VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Post autor: Christopherek » śr mar 30, 2011 23:05

dziś przyszła paczka z zawiasem,zdecydowałem się na kit Ta-Technix -40mm.paczka wczoraj wysłana z firmy Db-tuning z Wrocławia,dziś już była w 100licy ale ciała dał kurier i nie podjął paczki z magazynu i sam musiałem śmigać odebrać.
po rozpakowaniu jak to kit 4 amory,4 spręzyny
Obrazek
Obrazek
Podczas wymiany
Obrazek
Obrazek
Stary zawias,okazało się że jest to jeszcze oryginalny zawias po 260tys przebiegu:-)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
a tu na szybko widać że jest duuuużo miejsca między osłoną a jezdnią,napewno jeszcze przysiądzie jak się wszystko ułoży ale już widzę że nie będzie nisko więc gti dalej będzie pomykało jak przystało na hot hatch
Obrazek
.ogólnie dużo nie jechałem po zmianie ale już widzę że bardzo sztywno nie jest,na pewno lepiej w sensie bardziej komfortowo niż na gwincie co mojej żonce będzie odpowiadało


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Post autor: rysiektr » czw mar 31, 2011 08:35

no Panie :bigok: pojechałeś, jak wrażenia z jazdy?? fajne koła zapowiadają się na ten sezon :kwiatek:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Post autor: Christopherek » pt kwie 01, 2011 19:10

dziś nadszedł czas zmiany kół tu jeszcze ostatni rzut okiem na zimowe brudne pordzewiałem brrr kółko
Obrazek
tu jedno już założone
Obrazek
a tu już cała strona
Obrazek
wstępne mycie
Obrazek
Obrazek
po myciu
Obrazek
a tu jak widać nie przysiadła zbytnio na tym zawieszeniu,ogólnie z zawiasu jestem zadowolony,nie jest twardo prowadzi się fajnie
Obrazek
Obrazek
Autko wstępnie wyczyszczone w środku,pozostało odkurzyć,wyprać tapicerkę i pobawić się woskami z lakierem.Geometrii dziś nie ogarnąłęm bo duże kolejki i we wtorek dopiero


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Post autor: Pruszkowiak » ndz kwie 03, 2011 09:39

Christopherek, jest dobrze :bigok:



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Post autor: Christopherek » śr kwie 06, 2011 15:49

taki wynik pojawił się ostatnio na wyświetlaczu :mrgreen:
Obrazek
wczoraj w ciągu tygodnia umyłem trzeci raz auto i stwierdziłem że trzeba się wziąc trochę za czyszczenie bo bez wosku to na tym myciu z torbami pójde :grin: .przy okazji wstępnie odkurzyłem środek,dywaniki letnie wytrzepane i już w środku,do tego wziąłem się za lakier i pucu pucu i woskowanie
to pomocnicy bez których auto nie nabrałoby takiego blasku :shock:
Obrazek
a tu efekt
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Maggot
M & K
M & K
Posty: 2053
Rejestracja: czw lip 08, 2010 22:45

VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Post autor: Maggot » pt kwie 29, 2011 17:44

Świetna polóweczka ; D Spalanie jeśli prawdziwe to bardzo małe przy takim silniczku ;D
Wszystko wygląda elegancko :pub:
Na allegro z ciekawości zajrzałem i cenę ostro trzymają takie polóweczki :P
Dobra sztuka :)



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Post autor: Christopherek » wt cze 07, 2011 15:17

Jak część z Was już wie moje gti odmówiło w końcu posłuszeństwa,kiedyś ta chwila musiała nastąpić ale myślę że przy przebiegu 263tys km to ma prawo czasem coś zrobić papa.Pojechałem na majóvwkę do Ułęży i tam zaczęło się.po wjechaniu na plac nie mogłem niestety na właczonym silniku wrzucić żadnego biegu,zgasiłem silnik wrzuciłem 1 odpaliłem i tak doczłapałem się na miejsce obok kolegów z Grochowa i pół dnia minęło.w międzyczasie podeszło kilku kolegów z forum vwgolf.pl i zaczęli grzebać pod maską.padło że albo linka sprzęgła z samoregulatorem zrobiła papa albo docisk sprzęgła.obok stało kolegi gti 3d więc pod maskę i u niego linka sprzęgła była sztywniejsza,pokręciłem samoregulatorem i o dziwo biegi się znalazły i tak dojechałem do Warszawy.w niedziele zrobiłem jeszcze trochę km po 100licy z żonką ale koło północy do domu wracaliśmy już czułem że biegi wchodzą cięzko aż znów zero nic nie chciało wejśc.pomyślałem że ta linka,myślę kupię zmienie będzie z głowy.we wtorek odpaliłem autko pochodziło,zgasiłem wrzuciłem 1 odpaliłem i tak jechałem aż po drodze wrzuciłem 2 bez sprzęgła i tak doejchałem 2 km do kolegi na warsztat.kupiliśmy linkę TRW,szybka zmiana i co się okazało biegów dalej nie można wrzucić.lipa na maxa,linka jakaś taka dziwnie luźna moło sama nie wyjdzie z tego haczyka gdzie zamocowana jest na skrzyni,pedał sprzęgła strasznie luźny i strzela jakby się linka zerwała.autko unieruchomione stoi od wtroku i czeka na swoją kolej żeby zdjąc skrzynię i prawdopodobnie sprzęgło do wymiany.upatrzyłem komplet SACHS więc wskoczy nowy komplecik i mam nadzieję że już będzie gitara,wkurza mnie to że złożylo się iż koledzy mają dużo roboty i w kolejce muszę czekać prawie 2 tygodnie bez autka.no cóż mam nadzieję że to sprzęglo padło,biegi normalnie na zgaszonym silniku chodzą bez żadnych oporów,olej w skrzyni był zmieniany przy okazji wymiany uszczelki wybieraka i po jakimś czasie dolany do pełnego stanu,poza tym skrzynia nigdy nie wyła,nie zgrzytała więc skrzynię wykluczam.szkoda bo generalnie myślałem o sprzedaniu gti bo mogę przesiąść sę na coś większego i tdi które możnaby zmodzić na jakieś 160ps bo polo już za mało mocy ma jak dla mnie-po prostu noga się przyzwyczaiła.ale po tum jak zrobię kompletne sprzęgło chyba polatam jeszcze polóweczką.póki co czekam na zdjęcie skrzyni i werdykt czy to na pewno sprzęgło.zastanawia mnie to że nie dawało mi żadnego znaku że sprzęgło się kończy,tarcza nie ślizgała się w ogóle,no chyba że to rzeczywiście docisk i po prostu nie wysprzęgla.dodam że od niedawna miałem tak że jak zostawiłem auto na 1 biegu i odpalałem ze wcisniętym sprzęgłem to auto potrafiło ruszyć do przodu trochę więc tak jakby jednak sprzęgło do końca nie wysprzeglało.no coz nie będę gdybał trzeba poczekać może po weekendzie już jakoś autko będzie miało wyjęta skrzynie.póki co zdjęcie linki ktora jednach chyba była dobra.stara linka którą zdjąłem ma jeszzce fabryczne oznaczenie z numerami seryjnymi.czyżby jeszcze od fabryki śmigała?linka TRW ma jakiś inny samoregulator.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Post autor: Christopherek » wt cze 07, 2011 15:18

wczoraj z kolegą wzięliśmy się za rozebranie autka i wyjęcie skrzyni biegów żeby dostać się do sprzęgła.po wyjęciu naszym oczom ukazał się widok-sprzęgło valeo oryginał jeszcze z fabryki z 98 roku więc sprzęgło wytrzymało 13 lat!!!.tragicznie jeszcze nie wyglądało no ale idzie do wymiany tak czy siak.szukałem nr skrzyni biegów ale tak na szybko nie mogłem odnaleźć,jutro poszukam ale podejrzewam że jeśli sprzęgło jest fabryczne to skrzynię też mam ori a nie jakąs inną krótsza z 1.4 jak to często bywa więc moje gti jest w 99% oryginał nie licząc felg,lamp tylnych no i zawiasu.oczywiście nowe sprzęgiełko już zakupione,przy okazji uszczelniacz wybieraka bo nie podobało mi się że przy wybieraku znów zapocone od oleju,generalnie nic nie kapało raz że mam oryginalną osłonę a druga sprawa że to bardziej zapocone niż mocno zaolejone ale przy okazji będzie znów wymieniony i na jakiś czas spokój.zakupiłem cały komplet SACHS sprzęgło,docisko,łozysko oporowe więc na kilka lat z głowy będzie miał następny nabywca gti bo chyba niedługo pójdzie na handel choć bardzo mi jej szkoda ale w większe auto się przesiądę.Jutro od rana wyczyszczę skrzynię przy okazji żeby była w miarę czyściutka,przy łożysku z pyłu też wymyję żeby nic tam nie pyliło i trzeba będzie zacząć składać puzzle spowrotem.mam nadzieję że nowa linka sprzęgła będzie dalej działała i że się nie wyciągnęła przez to że została teraz wyczepiona.chciałbym jutro już wyjechać autkiem i żeby po drodze nie wyszły jakieś komplikacje.ogólnie udało nam się wyjąc skrzynię bez rozpinania zawieszenie więc odejdzie koszt ponownej geometrii.po złożeniu trcohę jeszcze polatam autkiem i na allegro wystawię ale cena raczej będzie zaporowa i myślę że mniej niż 13tys nie zejdę.kilka fotek z prac
-stara tarcza
Obrazek
-stary docisk
Obrazek
-data produkcji sprzęgła
Obrazek
Obrazek
Obrazek
-wyjęta skrzynia
Obrazek
Obrazek
-nr skrzyni
Obrazek
-autko bez skrzyni
Obrazek
-kilka fotek od dołu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
-oryginalny akku vw/audi
Obrazek
-nowa tarcza
Obrazek
-nowy docisk
Obrazek
-komplet w pudełko tacza,docisk,łożysko
Obrazek
-uszczelki wybieraka
Obrazek


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Post autor: Christopherek » wt cze 07, 2011 15:18

No i GTI żyje.dziś udało się złożyć sprzegło i skrzynia wskoczyła na swoje miejsce.bylo troche problemow bo wyjsc jakos wyszla ale żeby chciala tak samo wejśc na miejsce inna bajka.Ogólnie puzzle złożone,troche było problemów z poduszką skrzyni ale jak zwykle Adamm ma wiele pomysłów i udało się.Po złożeniu auto jeszcze stało jednym kołem na lewarku odpaliłem wrzuciłem bieg i dziwny dźwięk usłyszałem,okazało się że to szpera której nigdy nie słyszałem w garażu tylko na zewnątrz.całe szczęście nic nie zagrzyta,biegi wchodzą idealnie,leciutko,pedał sprzęgła też miekki jest.A więc wszystkie zmiany na wielki + i aby nie zapeszyć teraz tylko niech się łądnie wszystko ułoży i można jeździć.Jak zwykle jestem zadowolony z prac mojego kolegi Adamma.w razie czegoś mała reklama ul.Gawędziarzy 27a polecam


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Post autor: mazi » wt cze 07, 2011 15:35

fajna polowka szkoda ze sie sypneła, bez sprzegła tez idzie jezdzic;) dodajesz lekko gazu i wybijasz bieg, pozniej znow lekko gaz i wbijasz nastepny, przy dobrej wprawie nie widac ze jedziesz bez sprzegła;) rada na przyszłosc, sam tak jechalem 20km do domu, nie wiem jak w polo ale jak masz cos hydraulicznego w sprzegle to wymien oringi bo puszczają



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Post autor: Christopherek » wt cze 07, 2011 15:53

nic sie nie sypnęło.sprzęgło miało prawo bo jak widać na zdjęciach z fabryki razem z polo wyjechało i wytrzymało 262 270km więc myślę że miało prawo powiedzieć papa.oring na wybieraku skrzyni wymieniony i nic nie cieknie.a bez sprzęgła to można jeździć ale nie tym autem bo dostać oryginalną skrzynię do polo gti graniczy z cudem więc wolałbym na lawecie jechać niż biegi bez sprzęgła w niej zmieniać


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Post autor: MiChAoS » wt cze 07, 2011 21:57

bylem widzialem fajna polowka :grin: dokladnie nic wiecznego niema same rzeczy eksplatacyjne wiec niema tragedi... ahh te sprzegla u Adamm-a :bigok: po moim to pewnie ma dosc :grin:



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Post autor: Christopherek » śr cze 15, 2011 10:42

Polo mialo zdjętą drugi raz skrzynię.po wymianie sprzęgła i linki zrobiła 30kilometrów i znów to samo biegu ani wyjąć ani włożyć.pech że żonka do pracy mnie podwiozła i sama z sąsiadką do ikea pojechała i dzwoni że stało się to samo a ja w pracy,uż już żadnego i co tu zrobić.zadzwoniłem do Adamma,przyjechał auto na hol i na warsztat.zmieniona linka z trw na sachs jak sprzęgło i dalej to samo.więc decyzja skrzynia znów z auta.jak się okazało winna wszystkiego była łapa sprzęgła,w piątek została zamówiona nowa w aso za 300zł,w poniedziałek auto zostało złożone i póki co jeździ jak należy.okazało się że łapa się ukręciła w takim miejscu że przy wymianie sprzęgła nic nie było widać.teraz zostało do ogarnięcia wyciek płynu chłodzącego spod czujnika temp bo po wszystkich zabiegach musial chyba oberwac i delikatnie plyn sobie robi kap kap a jak nim rusze przestaje wiec oring musial puscic,pojawil sie tez drobny wyciek oleju spod flanszy i tez pewnie oring sie ruszyl jak skrzynia 2 razy byla zdejmowana.ale to sa *#cenzura#* na wolna chwile.wazne ze autko smiga jak nalezy,pedal sprzegla jest teraz mieciutki i biegi wchodza delikatnie.
powinna wygladac tak w calosci:-)
Obrazek
a wyglądała tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek

Post autor: Christopherek » śr lip 06, 2011 18:08

powoli myślę o sprzedaży autka,z bólem serca ale niestety nie potrzeba mi 2 aut bo po prostu nie mam gdzie jeździć a szkoda żeby autko stało i tylko na spoty nim jeździć.w temacie wszystko jest opisane o było w aucie wymienione,nie jest to jakiś paździoch jak na allegro wiszą po 10tys,po autko można śmiało jechac pół Polski,wiele osób ze spotów warszawskich może potwierdzić stan auta.mechanicznie ogarnięte jest wszystko,stylistycznie listwa drzwiowa wymaga ponownego przyklejenia na dobrą taśmę bądź wymiana na inna bo ta po zimie mi po prostu odeszła nie zauważyłem i zawadziła mi o listwę na przednich drzwiach i sie odkleiła w 1/3 długości.ramię tylnej wycieraczki ma ułamany ząbek i pióro jak się wycieraczkę podniesie odczepia sie od ramienia ale jak jest na szybie normalnie pracuje i nie przeszkadza,oraz czasem odezwie sie przy odpalaniu bendix w rozruszniku szczegolnie jak jest zimno..jak na auto 13letnie lakier w bardzo dobrym stanie,progi całe(lewarek normalnie auto podnosi bez kombinowania),rdza pojawiła się na tylnej klapie ale to standard w hatchback ale na zewnatrz nie widac na razie zaatakowała od wewnątrz w okolicach zamka,jest jeden pęcherzyk na drzwiach przy szybie i jeden na tylnych drzwiach oraz na tylnym błotniku przy styku ze zderzakiem.jak pogoda pozwoli to ogarnę jeszcze pranie foteli bo przy myciu wylał mi się płyn do szyb i jest kilka plam,fotel kierowcy ma mala dziurke do zrobienia ale przy przebiegu obecnie 263tysiace km ma prawo.auto posiada wszystkie papiery lacznie z ksiazka,dokumentami z przegladow ze szwajcarii,naklejkami i innymi rzeczami lacznie z prospektem czesci i akcesoriow jakie byly w aucie w tych latach dostepne,przebieg oryginalny nie krecony.auto bez zadnych dachowan,spawaniu cwiartek czy polowki auta,podczas dbania o lakier zauwaylem 2 miejsca gdzie bylo cos robione mianowicie przy szybie dach na odcinki 10cm najprawdopodobniej odpryski lakieru robione,drugie miejsce przy klapce wlewu paliwa tez niewielki kawaleczek widac docieranie,wiecej nie ma gdzie sie przyczepic,podluznice nigdy nie ruszone,wszystko prosciutkie bez spawania i innych rzeczy(zapraszam z miernikami grubosci lakieru)choc nigdy auta nie badałem,niegdzie zadnej pekajacej szpachli czy odpadajacego lakieru.w autko ogarniete wszystko co bylo i moglo byc do wymiany w najblizszym czasie,silnik brak jakichkolwiek wyciekow,na oslonie pod silnikiem suchutko bo sprawdzalem teraz po wymianie oringow.auto odpala zawsze za pierwszym razem,mailem 2 sytuacje ze odpalilo za 2 przekreceniem stacyjki po zalaniu paliwa shell v power racing 100oktanow,widocznie nie przypasowalo jej to paliwo,atko jezdzi caly czas na 98oktanow i takie paliwko jej pasuje,ostatnio sprawdzalem po 300km zrobionych po miescie do pelnego zbiornika(bo zawsze tak tankuje) weszlo 20 litrow wiec spalanie po miescie ni zwala z nog,no chyba ze ktos zacznie cisnac to mysle ze i ze 12litrow wypije.gti nie kopci,nie dlawi sie,nie gubi oleju ani innych plynow eksploatacyjnych,silnik nie beirze oleju(smiga na castrol edge sport 0w40),dla kupujacego oddam jeszcze 3 litry tego oleju do wymiany bo mam swiezutki.w aucie wszystko sprawne jak nalezy,uklady elektryczne dzialaja szyby lusterka,domykanie szyb z pilota zadnych zastrzezen.auto posiada oryginalne wlepki pod maska,jak i w bagazniku wiec nie bylo nic ruszane.ze zmian jak widac poza felgami i zawieszniem oraz tylnymi lapmai oryginalne zadbane gti jakich juz mało zostało.cena wyjsciowa za uto jak stoi (bez CA bo tego nikt za darmo mi nie dał) 13tysiecy polskich banknotów NBP.jesli ktos ma zyczenie to moge zdjac koła i zostawic na zimówkach wtedy cena 12,5tysiaca.bioarc pod uwage to co zostało włożone tzn sprzegło sachs+linka trw+łapa-800zł,kompletne zawiesznie amory ta technix sprzezyny odboje oslony poduszki 800zł,kompletny rozrzad paski rolki napinacze pompa wody płyn-ok 1000zł,tarcze klocki łozyska twr tył+klocki przód 800zł,wszystkie filtry olej w silniku w skrzyni+rózne oringi i uszczelki widac sumka ładna sie uzbierała.felgi były w tamtym roku kupione nowki ze sklepu opony uniroyal rainsport 1 194/45/15 z duzym bieznikiem nie jakies lyse kartoflaki.za auto dałem w tamtym roku 12tysiecy+koła wiec widac ze cana nie jest wygórowana.auto posiada oc minicasco na 13tysiecy,auto szybe i nw do pazdzierkina oraz przeglad do marca 2012,zapraszam do ogladania.gti nie sprzedaje z uwagi iz sie sypie czy wyje skrzynia lub silnik nierowno pracuje NIE nic z tych rzeczy!!!!!przyczyna błaha bo nie myslalem ze bede chcial ja sprzedac otoz tesc ma zadbane audi a4 b5 avant tdi i tam wszystko wytknalem co bylo do wymiany wiec zostalo zrobione i autko jest super a ze szanowny tesciu jezdzi nim 6 rok chcialby przesiasc sie na cos mlodszego,na co dzien auto stoi w garazu bo smiga słuzbowym a ma jeszcze terrano z ktorego korzysta,w zwiazku z tym audi stoi a obcemu nie chce oddac bo szkoda jak wszystko zropbione wiec wpadl na pomysl ze my polo sprzedamy i wezniemy od niego audi a ja jemu szukam passata b5fl,mi zamiana pasuje bo audi wqiecej warte niz polo a do biznesu nie bede musial doplacac.w zwiazku z tym ze moze kiedys powieksze rodzine avant sie przyda,poza tym tdi mozna dlubnąc bez problemu na 160ps a w gti to za bardzo kosztowne by było.zapraszam na przejazdzke bo warto chyba ze ktos woli pazdziochy po 10tys to prosze tam sie wybrac na wycieczke.ze sprzedaza mi sier az tak nie spieszy bo byc moze bedzie w gre wchodziło przytrzymanie 2 uat na jakis czas ale to za zgoda zonki i nie na stale tylko na czas znalezienia dobrego kupca a nie amatora wies tuningu albo kata kory zaraz zarznie tego hot hatch.cena 13 tys uff ale sie rozpisałem


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Zablokowany

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości