Seat Leon 1M ASV/ARL --->
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Po trzech miesiącach jazdy z domowym catch tankiem postanowiłem sprawdzić ile syfu się w nim zebrało, przed trasą do Chorwacji
W tym czasie jeździłem głownie po mieście i dwa razy 30 km trasy.
[youtube][/youtube]
W tym czasie jeździłem głownie po mieście i dwa razy 30 km trasy.
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony sob maja 08, 2010 12:38 przez er0l, łącznie zmieniany 1 raz.
Bawimy się dalej ;]
Dzisiaj na chwilę wjechały dystanse 12mm na tylną oś. Wymagają jednak małej poprawy u tokarza, bo nie przylegają idealnie i koła się bujają po zakręceniu.
Bez dystansu
Z dystansem
Za tydzień robię dwutygodniowy urlop w mam nadzieję gorącej Chorwacji, a po powrocie powinny pojawić się jakieś sztywne rurki
Dzisiaj na chwilę wjechały dystanse 12mm na tylną oś. Wymagają jednak małej poprawy u tokarza, bo nie przylegają idealnie i koła się bujają po zakręceniu.
Bez dystansu
Z dystansem
Za tydzień robię dwutygodniowy urlop w mam nadzieję gorącej Chorwacji, a po powrocie powinny pojawić się jakieś sztywne rurki
Ostatnio zmieniony pt maja 28, 2010 16:54 przez er0l, łącznie zmieniany 1 raz.
Seat Leon 1M ASV/ARL --->
Nie wali olejem z odmy w dolot tylko zbiera się w tym zbiorniku.
Uzupełnimy od razu parę zmian, które się ostatnio pojawiły i pojawią w najbliższym czasie.
Została zamontowana rozpórka dolna z S3
po zamontowaniu dolnej zacząłem myśleć o górnej także i czymś na tył.
Z górną nie było problemu i szybko się znalazła w garażu.
czeka jeszcze na montaż, ale może już sobotę znajdzie się na samochodzie.
Jeżeli chodzi o tył, to wymyśliłem sobie coś bezinwazyjnego, żeby nie było trzeba wiercić.
Zrobiłem rozeznanie po zagranicznych forach i na wyspach znalazłem gościa, co robi coś takiego wszystko fajnie ale koszt z dostawą to ok. 100 GBP. Zdjęcia mnie zainspirowały i stwierdziłem, że da się wykorzystać otwór, gdzie standardowo jest wkręcony wkręt trzymający tapicerkę. (zaznaczony na czerwono)
Tym samym powstała customowa stalowa rozpórka na tył 100 cm z możliwością rozkręcenia na ok 30mm
Zdecydowanie poprawiło się zachowanie samochodu w zakrętach i na nierównościach. Jak dojdzie przednia, to będzie już idealnie.
Ponieważ, to forum golfa więc postanowiłem, że leon będzie miał coś z niego ;]
Kurier przywiózł shifter z R32 o krótszym skoku...
Tu porównanie Oem z R32
I już na miejscu
Skok, może nie został skrócony jakoś bardzo ale jest zdecydowanie wyczuwalny a biegi wchodzą przyjemniej i precyzyjniej.
Oem " onclick="window.open(this.href);return false;
R32 " onclick="window.open(this.href);return false;
Na koniec, to co czeka na wiosnę:
Nowe dystanes 17mm na tył, które zmienią obecne 12mm, te natomiast pójdą na przód
i jeszcze sprężyny H&R, które planuję założyć na nowe amortyzatory o krótszym skoku
Na razie tyle ;]
Uzupełnimy od razu parę zmian, które się ostatnio pojawiły i pojawią w najbliższym czasie.
Została zamontowana rozpórka dolna z S3
po zamontowaniu dolnej zacząłem myśleć o górnej także i czymś na tył.
Z górną nie było problemu i szybko się znalazła w garażu.
czeka jeszcze na montaż, ale może już sobotę znajdzie się na samochodzie.
Jeżeli chodzi o tył, to wymyśliłem sobie coś bezinwazyjnego, żeby nie było trzeba wiercić.
Zrobiłem rozeznanie po zagranicznych forach i na wyspach znalazłem gościa, co robi coś takiego wszystko fajnie ale koszt z dostawą to ok. 100 GBP. Zdjęcia mnie zainspirowały i stwierdziłem, że da się wykorzystać otwór, gdzie standardowo jest wkręcony wkręt trzymający tapicerkę. (zaznaczony na czerwono)
Tym samym powstała customowa stalowa rozpórka na tył 100 cm z możliwością rozkręcenia na ok 30mm
Zdecydowanie poprawiło się zachowanie samochodu w zakrętach i na nierównościach. Jak dojdzie przednia, to będzie już idealnie.
Ponieważ, to forum golfa więc postanowiłem, że leon będzie miał coś z niego ;]
Kurier przywiózł shifter z R32 o krótszym skoku...
Tu porównanie Oem z R32
I już na miejscu
Skok, może nie został skrócony jakoś bardzo ale jest zdecydowanie wyczuwalny a biegi wchodzą przyjemniej i precyzyjniej.
Oem " onclick="window.open(this.href);return false;
R32 " onclick="window.open(this.href);return false;
Na koniec, to co czeka na wiosnę:
Nowe dystanes 17mm na tył, które zmienią obecne 12mm, te natomiast pójdą na przód
i jeszcze sprężyny H&R, które planuję założyć na nowe amortyzatory o krótszym skoku
Na razie tyle ;]
Seat Leon 1M ASV/ARL --->
Wczoraj leon wrócił do garażu po tygodniowym postoju na terenie Ecuproject.
Niestety nie było to podnoszenie mocy a awaria skrzyni biegów.
Jakiś czas temu nie mogłem wrzucić wstecznego biegu. Tego samego dnia straciłem 1, 2. Można było je wbić, natomiast po puszczeniu sprzęgła nic się nie działo. Leon został już tam na noc i następnego dnia padła diagnoza, że to wina skrzyni. Decyzja padła, że ją ściągamy. Po ściągnięciu diagnoza, ze padł wybierak. Chwila namysłu, telefon do zakładu zajmującego się naprawą skrzyń i postanowiłem, że nie zakładam używki a reanimuję moją z gwarancją na usługę. Zawiozłem skrzynię w piątek do naprawy. Przy okazji wymiany wybieraka, skoro skrzynia była już rozebrana wymieniony został synchronizator 3 i 5 biegu. We wtorek skrzynia trafiła z powrotem do warsztatu. Przy okazji wymienione zostało łożysko oporowe, bo już od jakiegoś czasu dawało o sobie znać i napinacz paska rowkowego, który woziłem w bagażniku.
Pacjent żywy, skrzynia sprawna, łożysko chodzi cicho i w końcu nie telepie się napinacz.
Dzisiaj zrobiłem ostrzejszy objazd miasta w godzina rannych i wszystko działa na szczęście poprawnie
W pierwszej wersji myślałem, że przyczyniłem się do awarii wybieraka podczas wymiany shiftera, ale raczej nie przejeździłbym ponad 2 tygodni gdzie wszystko działało sprawnie. Wiec najprawdopodobniej zbieg okoliczności.
Niestety nie było to podnoszenie mocy a awaria skrzyni biegów.
Jakiś czas temu nie mogłem wrzucić wstecznego biegu. Tego samego dnia straciłem 1, 2. Można było je wbić, natomiast po puszczeniu sprzęgła nic się nie działo. Leon został już tam na noc i następnego dnia padła diagnoza, że to wina skrzyni. Decyzja padła, że ją ściągamy. Po ściągnięciu diagnoza, ze padł wybierak. Chwila namysłu, telefon do zakładu zajmującego się naprawą skrzyń i postanowiłem, że nie zakładam używki a reanimuję moją z gwarancją na usługę. Zawiozłem skrzynię w piątek do naprawy. Przy okazji wymiany wybieraka, skoro skrzynia była już rozebrana wymieniony został synchronizator 3 i 5 biegu. We wtorek skrzynia trafiła z powrotem do warsztatu. Przy okazji wymienione zostało łożysko oporowe, bo już od jakiegoś czasu dawało o sobie znać i napinacz paska rowkowego, który woziłem w bagażniku.
Pacjent żywy, skrzynia sprawna, łożysko chodzi cicho i w końcu nie telepie się napinacz.
Dzisiaj zrobiłem ostrzejszy objazd miasta w godzina rannych i wszystko działa na szczęście poprawnie
W pierwszej wersji myślałem, że przyczyniłem się do awarii wybieraka podczas wymiany shiftera, ale raczej nie przejeździłbym ponad 2 tygodni gdzie wszystko działało sprawnie. Wiec najprawdopodobniej zbieg okoliczności.
Seat Leon 1M ASV/ARL --->
Kolejny zbiór małych zmian...
Wycieraczka z fabii ustąpiła miejsca na rzecz tej z octavii 2
1 x 6Q6955707C
1 x 6Q6955435B
1 x 1Z9955425A
W między czasie doszedł zamówiony u Mapeta zawias. Chciałem znowu coś o krótszym skoku ale nie chciałem się rujnować, zwłaszcza że amortyzatory zmieniam prawie tak często jak olej ;] i zaryzykowałem kupując MTS technik. Sam nie wiedziałem czego się mogę spodziewać, bo opinie są tak skrajne, że nic z nich nie wynika. Na razie jestem w pełni zadowolony
W czasie oczekiwania na poduszki, łożyska i tylne gumy postanowiłem, że odświeżę H&R, bo miały zastąpić Eibachy
Zerwałem luźną warstwę rdzy, przesmarowałem preparatem do usuwania rdzy a następnego dnia wszystko zmatowiłem papierem ściernym
Na tak przygotowane sprężyny poszła 4 składnikowa farba
Zabieg pewnie nie miał większego sensu ;] ale efekt cieszy...
Trochę trwało zanim ten zestaw został zamontowany ale w końcu jest na leonie
...i porównanie zwykłego (seryjnego) amortyzatora z amortyzatorem o skróconym skoku
Ostatnią modyfikacją było zainstalowanie trzeciej rozpórki.
Górna, przednia z audi S3
To powinien być pierwszy mod w tym samochodzie.. W połączeniu z twardszymi amortyzatorami i sprężynami oraz resztą rozpórek leon zmienił się nie do poznania... Zaczął prowadzić się o wiele stabilniej a na szybkich łukach jedzie jak przyklejony... i znacznie mniej się wychyla. Do kompletu myślę jeszcze o ARB ale nie wiem czy się zdecyduję
Ostatnio jakaś pipa, która pewnie wciskała się na styk na miejsce parkingowe (obstawiam dostawczaka), jak wyjeżdżała zahaczyła o mój tylny zderzak. Nie rozczulałbym się na rysą która powstała, bo pewnie po przepolerowaniu udało by się ja zatuszować ale zderzak uległ lekkiemu wgnieceniu i teraz z tej strony jest bardziej płaski co powoduje, że jak się przypatrzeć z tyłu auta jedno koło widać bardziej...
Wyciągnąć się tego raczej nie da, chyba żeby ściągnąć zderzak i podgrzewać go od środka... Zdecyduję się raczej na kupno nowego.
W czwartek zamówiłem nową kierownicę na wzór cupry.
I na razie tyle ;]
Wycieraczka z fabii ustąpiła miejsca na rzecz tej z octavii 2
1 x 6Q6955707C
1 x 6Q6955435B
1 x 1Z9955425A
W między czasie doszedł zamówiony u Mapeta zawias. Chciałem znowu coś o krótszym skoku ale nie chciałem się rujnować, zwłaszcza że amortyzatory zmieniam prawie tak często jak olej ;] i zaryzykowałem kupując MTS technik. Sam nie wiedziałem czego się mogę spodziewać, bo opinie są tak skrajne, że nic z nich nie wynika. Na razie jestem w pełni zadowolony
W czasie oczekiwania na poduszki, łożyska i tylne gumy postanowiłem, że odświeżę H&R, bo miały zastąpić Eibachy
Zerwałem luźną warstwę rdzy, przesmarowałem preparatem do usuwania rdzy a następnego dnia wszystko zmatowiłem papierem ściernym
Na tak przygotowane sprężyny poszła 4 składnikowa farba
Zabieg pewnie nie miał większego sensu ;] ale efekt cieszy...
Trochę trwało zanim ten zestaw został zamontowany ale w końcu jest na leonie
...i porównanie zwykłego (seryjnego) amortyzatora z amortyzatorem o skróconym skoku
Ostatnią modyfikacją było zainstalowanie trzeciej rozpórki.
Górna, przednia z audi S3
To powinien być pierwszy mod w tym samochodzie.. W połączeniu z twardszymi amortyzatorami i sprężynami oraz resztą rozpórek leon zmienił się nie do poznania... Zaczął prowadzić się o wiele stabilniej a na szybkich łukach jedzie jak przyklejony... i znacznie mniej się wychyla. Do kompletu myślę jeszcze o ARB ale nie wiem czy się zdecyduję
Ostatnio jakaś pipa, która pewnie wciskała się na styk na miejsce parkingowe (obstawiam dostawczaka), jak wyjeżdżała zahaczyła o mój tylny zderzak. Nie rozczulałbym się na rysą która powstała, bo pewnie po przepolerowaniu udało by się ja zatuszować ale zderzak uległ lekkiemu wgnieceniu i teraz z tej strony jest bardziej płaski co powoduje, że jak się przypatrzeć z tyłu auta jedno koło widać bardziej...
Wyciągnąć się tego raczej nie da, chyba żeby ściągnąć zderzak i podgrzewać go od środka... Zdecyduję się raczej na kupno nowego.
W czwartek zamówiłem nową kierownicę na wzór cupry.
I na razie tyle ;]
- hugo00
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin
Seat Leon 1M ASV/ARL --->
er0I melduj jak ta kiera? jak wykonczenie, symetria, materiały? można zamawiać?
taka sama jak ty chce kupic, dobrze chociaz ze toory odpuscilem bo by byl klon
taka sama jak ty chce kupic, dobrze chociaz ze toory odpuscilem bo by byl klon
Pomiary G-tech
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości