Passat B4 GT TDI
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Passat B4 GT TDI
Witam wszystkich Chciałem Wam przedstawić mojego Passata B4. Jest to wersja GT, posiada silnik 1Z, rocznik 94. Przebieg to skromne 290000km, tak więc ledwo dotarty.
Z wypasów ma:
-2 airbagi,
-ABS,
-elektryczne szyby z przodu,
-elektryczne i podgrzewane lusterka,
-klimatyzację,
-elektryczny szyberdach,
-regulowaną wysokość reflektorów,
-regulowaną kierownicę
-MFA
-tempomat,
-halogeny,
-centralny zamek z funkcją domykania z pilota,
-podłokietnik i piąty zagłówek z tyłu.
Fotki:
pozdro
Z wypasów ma:
-2 airbagi,
-ABS,
-elektryczne szyby z przodu,
-elektryczne i podgrzewane lusterka,
-klimatyzację,
-elektryczny szyberdach,
-regulowaną wysokość reflektorów,
-regulowaną kierownicę
-MFA
-tempomat,
-halogeny,
-centralny zamek z funkcją domykania z pilota,
-podłokietnik i piąty zagłówek z tyłu.
Fotki:
pozdro
Ostatnio zmieniony pt cze 25, 2010 23:03 przez JASIU59, łącznie zmieniany 7 razy.
Narazie sobie jakoś radzi, w końcu ma dopiero 270 tys. nakulane. Po 500 tys. jak będzie dotarty pomyślimy nad jakimś wirusem
Jak tak bardzo was to interesuje to mogę nagrać jakiś filmik
Jak tak bardzo was to interesuje to mogę nagrać jakiś filmik
Ostatnio zmieniony sob maja 23, 2009 11:41 przez JASIU59, łącznie zmieniany 2 razy.
małe odświeżenie tematu:
Passat robi codziennie dość duże przebiegi, oczywiście bezawaryjnie
Coś ponad miesiąc temu był w nim czyszczony nastawnik u jaszczura wszystko śmiga jak należy
Passat robi codziennie dość duże przebiegi, oczywiście bezawaryjnie
Coś ponad miesiąc temu był w nim czyszczony nastawnik u jaszczura wszystko śmiga jak należy
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 20:39 przez JASIU59, łącznie zmieniany 1 raz.
Niedawno Passat pozbył się kata (był strasznie zabity) i syfu z kolektora, po tym wszystkim silnik odżył:
W poziomym kanale pomiędzy pierwszym a drugim cylindrem było miejsca mniej więcej na mały palec W głowicy też wesoło.
Poza tym wymienione tradycyjnie wszystkie filtry na MANN-a, olej Motul 6100+, napinacz paska wielorowkowego INA i rolka SKF.
W poziomym kanale pomiędzy pierwszym a drugim cylindrem było miejsca mniej więcej na mały palec W głowicy też wesoło.
Poza tym wymienione tradycyjnie wszystkie filtry na MANN-a, olej Motul 6100+, napinacz paska wielorowkowego INA i rolka SKF.
Ostatnio zmieniony pt cze 25, 2010 23:27 przez JASIU59, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości