To tylko 18" a nie 19", nie przesadzaj. Do tego przyjdzie dystans 17mm na stronę zarówno na przedniej jak i tylnej osi, więc może to jakoś ładnie będzie wyglądać. Co do obniżenia zawiasu to już pisałem na forum, że dziwnym trafem przoczyłem taką opcję podczas wymiany amortyzatorów na nowe. Pewnie dopiero jak coś padnie w zawieszeniu i będzie trzeba je rozbierać to przy okazji się włoży jakieś sprężynki -40. A co do pozostałych modyfikacji to pisałem o nich na 1 stronie postu, z tym, że większość z nich już praktycznie zrobione. Może pomyśle ale jeszcze nie teraz nad jakimś podciągnięciem mocy i momentu ok. 20-30%. Na razie nic więcej rozsądnego mi nie przyszło do głowy.arturkw pisze:no no zmiany na plusik tylko na rych 19 bedzie troszke offroad przydały by sie sprężynki jakies lajtowy -40mm i by był kot chociaz i tak teraz sie pasie na tych wypolerowanych s-linach. jakie modyfikacje masz w jeszcze w planach?
1. szczota drucianaWeso pisze:czyścisz coś zaciski przed malowaniem? czy hammerite normlanie na to nachodzi?:)
2. papier ścierny ale jaki to nie pamiętam, na oko coś wziąłem
3. benzyna ekstrakcyjna
4. Hammerite wg instrukcji
5. Hammerite druga warstwa po 6 godzinach wg instrukcji
Tak jak pisałem w Golfie po 3 latach wygląda jak świeżo malowane, zresztą można zobaczyć na zdjęciach z jesieni w poście na temat Golfa.