VW Corrado VR6 , czyli amerykański STORM :P
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
VW Corrado VR6 , czyli amerykański STORM :P
Po 2 miesiącach od dnia zakupu przyszedł czas i na niego- Corrado z VSRem pod maską.
Tytułem wstępu bardzo skrótowo opisze co to jest ten VSR- kolektor ssący- wyprodukowano tylko 1000szt, został zastąpiony przez kolektory Schricka, które za to ze względu na trochę inną budowę, są mniej poszukiwanymi niż VSRy zrobione przez VW MotorSport.
Model: Corrado VR6 (ABV) 1993- 190KM seryjnie
kolor: był: LC5M (Moonlight Blue Pearl Effect), teraz jest obsidianblack 197 z mercedesa (czarna perła, coś na kształt LA9V)
wyposażenie: praktycznie pełne, z wyjątkiem tempomatu, spryskiwaczy reflektorów oraz skóry Recaro no i szyberdachu (to akurat mnie cieszy- Corr bez szybra to taki mały rodzynek przecież )
Seryjnie każdy Corr miał:
- układ przeciwpoślizgowy ABS
- wspomaganie kierownicy
- elektrycznie wysuwany spoiler przy prędkości powyżej 120 km /h lub ręcznie
- elektryczne lusterka
- ruchome kotwiczenie pasów bezpieczeństwa
- niesymetrycznie dzielone tylne siedzenia
- komputer pokładowy MFA pokazujący m.in. czas, temperaturę oleju i powietrza, chwilowe spalanie ...
- halogeny przeciwmgłowe
- felgi Speedline 6,5x15
- podświetlane lusterko w osłonie przeciwsłonecznej pasażera
W wyposażeniu dodatkowym można było dokupić (i w to wyposażony jest mój egzemplarz):
- elektryczne podnoszone szyby w drzwiach i centralny zamek
- podgrzewanie lusterek i siedzeń przednich
- skórzana tapicerka
- elektroniczna blokada dyferencjału (EDS)
- wskaźnik ciśnienia oleju i ładowania
- regulację nachylenia świateł
- klimatyzacja
Rzeczy, których nie mam (aktualnie, ale będzie polowanie na te zaznaczone kursywą):
- spryskiwacze reflektorów
- skórzana tapicerka Recaro z elektryczną regulacją siedzeń przednich (jest już włożona)
- tempomat
- mechaniczne regulowanie położenie kolumny kierowniczej
- elektrycznie otwierany dach
- 2szt poduszek (montowane od końca 1993r.)
zawieszenie: gwint KW variant1
Corrado, jak większości młodych, podobało mi się od zawsze. Jak ponad 2,5 roku temu miałem odłożone własne fundusze na auto właśnie miało być Corrado, niestety (albo i stety, nie mi oceniać Golfa ) nie znalazłem godnego egzemplarza i zakupiłem VW Golfa mk3 GTi-Edition w jedynym słusznym kolorze TornadoRot, który na dzień dzisiejszy jest full opcją z climatronickiem i Recaro włącznie- aktualnie służy mi za dupowoza
Kupno Corra było w pewnym sensie spontanem, na jaki zdroworozsądkowo myślący człowiek, by sobie nie pozwolił- niestety ja chyba do takich nie należę... Cisnąłem Ojca o dorzucenie sie do auta, ponad 2tygodnie, mówiłem mu, że "nie będzie lipy, będziesz zajarany", stawiając tym samym wszystko na 1 kartę- jakbyśmy kupili jednak strucla miałbym po prostu przej**e po całości!!!
Dzisiaj mijają 2 miesiące od dnia zakupu i póki co, nie mogę złego słowa o Corrku powiedzieć, a nabiliśmy nim już prawie 2tys. KM (głównie po Wawie).
Teraz mody w aucie przeprowadzone:
* od momentu zjazdu z fabryki wyposażony był w VSRa, co za tym idzie, zmieniony jest program pod kolektor
* stożek K&Na (na dniach będzie zamieniony na puszkę z wkładka K&Na)
* zamiast Speedline'ów włożone koła BBS RG 043 16/8 ET 35 z dystansami na przodzie 23mm a na tyle 28mm. Koła od Audi (rozstaw śrub 5x112)
* 3 rozpórki Wichersa
* na przodzie komplet poliuretanów
* na tyle zaciski od golfa mk4 + stalowe przewody GoodRidge'a
* kierownica Victor z nabą- bardzo mała (chyba nawet za bardzo)
* grill Riegera,
* brak listw i oznaczeń na całym aucie
* poszerzone wszystkie nadkola o ok. 2cm każde
* kompletny wydech od kolektora firm Bastuck oraz SuperSprint (puszka ogniowa)
w momencie kupna, auto wyglądało tak:
osoby przeglądające zdjęcia i będące czujne jak Waszka-G zauważą, lipę pod maską- tzn. 2 kolory i zgadza się (nie pytajcie czemu przy robocie nie została pomalowana komora silnika- nie ja go lakierowałem).
Tak wyglądał kiedyś:
W czasie prac i zmiany koloru:
Graty już wrzucone do auta (jak będą dochodzić nowe, oczywiście będę wrzucał na forum zdjęcia )
i zdjęcia Corra, juz po przerejestrowaniu oraz po kilku "przejściach" jak np naprawa klamki pasażera, naprawa centralnego zamka i kilku innych pierdółkach.
Co do planów przy Corrado:
* z USA już idą żółte halogeny nowego typu (+ żółte nakładki na pozycje), więc jak tylko dotrą, będzie podmianka już jest
* prawdopodobnie wrócę do org. grilla i znaczków VR6 w chromie już jest
* aktualnie założona jest wąska dokładka, bo niestety z szeroką nie mam możliwości wjeżdżać pod sąd w którym pracuję
* środek wraca do stanu w 100% org- czytaj: rygle, ręczny + mieszek- będą org. Nad kierownicą mocno sie głowie, bo nie ukrywam że z tą malutką miło się jeździ (org kierę już mam, była zamontowana tydzień wróciliśmy z Tatą do stanu pierwotnego). Półka tylna oczywiście będzie zmieniona na kompletną bez dziur (też już jest i czeka na podmiankę) wszystko już jest w pełni org z wyjątkiem kiery
* z czasem pewnie zawita jakiś ciekawy kolektor wydechowy (najchętniej SuperSprinta- jest w Golfie i daje radę)
* czarna skóra Recaro, elektryczna (jest wrzucona)
* montaż tempomatu- aby była już w pełni full wersja wub.gif
* koła zmienione na Schmidty 3tg w polerce oczywiście
* GoodRidge na przodzie są
* kable Magnecora 8,5mm
* poliuretanowe poduchy pod silnik i skrzynię + poli na tyle
* przewody Samco
* wałki 268 (Shricka) badź 272 dBilas
** może lekkie koło zamachowe
** może większe zawory, tłoki doprażające (np. wiseco 83,5mm), wtryskiwacze 350ccm i lepszy regulator
** może sprzęgło wzmocnione do 320nm
Wszystko to po wystrojeniu u GTO powinno dać wartości ponad 230KM, i w tyle mierzę (podkreślam że to daleka przyszłość- dziękuję TAZ za podpowiedzi!)
Na pewno dojdzie też coś w praniu- o wszystkim będę informował na bieżąco i robił od razu fotki- obiecuję że trochę niespodzianek będzie
na razie tyle, pozdr
Tytułem wstępu bardzo skrótowo opisze co to jest ten VSR- kolektor ssący- wyprodukowano tylko 1000szt, został zastąpiony przez kolektory Schricka, które za to ze względu na trochę inną budowę, są mniej poszukiwanymi niż VSRy zrobione przez VW MotorSport.
Model: Corrado VR6 (ABV) 1993- 190KM seryjnie
kolor: był: LC5M (Moonlight Blue Pearl Effect), teraz jest obsidianblack 197 z mercedesa (czarna perła, coś na kształt LA9V)
wyposażenie: praktycznie pełne, z wyjątkiem tempomatu, spryskiwaczy reflektorów oraz skóry Recaro no i szyberdachu (to akurat mnie cieszy- Corr bez szybra to taki mały rodzynek przecież )
Seryjnie każdy Corr miał:
- układ przeciwpoślizgowy ABS
- wspomaganie kierownicy
- elektrycznie wysuwany spoiler przy prędkości powyżej 120 km /h lub ręcznie
- elektryczne lusterka
- ruchome kotwiczenie pasów bezpieczeństwa
- niesymetrycznie dzielone tylne siedzenia
- komputer pokładowy MFA pokazujący m.in. czas, temperaturę oleju i powietrza, chwilowe spalanie ...
- halogeny przeciwmgłowe
- felgi Speedline 6,5x15
- podświetlane lusterko w osłonie przeciwsłonecznej pasażera
W wyposażeniu dodatkowym można było dokupić (i w to wyposażony jest mój egzemplarz):
- elektryczne podnoszone szyby w drzwiach i centralny zamek
- podgrzewanie lusterek i siedzeń przednich
- skórzana tapicerka
- elektroniczna blokada dyferencjału (EDS)
- wskaźnik ciśnienia oleju i ładowania
- regulację nachylenia świateł
- klimatyzacja
Rzeczy, których nie mam (aktualnie, ale będzie polowanie na te zaznaczone kursywą):
- spryskiwacze reflektorów
- skórzana tapicerka Recaro z elektryczną regulacją siedzeń przednich (jest już włożona)
- tempomat
- mechaniczne regulowanie położenie kolumny kierowniczej
- elektrycznie otwierany dach
- 2szt poduszek (montowane od końca 1993r.)
zawieszenie: gwint KW variant1
Corrado, jak większości młodych, podobało mi się od zawsze. Jak ponad 2,5 roku temu miałem odłożone własne fundusze na auto właśnie miało być Corrado, niestety (albo i stety, nie mi oceniać Golfa ) nie znalazłem godnego egzemplarza i zakupiłem VW Golfa mk3 GTi-Edition w jedynym słusznym kolorze TornadoRot, który na dzień dzisiejszy jest full opcją z climatronickiem i Recaro włącznie- aktualnie służy mi za dupowoza
Kupno Corra było w pewnym sensie spontanem, na jaki zdroworozsądkowo myślący człowiek, by sobie nie pozwolił- niestety ja chyba do takich nie należę... Cisnąłem Ojca o dorzucenie sie do auta, ponad 2tygodnie, mówiłem mu, że "nie będzie lipy, będziesz zajarany", stawiając tym samym wszystko na 1 kartę- jakbyśmy kupili jednak strucla miałbym po prostu przej**e po całości!!!
Dzisiaj mijają 2 miesiące od dnia zakupu i póki co, nie mogę złego słowa o Corrku powiedzieć, a nabiliśmy nim już prawie 2tys. KM (głównie po Wawie).
Teraz mody w aucie przeprowadzone:
* od momentu zjazdu z fabryki wyposażony był w VSRa, co za tym idzie, zmieniony jest program pod kolektor
* stożek K&Na (na dniach będzie zamieniony na puszkę z wkładka K&Na)
* zamiast Speedline'ów włożone koła BBS RG 043 16/8 ET 35 z dystansami na przodzie 23mm a na tyle 28mm. Koła od Audi (rozstaw śrub 5x112)
* 3 rozpórki Wichersa
* na przodzie komplet poliuretanów
* na tyle zaciski od golfa mk4 + stalowe przewody GoodRidge'a
* kierownica Victor z nabą- bardzo mała (chyba nawet za bardzo)
* grill Riegera,
* brak listw i oznaczeń na całym aucie
* poszerzone wszystkie nadkola o ok. 2cm każde
* kompletny wydech od kolektora firm Bastuck oraz SuperSprint (puszka ogniowa)
w momencie kupna, auto wyglądało tak:
osoby przeglądające zdjęcia i będące czujne jak Waszka-G zauważą, lipę pod maską- tzn. 2 kolory i zgadza się (nie pytajcie czemu przy robocie nie została pomalowana komora silnika- nie ja go lakierowałem).
Tak wyglądał kiedyś:
W czasie prac i zmiany koloru:
Graty już wrzucone do auta (jak będą dochodzić nowe, oczywiście będę wrzucał na forum zdjęcia )
i zdjęcia Corra, juz po przerejestrowaniu oraz po kilku "przejściach" jak np naprawa klamki pasażera, naprawa centralnego zamka i kilku innych pierdółkach.
Co do planów przy Corrado:
* z USA już idą żółte halogeny nowego typu (+ żółte nakładki na pozycje), więc jak tylko dotrą, będzie podmianka już jest
* prawdopodobnie wrócę do org. grilla i znaczków VR6 w chromie już jest
* aktualnie założona jest wąska dokładka, bo niestety z szeroką nie mam możliwości wjeżdżać pod sąd w którym pracuję
* środek wraca do stanu w 100% org- czytaj: rygle, ręczny + mieszek- będą org. Nad kierownicą mocno sie głowie, bo nie ukrywam że z tą malutką miło się jeździ (org kierę już mam, była zamontowana tydzień wróciliśmy z Tatą do stanu pierwotnego). Półka tylna oczywiście będzie zmieniona na kompletną bez dziur (też już jest i czeka na podmiankę) wszystko już jest w pełni org z wyjątkiem kiery
* z czasem pewnie zawita jakiś ciekawy kolektor wydechowy (najchętniej SuperSprinta- jest w Golfie i daje radę)
* czarna skóra Recaro, elektryczna (jest wrzucona)
* montaż tempomatu- aby była już w pełni full wersja wub.gif
* koła zmienione na Schmidty 3tg w polerce oczywiście
* GoodRidge na przodzie są
* kable Magnecora 8,5mm
* poliuretanowe poduchy pod silnik i skrzynię + poli na tyle
* przewody Samco
* wałki 268 (Shricka) badź 272 dBilas
** może lekkie koło zamachowe
** może większe zawory, tłoki doprażające (np. wiseco 83,5mm), wtryskiwacze 350ccm i lepszy regulator
** może sprzęgło wzmocnione do 320nm
Wszystko to po wystrojeniu u GTO powinno dać wartości ponad 230KM, i w tyle mierzę (podkreślam że to daleka przyszłość- dziękuję TAZ za podpowiedzi!)
Na pewno dojdzie też coś w praniu- o wszystkim będę informował na bieżąco i robił od razu fotki- obiecuję że trochę niespodzianek będzie
na razie tyle, pozdr
Ostatnio zmieniony pt cze 08, 2012 16:26 przez olafart, łącznie zmieniany 8 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 414
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 15:51
- Lokalizacja: DOLNOSLASKIE-MILICZ
- Kontakt:
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
becior, heheh, wszystko przewidziałeś- fanty w chromie idą już z DE, ale nie uprzedzajmy faktów
a na Allegro to tylko mały wycinek Corrów- jeszcze są fora przecież- i po nich głównie szukałem auta (ten egzemplarz też jest już 6-8 lat na forum Corrado- i tylko dlatego został przeze mnie kupiony)- uważam że w PL auta kupuję się albo od 1 właściciela o co bardzo trudno, albo od takich zapaleńców jak ja
a na Allegro to tylko mały wycinek Corrów- jeszcze są fora przecież- i po nich głównie szukałem auta (ten egzemplarz też jest już 6-8 lat na forum Corrado- i tylko dlatego został przeze mnie kupiony)- uważam że w PL auta kupuję się albo od 1 właściciela o co bardzo trudno, albo od takich zapaleńców jak ja
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 13:41 przez olafart, łącznie zmieniany 1 raz.
musze przyznać że całośc robi naprawde piorunujące wrażenie...p.s. bardzo podobają mi się te koła ale rs były by ładniejsze
czerwone jest szybsze...! mój BYŁY karaVWanik:) viewtopic.php?p=2452282#2452282
kolejny karawan...viewtopic.php?f=91&t=442626
kolejny karawan...viewtopic.php?f=91&t=442626
- Fido_dido
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Pfffff..... Corrado jak to corrado........
ZAJEFAJNE JAK KAŻDE !!!
P.S. Zapraszam na nasze forum
ZAJEFAJNE JAK KAŻDE !!!
P.S. Zapraszam na nasze forum
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 21:18 przez Fido_dido, łącznie zmieniany 1 raz.
Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
a jak tam szyba?? będziesz coś z nią robił?? czy nie??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości