Corrado 16V, by mustang877...

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Corrado 16V, by mustang877...

Post autor: mustang877 » ndz lut 20, 2011 03:01

Witam serdecznie z moim kolejnym projektem.
Po długich zmaganiach udało sie znaleźć egzemplarz mojego kolejnego Corra w niezłym stanie od kolegi z forum klubowego.
A Tu historia nie skończonego projektu) poprzedniego corrado
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=246725" onclick="window.open(this.href);return false;

Mam nadzieję że tym razem żadne zdarzenie losowe nie stanie mi na drodze...

A więc zaczynamy raz jeszcze tak jak przed trzema laty :)

VW Corrado 2,0 16v
1993r- wersja po lifcie
kolor: LC5U

Wyposażenie:
-ABS
-MFA
-klimatyzacja
-el szyby
-el lusterka
-immobiliser
-el szyberdach (standardowo nie działa)
-wspoma kierownicy
-regulowana kolumna kierownicy
-centralny zamek
-autoalarm
-domykanie szyb z pilota

W corku jest też parę pierdół do zrobienia na dzien dzisiejszy:
-cieknąca uszczelka pod misą
-porwany fotel kierowcy
-bardzo brudna podsufitka
-instalacja lamp przednich jest do przeróbki bo widać że ktoś przy niej kombinował
-lekka wgniotka na lewym błotniku przednim
Ale wszystko jest do ogarnięcia wiosną:)

Kilka fotek jeszcze od poprzedniego właściciela:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

I tu jedno moje najnowsze zdjęcie:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony ndz wrz 30, 2012 19:02 przez mustang877, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Corrado 16V, 93' by mustang877

Post autor: konrad141 » ndz lut 20, 2011 03:41

Będe pierwszy :bigok:

Cóż od tych rrado na tym forum , mi też zaczynają sie podobać :D hehe Śledziłem wątek poprzedniego i nie martwię się o nic, poprostu będe czekał na efekty prac twych nad autkiem. Kolor może nie najszybszy ale równie bardzo ładny :)

Pozdrawiam


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
Reaper
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 15:45
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Corrado 16V, 93' by mustang877

Post autor: Reaper » ndz lut 20, 2011 11:59

Nie no znajac Twoje zapedy bedzie lala :)

Ale nie przejmuj sie... i tak sie zepsuje :helm:


[img]http://img62.imageshack.us/img62/2937/sigexplo.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Corrado 16V, 93' by mustang877

Post autor: Matijas » ndz lut 20, 2011 15:51

Fajny, od poprzedniego silnika jakieś graty ocalały??


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
krzysiek08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob maja 10, 2008 13:53
Lokalizacja: kutno

Corrado 16V, 93' by mustang877

Post autor: krzysiek08 » ndz lut 20, 2011 16:30

mustang877, wyrazy wspolczucia... niestety ale i tak bywa
jedyne co zostaje to zyczyc iz ten bedzie jeszcze lepszy od poprzednika



Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Corrado 16V, 93' by mustang877

Post autor: mustang877 » ndz lut 20, 2011 22:38

Matijas pisze:Fajny, od poprzedniego silnika jakieś graty ocalały??
silnik ocałał w całóści także wszystkie graty typu "power up" są nie ruszone i wiosną bedą siedziały w tym silniku, spaliła sie tylko instalacja Digi 2 ale nic nie szkodzi bo mam kompletnie i unikalne za razem Digi 3.0 z silnika ADL :bigok: tak wiec bedzie wiecej mocy niż poprzednio:)



Awatar użytkownika
krzysiek08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob maja 10, 2008 13:53
Lokalizacja: kutno

Re: Corrado 16V, 93' by mustang877

Post autor: krzysiek08 » pn lut 21, 2011 18:15

mustang877 pisze:
Matijas pisze:Fajny, od poprzedniego silnika jakieś graty ocalały??
silnik ocałał w całóści także wszystkie graty typu "power up" są nie ruszone i wiosną bedą siedziały w tym silniku, spaliła sie tylko instalacja Digi 2 ale nic nie szkodzi bo mam kompletnie i unikalne za razem Digi 3.0 z silnika ADL :bigok: tak wiec bedzie wiecej mocy niż poprzednio:)
digi 3 ???? o tym to ja jeszcze nie slyszalem... ale dobrze to zawsze cos innego, lepszego...
a takie male ot... jakich roznic mozna sie spodziewac midzy digi 1, digi 2 a digi 3 chodzi mi tu o siagi... o ile sa lepsze???



Awatar użytkownika
krzysiek08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob maja 10, 2008 13:53
Lokalizacja: kutno

Re: Corrado 16V, 93' by mustang877...once again

Post autor: krzysiek08 » pn lut 21, 2011 21:48

marianmk2 pisze:
krzysiek08 pisze:digi 3 ???? o tym to ja jeszcze nie slyszalem... ale dobrze to zawsze cos innego, lepszego...
m.in ABF na tym siedzi.
I niektóre 1.8 16V z seata, np. jak juz kolega wspomniał ADL
abf??? abf to raczej digi II ... no chyba ze sie myle???
ale zadajac wczesniejsze pytanie nie chodzilo mi o to ktore z czego... tylko jakich wykresow mozna sie spodziewac na digi I II i III ???
biorac pod uwage ze 16v trzyma serie... to co digi I ok. 140-145 PS digi II 143-148 PS a digi III .......??? ( oczywiscie te wyniki wypisane przezemnie to takie przyblizone...)



Awatar użytkownika
krzysiek08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob maja 10, 2008 13:53
Lokalizacja: kutno

Re: Corrado 16V, 93' by mustang877...once again

Post autor: krzysiek08 » pn lut 21, 2011 21:58

marianmk2 pisze:
krzysiek08 pisze:abf??? abf to raczej digi II ... no chyba ze sie myle???
ABF to digi 3.
Digi 3 ma tą przewage nad 1 i 2 że jest to układ typowo pod 16V, pełna diagnostyka, jak sie łatwo domyślić mapy i map sensor są już przygotowane pod 16V....Łatwiej chyba to wystroić
aha ok sory bardzo za moja niewiedzie... :kwiatek:
ale mam jeszcze jedno malutkie pytanko z jakiej motorowni siedzi digi II ???



Awatar użytkownika
krzysiek08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob maja 10, 2008 13:53
Lokalizacja: kutno

Corrado 16V, 93' by mustang877...once again

Post autor: krzysiek08 » pn lut 21, 2011 22:09

mustang877, przepraszam za OT :kwiatek: :kwiat:
juz nie bede :pub:



Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Corrado 16V, 93' by mustang877...once again

Post autor: mustang877 » wt lut 22, 2011 01:06

krzysiek08 pisze:mustang877, przepraszam za OT
juz nie bede
nie szkodzi, wiedzy nigdy za wiele:) na wiedzę trzeba byc otwartym także pytaj śmiało :)
krzysiek08 pisze:digi 3 ???? o tym to ja jeszcze nie slyszalem... ale dobrze to zawsze cos innego, lepszego...
a takie male ot... jakich roznic mozna sie spodziewac midzy digi 1, digi 2 a digi 3 chodzi mi tu o siagi... o ile sa lepsze???
tak w skórcie wyjasnię
w digi 1 masz pełną regulację map paliwowych, zapłonowych etc..ale map sensor jest od silnika doładowanego i ten wtrysk nie ma diagnostyki
w digi 2 masz juz map sensor pod silnik wolnossący ale za to nie da sie za bardzo modyfikować map paliwowych
a w DIGI 3 jak kolega marianmk2, mówił masz dosłownie wszystko co najlepsze, bo jest pełna diagnostyka, pełna modyfikacja map, map sensor pod 16v, nawet na seryjnym sterowniku juz jest dużlo lepiej niż w starszych digi, ale wtrysk bardzo trudny do zdobycia niestety.
krzysiek08 pisze:abf??? abf to raczej digi II ... no chyba ze sie myle???
ABF to digi 3.0 oraz 3,2, digifant 2 jest w silnikach 2H, PF,PB,2E głownie mozna poznac po przepływomierzu klapkowym MAF.



Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Corrado 16V, 93' by mustang877...once again

Post autor: qbejs » wt lut 22, 2011 10:09

Digi 3 ma też inaczej zapłon rozwiązany, generalnie wg. mnie przy strojeniu i osiagach nie ma żadnych różnic poza 1 a 3 - główny plus to diagnostyka. Digi I ma tą zalete że z fabryki obsłuży doładowanie jakby się komuś zachciało jaki i silniki n/a. Digi 3 też inaczej oblicza mieszanke - bazuje na TPS.


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Corrado 16V, 93' by mustang877...once again

Post autor: mustang877 » wt lut 22, 2011 10:14

qbejs pisze:Digi 3 ma też inaczej zapłon rozwiązany, generalnie wg. mnie przy strojeniu i osiagach nie ma żadnych różnic poza 1 a 3 - główny plus to diagnostyka. Digi I ma tą zalete że z fabryki obsłuży doładowanie jakby się komuś zachciało jaki i silniki n/a. Digi 3 też inaczej oblicza mieszanke - bazuje na TPS.
czyli ogónie przekłada sie to na osiągi mam racje?



Awatar użytkownika
krzysiek08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob maja 10, 2008 13:53
Lokalizacja: kutno

Re: Corrado 16V, 93' by mustang877...once again

Post autor: krzysiek08 » wt lut 22, 2011 20:04

mustang877 pisze:
krzysiek08 pisze:abf??? abf to raczej digi II ... no chyba ze sie myle???
ABF to digi 3.0 oraz 3,2, digifant 2 jest w silnikach 2H, PF,PB,2E głownie mozna poznac po przepływomierzu klapkowym MAF.
ok ok dzieki juz wszystko mi wiadomo....
profesor marianmk2 wszystko mi wytlumaczyl :jezor:



Zablokowany

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości