O kurczę, kepasa, kopę lat dziękikepasa pisze:sision no teraz jest grubo
Obecnie jestem w trakcie kupowania "dailycara", potem trochę odkuję się finansowo i w tym sezonie jeszcze lakiernik i mały remoncik poczciwego 1Z
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
O kurczę, kepasa, kopę lat dziękikepasa pisze:sision no teraz jest grubo
To nie wina klocków, ani tarcz. To pomyłka volkswagena zwana korektorem siły hamowania Ręczny działa perfekt, ale hamulec nożny już nie.
Jak masz sprawny abs to wywalaj te dziadostwo, potrzebujesz tylko jeden łącznik do przewodu hamulcowego, gwint wewnętrzny m10x1 po obu stronach.
Dodam że ta rdza sama nie usunie się, tlenki żelaza są kilka razy twardsze od samego metalu i klocek tego nie zedrze.
Nowa tarcza będzie wyglądać dobrze tylko jakiś czas, to zależy jak mocno uszkodzony jest korektor
Monter dobrze prawi. Ja przy wymianie zacisków wywaliłem też korektor. Po ok dwóch tygodniach tarcze zaczęły się błyszczeć. Niestety, nadal nie wyglądają idealnie, ale różnica w hamowaniu jest znaczna.
Przy tylnej belce http://www.motoneo.pl/img/161/mid/gpv1184.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Przy sprawnym absie nie ma problemu po wywaleniu, gorzej jak nie masz absu i małe tarcze z przodu (256mm).
Abf ma z przodu 280mm lub więcej, nie ma problemu że tył na łuku poleci bo przód i tak pierwszy zahamuje
Ja pozbyłem się korektora w golfie i passacie, same plusy
Dziekisision pisze: zapraszam na klubowe forum
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości