo wytarte.
Do przodu dal dokladke od cupry, a do tyl wycieraczke od fabii albo inna bo kazda lepsza od leonowej
Ladna kolekcje ciezarkow masz na feldze
Kolor zolty i czerwony idealnie pasuja do charakteru leona, mozna zrobic fajny indywidual...
Tylko dbaj o ta jajecznice zeby nie wyblakla.
Leon fajny ale na pierwszy ogien bym cos zrobil z kierownica i galka bo wytarte.
Do przodu dal dokladke od cupry, a do tyl wycieraczke od fabii albo inna bo kazda lepsza od leonowej
Ladna kolekcje ciezarkow masz na feldze
Kolor zolty i czerwony idealnie pasuja do charakteru leona, mozna zrobic fajny indywidual...
Tylko dbaj o ta jajecznice zeby nie wyblakla.
Pomiary G-tech
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<
Co do kierownicy rozglądam się za tą z wersji Cupra R, ale jak do tej pory ceny zwalają z nóg... pomysł z gałką zmiany biegów bardzo podoba mi się w Twoim wykonaniu i chyba pójdę w tą stronę, S-line Ruzlezzzzz
Dokładkę na tą chwilę staram się dorwać w jakiś dobrych pieniążkach w o wycieraczce z fabii nie pomyślałem
Kolor żółty, który jest na aucie już niestety zaczął blaknąć i domaga się regeneracji, ale wszystko w swoim czasie
Dokładkę na tą chwilę staram się dorwać w jakiś dobrych pieniążkach w o wycieraczce z fabii nie pomyślałem
Kolor żółty, który jest na aucie już niestety zaczął blaknąć i domaga się regeneracji, ale wszystko w swoim czasie
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<
Jak to możliwe, że Cię nie widuję w DTR...tym bardziej, ze kolor mocno oczojeb#y.
Baza do modzenia jest pierwszorzędna...czekać teraz tylko na kreski i cyferki
Pozostaje mi życzyć powodzenia
PS: hugo00, coś czuję, że będzie Ci się konkurencja powoli szykować pod względem mocy
Baza do modzenia jest pierwszorzędna...czekać teraz tylko na kreski i cyferki
Pozostaje mi życzyć powodzenia
PS: hugo00, coś czuję, że będzie Ci się konkurencja powoli szykować pod względem mocy
LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<
KrzychuGT, Pewnie dlatego mnie nie widujesz, bo po DTR latam służbówką, a Leo stoi grzecznie zaparkowany
Co do modów w moim przypadku zawsze moc stoi na pierwszym miejscu
Co do modów w moim przypadku zawsze moc stoi na pierwszym miejscu
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<
Mk2Wro, Na tą chwilę szukam mocnego sprzęgła pod dalsze mody i powolutku się turlam
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<
Auto ma służyć do jazdy na co dzień, więc nie chce się pakować w jakieś hardcorowe spieki, coraz poważniej chodzi mi po głowie sprzęgło z Sharana
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
- hugo00
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin
LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<
powiedz w jaka moc celujesz a powiem ci czego potrzebujesz.
Pomiary G-tech
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<
Moc to przedział 220-250 Km a moment 420-450 NM myślę, że z płasko poprowadzonym momentem Sharan da sobie radę bez problemu
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
- hugo00
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin
LeoN 1M ARL+ >Cupra Style<
na 420nm to seryjny arl powinien dac sobie rade jesli bedzie plasko i szczyt późno. ale przy 250km niura bedzie ciutke wiecej. i z tego co widzialem btb jest fajnym pomyslem ale dla arl po chipsie a nie dla tych na duzym turbo. napewno bedzie lepsze od serii ale jesli upalasz nie pozyje jakos mega dlugo. no chyba ze nie upalasz
Pomiary G-tech
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości