Jestem jakże szczęśliwym posiadaczem mk3 z 1z pod maską i od jakiegoś czasu zastanawiam się nad podniesieniem komfortu wyprzedzania

Poniżej moje wnioski i pytania. Prosiłbym o korektę w miejscach gdzie się mylę i odpowiedź. Z góry dzięki.
Z tematu "tuning za 10 gr." wynika, że wstawiając opornik "gdzieś" w okolicy pompy oszukujemy komputer i otrzymujemy większą dawkę paliwa niż założona przez producenta. Gdzie indziej wyczytałem, że silniki 1z są bardzo underfueled - niedopaliwione

Tyle wniosków, teraz pytania.
Gdzie i jak założyć ów opornik (może jakaś fotoporada na ten temat?), szeregowo? bo myślę, że nie równolegle, no i jaki zakres rezystancji.
W przypadku potencjometru można oczywiście poeksperymentować.
Czy ciśnienie doładowania w 1z jest takie samo jak w afn? Jeśli tak to teoretycznie da się osiągnąć tą samą moc zwiększając dawkę paliwa. Tylko czy wytrzyma pompa? W końcu średnica wtryskiwaczy do 1z jest mniejsza, a zatem przy tej samej dawce paliwa ciśnienie/obciążenie pomy większe.
Jestem totalnym laikiem więc proszę o wyrozumiałość.
Dodam, że bardzo interesują mnie doświadczenia użytkownika dziechu, jako doświadczonego w tym temacie.
Pozdrawiam
Tchopz[/b]