Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Audi S4 B5 V6 Biturbo by LCQ

Post autor: LCQ » ndz sie 23, 2009 18:25

Silnik seria: 265 KM & 400 NM 2,7 V6 Biturbo

Dźwięk silnika miażdzy, prawdziwa V6, a dwie turbiny robią swoje w połączeniu z BOVami jest to idealny zestaw, brakuje tylko wydechu(plan już jest ;) ), układ napędowy to Quattro (Torsen), układ kierowniczy jest moim zdaniem bdb+++ :)

Licznik ma ograniczenie do 280 km/h, ale skrzynia na 6 biegu pozwala na jazde z równa prędkością 300 km/h (trzeba by kiedy sprawdzić :lol: )


Przeróbki:

1) 12 węży sylikonowych Autobahn88 wytrzymujące 3 bary

http://www.autoxpat.com/shop/images/zen" onclick="window.open(this.href);return false; ... 4-blue.jpg

2) seryjne DV zastąpione dwoma BOVami Turbosmart Kompact z pełną regulacją

http://www.turbosmartonline.com/index.php?id=44" onclick="window.open(this.href);return false;

3) Turbotimer


4)kompletne sprzęgło dedykowane do Audi RS4 :> wytrzymuje dużo :)


5)silnik zalany Motul 300V

6) układ bez katalizatorów

7) dedykowany zestaw K&N (wkładka)

8)przewody silikonowe podciśnienia Samco

9)+ małe cos co daje dużo :rotfl:


Nadwozie:

lampy poliftingowe Valeo, pełne klosze, oczywiście z xenonem, znaczek z przodu z S4 B6

Hamulce: Black Diamond nawiercano/nacinane z klockami Black Diamond Predator

płyn hamulcowy Motul


Wnętrze: skóra/alcantara czarno-niebieska, carbon+ dużo wygody


Felgi/opony : przód Goodyear Exelence

tył Bridgestone RE720

Zawieszenie: seria narazie :lol:


Car Audio
Bose+ radio Alpine 7894 RB


Kolor auta: "Nogaro Blue" występujący tylko w S4 i RS4


jak dorwe cyfrówke zrobie konkretne fotki, narazie te musza starczyć

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

nowsze fotki



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek






2010 :





Modyfikacje:

Hamulce:przód Audi RS4 B5 360x32 mm (tarcze/klocki/zaciski)

płyn hamulcowy Motul

przewody Goodridge

tył: ?? w najbliższym czasie


Felgi/opony seryjne 17" (et 45) zastąpione OZ Superleggera 18" z nowymi oponami 225/40/18 et felg 35

8,5 kg jedna 18", z oponą dokładnie 18,5 kg

seryjna 17" z runflat pirelli ważyła 27 kg, bez runflata ok 25,5 kg 225/45


Zawieszenie: amortyzatory S4+ springi -30 mm Vogtland (+gwinty KW które dalej leżą)

Wymieniłem również:

-kompletny rozrząd ze wszytskim paskami
-nowy olej silnika, filtry
- nowy płyn wspomagania
-zawór N75
-oraz wiele innych których nie pamiętam

Już niedługo wkleje zdjęcia "głównych gratów" :naughty:

Co do auta sprawuje się wyśmienicie, nic kompletnie nic nie padło w nim (odpukać :P), tylko tankować :),z ciekawostek doładowanie wynosi ok ~1,1 bara.



Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Silnik:

-Big IC do 600 KM (tak na wypadek ;)):

Obrazek

-Turbina K04 RS4 ;-) (po pełnej regeneracji, oczywiście oryginał nie made in china :) )

Obrazek


ORAZU PISZĘ ŻEBY NIE BYŁO :lol:

szukam drugiej turbiny, nie spieszy mi się, nic mnie nie goni, projekt zrobię kiedy będzie reszta, czyli za msc lub rok (<- w to mało wierzę ;) ), jeśli nie znajdę k04 rs4 będzie k0RS6 :rotfl:, tak więc póki co jeżdze i nie spieszy mi się :lol: Teraz możecie komentować hehe

23.04.2010:


-sportowy końcowy wydech i środkowy tłumik(oczywiście nierdzewka) na zamówienie by pm-motorsport.pl.tl (thx Maciek :D )

Obrazek

końcowa część wydechu będzie 3 calowa, początkowa 2,25 lub 2,5 cala (bardziej ta druga ;))


2011

Tak brzmi wydech (seryjny bez katów)


" onclick="window.open(this.href);return false;



a tak sportowy 3" środkowy/końcowy (końcówki RS4 B5 style)


" onclick="window.open(this.href);return false;


teraz brzmi tak (środkowy wywalony)


" onclick="window.open(this.href);return false;



2011



FMIC by MG Motorsport

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Dolot z filtrem ITG o wydajności 480 KM połączony silikonem, osłona termiczna z włókna szklanego, dzięki SID


Obrazek

Obrazek



Pompa RS4+ łącznik silikonowy do dolotu/ szerokie złączki


Obrazek


Świece RS4

Obrazek


Zimmermann gładkie na tył (300mm)


Obrazek







Najnowsze foty (17.04.2010)

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek



Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek



Przesyłam filmiki jak to aktualnie jeździ, od 0 w górę da się lepiej, nie chciałem strzelać ze sprzęgła :-) (0,2-0,3 da się jeszcze z tego urwać)

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;



11.05.2011


Hamulce z RS4 B5 przednie wylatują, wskakuje taki zestaw:


- zaciski Brembo/Porsche 6 tłoczkowe z Porsche Cayenne Turbo

Obrazek

- tarcze Zimmermann 345x30mm (Audi S4 B6)

Obrazek

- specjalne śruby do zacisków

Obrazek

- klocki Brembo/Pagid


Obrazek

porównanie sporej tarczy 300mm do 345 :-)

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr maja 11, 2011 16:47 przez LCQ, łącznie zmieniany 18 razy.



Awatar użytkownika
MIMIK144
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: wt lip 18, 2006 16:18
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: MIMIK144 » ndz sie 23, 2009 22:03

Jestem 1 :bigok:

Autko cacy, ten sam kolor co mojej A3 :D Podoba mi sie, ze jest to dosc niepozorne autko o wieeeeeelkiej mocy :P na 10\11 :bigok: :bigok: :bigok:



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » ndz sie 23, 2009 22:15

MIMIK144 pisze:Jestem 1 :bigok:

Autko cacy, ten sam kolor co mojej A3 :D Podoba mi sie, ze jest to dosc niepozorne autko o wieeeeeelkiej mocy :P na 10\11 :bigok: :bigok: :bigok:

dzieki :pub:, kolor "Nogaro Blue" występował tylko w modelu S4 i RS4

pzdr



Awatar użytkownika
MIMIK144
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 283
Rejestracja: wt lip 18, 2006 16:18
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: MIMIK144 » ndz sie 23, 2009 22:38

To moje A3 musi byc malowane :goof: :goof: bo zwykle 1.9 TDI



Awatar użytkownika
Patry(m)k(3)
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 258
Rejestracja: pt lut 02, 2007 13:05
Lokalizacja: Szczecin/Derby

Post autor: Patry(m)k(3) » pn sie 24, 2009 11:49

Bardzo ładne Eska coraz ich więcej :bigok: tylko widać że Fis już nie domaga ale tak już z nimi jest czasami... BTW sam montowałeś wskaźnik boosta w środkową kratkę :chytry: dobrze widać wskazania ?
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 11:51 przez Patry(m)k(3), łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/125/72843828abb854b0.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=92527&start=75][b]Były Golf[/b][/url] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104841][b]POMÓŻ INNYM[/b][/url]

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » pn sie 24, 2009 12:31

Grube Audi, ale jakie dalsze plany, bo nie zauważyłem tego?


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pn sie 24, 2009 12:44

swietny woz, będę sledził :bigok:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » wt sie 25, 2009 11:49

Przy wyglądzie nie ma co już zmieniać bo auto w serii jest bardzo ładne.Przy silniku pomodzić i można objeżdżać dużo nowsze fury :satan:

Jak dla mnie S4 i RS4 w budzie B5 mają swój klimat.W B6 i B7 tego klimatu już nie ma.

Będę również śledził poczynania.Powodzenia :bigok:
Ostatnio zmieniony wt sie 25, 2009 11:53 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » wt sie 25, 2009 18:45

nowe fotki w 1 poście, z góry dzięki za komentarze!!






Patry(m)k(3) pisze:Bardzo ładne Eska coraz ich więcej :bigok: tylko widać że Fis już nie domaga ale tak już z nimi jest czasami... BTW sam montowałeś wskaźnik boosta w środkową kratkę :chytry: dobrze widać wskazania ?
poprzedni właściel daj jakiś kijowy wskaznik turbo, musze jakiś konkretny kupić, ale widać dobrze

becior pisze:Grube Audi, ale jakie dalsze plany, bo nie zauważyłem tego?
zawiecha/moc/hamulce (narazie to sa masakryczne hamowanie z 200 to bardziej niż pestka) zobaczymy co wymyśle, ale bedzie grubo, jak zawsze :grin:

Pruszkowiak pisze:Przy wyglądzie nie ma co już zmieniać bo auto w serii jest bardzo ładne.Przy silniku pomodzić i można objeżdżać dużo nowsze fury :satan:

Jak dla mnie S4 i RS4 w budzie B5 mają swój klimat.W B6 i B7 tego klimatu już nie ma.

Będę również śledził poczynania.Powodzenia :bigok:
co do objerzdzania to nie to samo co było w ibizie, tam był fun najwiekszy, bo auto starsze i niby gorsze, audi to już coś reprezentuje, ale jeśli sie objedzie naprawde moce sztuki to co innego

masz racje B5 to były najciekawsze sztuki, mi się najbardziej z tych lat podobają S4/RS4 no i RS6, szkoda że silnika z RS6 nie dawali do S4 :helm:, widziałem taka przeróbke, co prawda maske od nowa robili ale jak to wyglądało, szczeka w dół :helm:, AGB to też niezła jednostka, w sumie modzić można w kółko, zależy od kasy, ale jakieś 600 KM to bezproblemu można zrobić, na seryjnych gratach ok 450, a ok 400 KM sedan robi jakieś średnie 12tki na ćwiartke, ale najlepsze jest to że takim autem można jechać gdzie się chce nie tylko na tor, w deszczu ruszac z prawie takimi samymi czasami co na suchej nawierchni, w zime jechać bokami i nie bać się że zaraz polece do rowu, a np: wieczorami wziąść lachony do kina :rotfl: takiego czegoś potrzebowałem, auto do wszytskiego :grin:
Ostatnio zmieniony wt sie 25, 2009 18:46 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » wt sie 25, 2009 23:03

no no zacny okaz, jak beda takie mody jak przy ibi, to chyba peknie to 400ps hehe. Pozdro i powodzenia w modach


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » pt sie 28, 2009 00:03

śliczne no i ten silniczek mmmm :) muzyka dla uszu :D :okej:


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
robalusia
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr sie 12, 2009 18:46
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robalusia » ndz sie 30, 2009 20:21

autko super i kolorek rewelacja , sesja zdjeciowa tez niczego sobie :)

powodzenia w dalszych modach


moje polo harlekin zapraszam ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3097219#3097219

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pn sie 31, 2009 17:40

robalusia pisze:autko super i kolorek rewelacja , sesja zdjeciowa tez niczego sobie :)

powodzenia w dalszych modach
dzięki za komentarz :hmm:

w ciagu tygodnia dołożyłem, przewody samco podcisnieniowe, filtr paliwa, płyn do pompy wspomagania,płyn chłodniczy



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » pn sie 31, 2009 17:51

A jak tam z mocą seria?


www.proturbo.com.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości