WItam
Zrobiłem małą modyfikacje programu w swojej a6c5 silnik AVG. Przy pełnym gazie nie dymi oraz nie czuje żadnych wibracji.Jest to bezpieczny mod,proszę fachowców o opinie
001 i 011
http://log.malonetuning.com/chart/23483 ... wq8AAAA%3D
004
http://log.malonetuning.com/chart/23449 ... w5AAAAA%3D
AVG/AFN Logi modyfikacja sterownika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: AVG/AFN Logi modyfikacja sterownika
Żarty sobie robisz?
Paliwa podlane na max w całym zakresie obrotów. To zakrawa na próbę uszkodzenia samochodu.
Paliwa podlane na max w całym zakresie obrotów. To zakrawa na próbę uszkodzenia samochodu.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: AVG/AFN Logi modyfikacja sterownika
Nie jest ten soft zly, kat moglbys przy 4200 nawet do 18 st. dac , od 3400 wiecej podbijac go. Boost w zakresie 2000-2600 nawet 1.25 dac pozniej opadajaco do 1.15 przy 4200 , turbo jest dobrze wyregulowane, cisnienie w pompie lekko zwiekszy bo wypelnienie na 108 slabe juz. Na tym co jest w tej chwili masz to co chcesz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Re: AVG/AFN Logi modyfikacja sterownika
Dziękuje Panowie za opinie.
CO do soi wiem ze wiecej paliwa potrzebuje wiecej czasu,silniki na pompie nie maja z oczywistego powodu mapy duration i nie wiem jak wyliczyć bezpieczne eoi. Nie chcialbym na pale przyspieszac wtrysku,próbowałem przeliczyc mV z mapy n146 na obroty wału,ale nie trzyma mi sie to kupy bo fabryka daje ten sam soi od 30 mg do 40mg. Z tego tez co wiem w samym modzie bez wymiany osprzetu ruszanie mocno soi więcej niz 1*-2* nie przynosi efektów, proszę mnie poprawić jeżeli się mylę lub ktoś to testował na hamowni.Początek wtrysku w bs 000 mam 44, troche malo ale chyba nie wplywa to znacząco na dynamiczny kąt.Dawka na wolnych obrotach 4,2 wiec poprowadzenie paliwa do 2000obr chyba jest na styk
Jezeli chodzi o doladowanie i paliwo na obecnym poziomie mam to w okolicach 19 afr .Jak dałem max 51mg paliwa od 2250 do 4000 obr i od 2500 podpiłem o jakieś 3 % mapę nastawnika to auto wyraźnie bardziej dymiło na doładowaniu 2200mbar. log z tego programu http://log.malonetuning.com/chart/23446 ... w5AAAAA%3D
Wydaje mi się ze moja turbosprężarka vnt15 ma slabą wydajność powyżej 3000 obr bo wtedy przy większych dawkach pokazuje się widoczny dymek mimo iz ciśnienie jest utrzymywane na pozimie 1,2 bara do 4000 obr .Dlatego zjechałem z paliwem i przy obecnym doladowaniu 1,15 bara nie widze za soba czarnego dymku w sposob przeszkadzający mi. Oczywiście czyscilem dolot z nagazu,sprawdzalem egr czy przypadkiem nie przepuszcza,jezeli chodzi o szczelnosc dolotu to nigdzie nie widzę oleju na zlaczkach wszystko suche jak pieprz,temp w dolocie przy butowaniu przy temp 30 na zew. dochodzi do max 50 *C.
A moze problem mam z rozpylanie paliwa przy mocnym setupie ?Poporostu chcialbym uzyskac bezdymny i mocny setup
CO do soi wiem ze wiecej paliwa potrzebuje wiecej czasu,silniki na pompie nie maja z oczywistego powodu mapy duration i nie wiem jak wyliczyć bezpieczne eoi. Nie chcialbym na pale przyspieszac wtrysku,próbowałem przeliczyc mV z mapy n146 na obroty wału,ale nie trzyma mi sie to kupy bo fabryka daje ten sam soi od 30 mg do 40mg. Z tego tez co wiem w samym modzie bez wymiany osprzetu ruszanie mocno soi więcej niz 1*-2* nie przynosi efektów, proszę mnie poprawić jeżeli się mylę lub ktoś to testował na hamowni.Początek wtrysku w bs 000 mam 44, troche malo ale chyba nie wplywa to znacząco na dynamiczny kąt.Dawka na wolnych obrotach 4,2 wiec poprowadzenie paliwa do 2000obr chyba jest na styk
Jezeli chodzi o doladowanie i paliwo na obecnym poziomie mam to w okolicach 19 afr .Jak dałem max 51mg paliwa od 2250 do 4000 obr i od 2500 podpiłem o jakieś 3 % mapę nastawnika to auto wyraźnie bardziej dymiło na doładowaniu 2200mbar. log z tego programu http://log.malonetuning.com/chart/23446 ... w5AAAAA%3D
Wydaje mi się ze moja turbosprężarka vnt15 ma slabą wydajność powyżej 3000 obr bo wtedy przy większych dawkach pokazuje się widoczny dymek mimo iz ciśnienie jest utrzymywane na pozimie 1,2 bara do 4000 obr .Dlatego zjechałem z paliwem i przy obecnym doladowaniu 1,15 bara nie widze za soba czarnego dymku w sposob przeszkadzający mi. Oczywiście czyscilem dolot z nagazu,sprawdzalem egr czy przypadkiem nie przepuszcza,jezeli chodzi o szczelnosc dolotu to nigdzie nie widzę oleju na zlaczkach wszystko suche jak pieprz,temp w dolocie przy butowaniu przy temp 30 na zew. dochodzi do max 50 *C.
A moze problem mam z rozpylanie paliwa przy mocnym setupie ?Poporostu chcialbym uzyskac bezdymny i mocny setup
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości