Strona 1 z 1

Golf 3AFN dylemat...

: pn paź 01, 2018 19:58
autor: tablo888
Witam moja turbina w golfie 3 110 dokonała żywota leci olej,że hej i auto wpada w tryb awaryjny po przekroczeniu 3tys obrotów błąd na vagu 00575😣Mam dylemat czy oddać do regeneracji za 800zeta czy kupić używkę z awx za 750ziko i zacząć tuning?Martwi mnie tylko wał 6lat temu był napawany klin na wale.Czy celując w te 150/160KM to wogole ma sens przy tym wale?Auto rocznie robi 5tysiecy kilometrów.Czy zmiana samego turbo i softu ma sens czy lepiej od razu wymienić wtryski na mocniejsze?No i gdzie w Wlkp jakiś dobry tuner mi to wystroi?pozdrawiam

Re: Golf 3AFN dylemat...

: wt paź 02, 2018 11:57
autor: KLICHO
Używka w dobrym stanie z AWX kosztujesz jakieś 400 + wiec w czym problem ? Wtryski wtedy 216 i soft. Można zrobić . Kazdy garazowiec CI zrobi pod to softa te silniki już są przejrzane na części pierwsze

Re: Golf 3AFN dylemat...

: wt paź 02, 2018 17:42
autor: tablo888
Bardziej obawiam się tego wału...Dzisiaj obdzwoniłem większość firm tuningowych z Wielkopolski i zlekka zostałem wyśmiany moim zabytkiem😂😂😂Rządna firma nie robi takich starych aut i jak tu mam wystroić wszystko specjalnie pod auto.Mechanik mowi,że regenerować turbo bo rok gwarancji a na większości for tdi piszą tylko dobra używka sam już nie wiem🤔

Re: Golf 3AFN dylemat...

: wt paź 02, 2018 19:41
autor: wesol
Co się tam obawiasz. Nie robisz z tego silnika 300 czy 400 koni. Takie lizniecie to tyle co nic. Wtryski wstaw 216 i turbo od 130 konnej wersji i po temacie.

Re: Golf 3AFN dylemat...

: wt paź 02, 2018 21:08
autor: tablo888
zregeneruje turbo raczej. Wtryski zostawie seryjne i znalazłem goscia nie daleko Mnie co twierdzi,że da rade te 140koni wyciągnąć na ori gratach. Mistarczy nawet 130 domyslam się żę są to gotowe wsady:/ Ale żaden tuner nie robi takich wiekowych aut:/ Pozdrawiam

Re: Golf 3AFN dylemat...

: czw paź 04, 2018 12:47
autor: KLICHO
Regeneracja to padaka :) Lepiej kupić używkę od 130 :)

Re: Golf 3AFN dylemat...

: sob paź 06, 2018 10:23
autor: barzowskister
Ładuj turbo od AWX'a, żadne regeneracje. Do tego wtryski 216 i jeździsz bezawaryjnie a samochód dostanie drugie życie.