Seat Ibiza Cupra ABF+Turbo
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Dziś bardzo ważny i owocny dzień za nami. Ibiza miałabyć już odpalona, ale nie doszły wtyczki do wtrysków i to nas zablokowało żeby odpalić. Od południa walczyliśmy, założyliśmy kolektor i turbo już docelowo, podłączyliśmy spływ oleju, podłączyliśmy wodę, termoparę od EGT, założyliśmy ssący z przepustnicą oraz listwę wtryskową. Podłączyliśmy paliwo, parę różnych wtyczek, wskaźniki boostu i egt, oraz spieliśmy rozrząd oraz zalaliśmy silnik motulem. Następnie pokręciliśmy rozrusznikiem aby sprawdzić czy olej będzie płynął do turbo. Wszystko było ok, podłączyliśmy smarowanie do turbiny, ale padła decyzja żeby zarobić przewód inaczej i jutro będzie nowy. Jutro powinniśmy mieć już wtyczki, założymy dolot i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to odpalimy
A tutaj parę fotek:
Pozdr.
A tutaj parę fotek:
Pozdr.
Ostatnio zmieniony pn paź 26, 2009 23:53 przez Kenet, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzisiaj był pierwszy odpał od pół roku Jest totalnie przelany, przez co ma problem z równą pracą i utrzymywaniem obrótów. Jutro się zdejmie trochę wachy i jak wszystko będzię już docelowo "połączone" to się jakoś doturlam na strojenie.
Moja Ibiza ABF TURBO 319 KM 409 NM http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232501
Dzisiaj auto odpalone, zdjęliśmy na ecumasterze paliwa i od razu ręką odjął. Silnik chodzi ładnie, ochoczo się kręci, ale nie jeździliśmy jeszcze bo parę rzeczy trzeba poprawić ale to już tylko pierdółki i w poniedziałek jak będzie sucho to strojenie
Ogólnie mega sie cieszymy bo wielu znajomych wątpiło, ze wóz wogóle odpali
A tu narazie jeden film, chyba wiadomo o co chodzi:
[youtube][/youtube]
W DP jest gwint na sondę ale seryjna została uszkodzona podczas transportu samochodu. Nowej jeszcze nie ma i jest dosyć głośno, ale myślę, że słychać co trzeba.
Póki co cel osiągnięty
Teraz osprzęt znów jest w częściach i do niedzieli składamy na gotowo.
Ogólnie mega sie cieszymy bo wielu znajomych wątpiło, ze wóz wogóle odpali
A tu narazie jeden film, chyba wiadomo o co chodzi:
[youtube][/youtube]
W DP jest gwint na sondę ale seryjna została uszkodzona podczas transportu samochodu. Nowej jeszcze nie ma i jest dosyć głośno, ale myślę, że słychać co trzeba.
Póki co cel osiągnięty
Teraz osprzęt znów jest w częściach i do niedzieli składamy na gotowo.
Ostatnio zmieniony czw paź 29, 2009 20:22 przez Kenet, łącznie zmieniany 5 razy.
silnik odpalił to najważniejsze gratulacje będzie killer
Ostatnio zmieniony czw paź 29, 2009 19:53 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Projekt bardzo ciekawy ,ale nie rozumiem troche podejscia do sprawy ... macie kute korby , to dlaczego takie male turbo ?? trzeba bylo chociaz gt28rs podczepic i dac mocniejsze korby . Co by 300+ bylo
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Nie wszystko naraz, lepiej stopniowo zwiększać moc coby się szybko nie znudziło. 300+ to i tak dużo jak na lekką ośkę, auto nie jest budowane na 1/4, ma sprawiać przyjemność wieczorami na mieście. Poza tym, są jeszcze pieniądze z którymi trzeba się liczyć. Korby kute zostały kupione w czasach taniego dolara i wyszło 1400 zł, teraz byłoby to 1000zł więcej, podobnie z turbiną.
Jak się wszystko sprawdzi to na pewno moc będzie dalej podnoszona, górnej granicy nie ustalamy narazie.
Jak się wszystko sprawdzi to na pewno moc będzie dalej podnoszona, górnej granicy nie ustalamy narazie.
Ibiza jeździła już dzisiaj o własnych siłach, ba nawet boost był... i to konkretny momentami. Jutro końcowe strojenie, nowy mapsensor i ok. 0,6-0,7 bara pewnie na początek o ile uda się założyć walbro o jakiejś ludzkiej godzinie. Mam jakieś tam filmiki, ale jutro wrzucę ciekawsze. Narazie jest 0,5 bara i auto wystrojone aby się dało jeździć jako tako. Jutro montaż pompy i jedziemy z koksem ostatecznie.
Tak to wygląda na chwile obecną, jest trochę wężyków do kupienia żeby ładnie było i pod kolor
I jeszcze jedno, do której z tych końcówej idzie "-" bo w ferworze walki nam się pomieszało. Do prawej "-" z tego co pamiętam tak?
A i tak na potwierdzenie:
Pozdr.
Tak to wygląda na chwile obecną, jest trochę wężyków do kupienia żeby ładnie było i pod kolor
I jeszcze jedno, do której z tych końcówej idzie "-" bo w ferworze walki nam się pomieszało. Do prawej "-" z tego co pamiętam tak?
A i tak na potwierdzenie:
Pozdr.
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 00:34 przez Kenet, łącznie zmieniany 1 raz.
Z wpiętym MBC był ponad 1 bar przy 3 tys. obr i ładował dalej. Myśleliśmy że trzeba będzie cięgno od actuatora przerabiać żeby było "luźniejsze". Po wyeliminowaniu MBC jest ładne stałe 04,-0,5 bara. Dziś jak wszystko dobrze pójdzie to bedzie bardziej docelowe strojenie.
Moja Ibiza ABF TURBO 319 KM 409 NM http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232501
Auto wystrojone dosyć bezpiecznie na 0,5 bara. Teraz trochę się pojeździ żeby się wszystko ułożyło, a później dłubiemy dalej.
Super uczucie, że się udało . Szczególnie właściciel jest wniebowzięty, bo wiele wyrzeczeń kosztował ten projekt, powstawał w bólach, w garażu wieczorami, po zajęciach itp.
Nareszcie można się w pełni pochwalić, auto jeździ w pełni sprawne, 0,5 bara jest już przy 2,5 tys i trzyma do końca pod idciecie. Następny etap to pewnie delikatnie większy boost, a na wiosne kucizna i pełen ogień. Pozdro
Super uczucie, że się udało . Szczególnie właściciel jest wniebowzięty, bo wiele wyrzeczeń kosztował ten projekt, powstawał w bólach, w garażu wieczorami, po zajęciach itp.
Nareszcie można się w pełni pochwalić, auto jeździ w pełni sprawne, 0,5 bara jest już przy 2,5 tys i trzyma do końca pod idciecie. Następny etap to pewnie delikatnie większy boost, a na wiosne kucizna i pełen ogień. Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości