VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
karmannski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt lut 16, 2010 21:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Post autor: karmannski » ndz lut 06, 2011 19:56

bardzo mnie niepokoi ten przewód zaznaczony i ten zastaw przekaźników przy zbiorniku normalnie w Corrado VR6 tych dwóch tam nie ma... czy ktoś wie czy to tak ma być bo mi się wydaje że nie.... :grrr:
Obrazek



Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Post autor: Badyl » ndz lut 06, 2011 20:04

to przewód od klimatyzacji. Idzie inaczej niż ori. Widocznie był wsadzony z innego vw. Te przekaźniki nie są ori. Może ktoś robił przekaźniki do lamp, bo w korkach kiepsko świecą i taki manewr jest powszechnie stosowany. Zobacz gdzie prowadzą wiązki z nich


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

Awatar użytkownika
karmannski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt lut 16, 2010 21:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Post autor: karmannski » ndz lut 06, 2011 20:40

dzięki Badyl... zanurkuje i się dowiem od czego te przekaźniki są....hmmm klima dokładana?



Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Post autor: Badyl » pn lut 07, 2011 11:25

oryginalnie klima wysterowana jest wiązką wentylatorów, czyli tym sterownikiem między przekaźnikami, a zbiorniczkiem wyrównawczym. Klima nie wygląda na dokładaną. W końcu jest to angol i ma wszystko po drugiej stronie


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

Awatar użytkownika
karmannski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt lut 16, 2010 21:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Post autor: karmannski » pt lut 18, 2011 23:28

Witam po krótkiej przerwie...
Auto odebrane przejechałem nim 200km bez większych problemów. Pomruk V6 jest nie do opisania..
Skrzynia-Raz tylko wrzuciłem wsteczny i nie zadziałało, jakiś problem ze skrzynią, po za tym redukuje i wbija biegi bez zarzutów. Wstawiłem auto do serwisu w celu pozbycia się imobilaizera (bo po 1 jest z 95 roku a po 2 to nie lubię po 3 sprawia problemy przy odpalaniu) i wymiany podstawowych elementów olej filtry itp. spr zawieszenia, wahaczy i gum. i trakcji

Questions:

Na co należy zwrócić jeszcze uwagę i co powymieniać w silniku żeby żył długo i szczęśliwie? mój ma przebieg niecałe 150tyś.
Jak naprawić szyberdach? Czy to jest problem z prowadnicami? czy silniczkami ?
Czy Corrado VR6 jest podatne na przekładkę europejską?

Troszkę o aucie:
PS. Klima faktycznie była dokładana ale przez profesjonalną firmę Diavia (oryginalna klima VW) parę miesięcy po kupnie auta z salonu. Mam do tego gwarancję i książeczkę. (na zdj powyżej gdzie zaznaczone jest miejsce po jakiejś tabliczce o właśnie tam była tabliczka od firmy Diavia ale ostatni właściciel usuną ją jak robił polerkę po maską jakiś czas temu.)
Ciekawostka : Samochód ten został kupiny przez brytyjską firmą Reuters Ltd dla przedstawicieli tej firmy w Londynie w 1994!!! :rozpacz: pewnie teraz jeżdżą R8
Serwisowany przez VW do 2003 potem przez lokalnych mechaników .
Miało potem jeszcze kilku właścicieli , auto nigdy nie miało wypadku na co mam specjalny certyfikat jeden z 2006 i jeden z tego roku z RAC Auto Check .
Z autem dostałem segregator faktur na wszystkie naprawy wymiany zakupy , i stwierdzam jedno : że każdy jego właściciel nie żałował na ten samochód pieniędzy.



madKOWAL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr lis 03, 2004 17:59
Lokalizacja: Żarnów/Kressbronn(Bodensee/DE)
Kontakt:

Re: VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Post autor: madKOWAL » sob lut 19, 2011 10:12

jesli chodzi o szyberdach to pekl ci lewy "piesek" tj mechanizm co cignie szyber typowa usterka vw koszt nowego ok 300 zl zapewne podnosi ci sie ale nie chowa w dach....

co do klimy firma diavia to firma co to normalna firma co zaklada klimatyzacje najczesciej jej klimatyzacje mozna spotkac w autach sproawadzonych z wloch....

wyroznia sie takim panelem

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 02&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
karmannski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt lut 16, 2010 21:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Post autor: karmannski » sob lut 19, 2011 19:49

ja nie mam panelu tylko 2 guziczki , jak w manualnej klimie niestety nie jest to climatronic....



swap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 12:24
Lokalizacja: gostyń Wielkoplska
Kontakt:

Re: VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Post autor: swap » czw lut 24, 2011 12:32

corrado jeno z 25 aut podanymi przez magazyn Cars a jakie jest pozostale 24 moze ktos z was wie



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Post autor: jarekkoval » czw lut 24, 2011 17:58

swap, szukalem ze 2dni i nie znalazlem
sam jestem ciekaw



Awatar użytkownika
karmannski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt lut 16, 2010 21:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Post autor: karmannski » wt mar 01, 2011 22:08

Witam wszystkich po krótkiej przerwie. Niedawno odebrałem Corrado i mam problem, nie jestem mechanikiem i się wiele na tym nie znam ale chyba skrzynia biegów automatyczna którą posiadam szwankuje.
Tzn. Rano jak jest zimno ustawiam lewarek na P lub N w celu odpalenia, w tym czasie skrzynia podaje inf. do silnika że to jest bezpieczne położenie i zezwala na podanie paliwa do silnika. Mam problemy z odpaleniem obecnie silnika, kręci kręci i nie odpala, imobilaizera nie ma. Myślę że to jest ta skrzynia. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z automatami w vr6?
proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Post autor: Badyl » śr mar 02, 2011 12:13

poszedł PM


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

Awatar użytkownika
karmannski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt lut 16, 2010 21:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Post autor: karmannski » pt mar 04, 2011 12:46

Badyl pisze:powiem co możesz jeszcze sprawdzić. Pierwsze, co bym zrobił, to podłączył do VAGa może wyskoczy jakaś podpowiedz, i sprawdził czy nie poluzował się jakiś przekaźnik, czy kostka w skrzynce przekaźników, sprawdził ciśnienie paliwa, napięcie na pompce paliwa, zapłon. Ja mam problem czasem odpalić, przez ciśnienie paliwa. Zapowietrza mi się wężyk i puki nie osiągnie 3,5 bara to można sobie kręcić... jest jeszcze przekaźnik 109 od zasilania ECU. Jak się posypał, albo obluzował, to też można sobie kręcić. Można go podmienić z jakiegoś dizla i spróbować odpalić
Problem rozwiazany .. plyta z bezpiecznikami i przekaznikami pod kierownica, byla niedokladnie polaczona z wiazka kabli. I dlatego pompka paliwa nie dzialala i nie podawala paliwa, wczepiono gniazdo poprawnie tak za kliknelo i jest ok. ( Wina mojego mechanika ktory usowal imobilaizer i poprostu nie dokladnie zlozyl plyte bezpiecznikow i przekaznikow)

dzieki Badyl... :okej:

Dodam wiecej zdjeci czekam na leprza pogode...



Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Post autor: Badyl » pt mar 04, 2011 12:58

no to teraz tylko delektować się dźwiękiem jeżdżąc po angielskim gładziutkim asfalcie :D ehhh

Edit:
Tak sobie pomyślałem, że jeśli wypadła Ci ta kostka, to może zabezpieczenie jest "otwarte". Lepiej to sprawdź, bo może każda kostka teraz wyskoczyć. Z boku skrzynki przekaźników są takie dwie duże wsuwki. Jeśli je wysuniesz, to żadna kostka z tyłu nie będzie się trzymać. Muszą być na równo z obudową skrzynki


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

VR6 2.9 CORRADO UK 1994

Post autor: Matijas » pn kwie 04, 2011 18:44

Ładny Corek.


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości