robiłem dzisiaj mały teścik...
2 przejazdy golfem bez "dopalacza" i 2 z "dopalaczem"
przeciwnik Audi A3 1.8 125KM
bez dopalacza to wogóle zero szans miałem, ale z dopalaczem...
za pierwszym razem wziąłem kolegę na długość dwóch samochodów (cały czas z przodu)
za drugim razem ogólnie remis... ja prowadziłem do końca i ostatecznie się zrównał...
ogólnie powiem tak, jestem pozytywnie zaskoczony, jak i całe towarzystwo również...
nad hamownią powoli się namyślam, ale nie wiem kiedy to załatwię...
mam zamiar zlogować sobie 1/4 mili bez i z opornikiem i zobaczyć głównie spalanie
[ Dodano: 11 Sty 2007 17:05 ]
mały edit..
z poprzedniego postu przy drugim przejeździe zapomniałem wyłączyć klimę...
zlookałem sobie dziś spalanie na postoju i o ile na jałowym przy normalnych obrotach spalanie średnie to 0,4 l/h (raz tyle, a raz 0.0) o tyle po włączeniu opornika było ciągle zero...
potem przegazówka do 2000 obrotów i spalanie bez 1,1 a z opornikiem 0,7... cosik to dziwne...
oczywiście wsio na postoju
i po włączeniu opornika czuć minimalny wzrost obrotów na biegu jałowym...
[ Dodano: 11 Sty 2007 17:15 ]
kolejny edit...
pomyślałem chwilę nad tym spalaniem i zapewne to wynika z tego, że...
skoro opornik ma oszukiwać komputer, że dawka paliwa jest mniejsza, to te 0,0 i 0,7 to jest ilość paliwa, które komputer odczytuje dzięki opornikowi, że silnik spala.
Aby wyszło nam normalne spalanie, to wydaje mi się że do wartości bez opornika należy dodać różnicę między wartością bez i z opornikiem, czyli na przykładzie 2000 obrotów normalnie spala 1,1 l/h
czyli 1,1l/h dodać 1,1l/h - 0,7l/h czyli dodać 0,4 l/h, zatem na biegu jałowym powinien spalać 1,5 l/h
co wy o tym myślicie??