Strona 1 z 3

Golf 6 2.0 tdi 110 km -> 200km

: ndz maja 13, 2018 16:34
autor: MPiece
Panowie pomoże ktoś ?
Skrzynia 5
Plan zrobic z 110 km na 200 km tak zeby nic sie nie sypało .

Re: Golf 6 2.0 tdi 110 km -> 200km

: ndz maja 13, 2018 17:45
autor: wesol
Musisz napewno wymienić układ sprzęgłowy najlepiej jm z podwójną sprężyna docisku. Oczewiscie big turbo. Wtryski może podjada pod te okolice.

Re: Golf 6 2.0 tdi 110 km -> 200km

: wt maja 15, 2018 12:54
autor: MPiece
Co to znaczy bif turbo ?

Re: Golf 6 2.0 tdi 110 km -> 200km

: wt maja 15, 2018 12:54
autor: MPiece
Czy ten silnik wogole sie nadaje ?

Re: Golf 6 2.0 tdi 110 km -> 200km

: wt maja 15, 2018 14:20
autor: wesol
Big turbo czyi duże turbo jakieś gtb 1756 lub 2056 lub 2060 lub 2260 itp.
Pytasz o słupek silnika? A co ma się tam niby stać w nim przecie nie robisz z niego 400 koni czy więcej.

Re: Golf 6 2.0 tdi 110 km -> 200km

: wt maja 15, 2018 15:53
autor: KLICHO
może włożyć GTC1549vz z passka b7 itp jest P&P jeśli masz wersje która jest razem z turbiną . Turbo starcza do 210KM w 2.0 TDI. Wtryski wydajnościowo są na około 170-180KM max

Re: Golf 6 2.0 tdi 110 km -> 200km

: wt maja 15, 2018 16:49
autor: wesol
Wolę turbo z większą częścią wydechowa. Pompki w większości starczają do 160-165 koni w bls. Problemem będzie sprzęgło 228 mm na okolice 400 Nm.

Re: Golf 6 2.0 tdi 110 km -> 200km

: wt maja 15, 2018 18:33
autor: KLICHO
Ale to nie jest zaden BLS :) GTC jest dobra turbina i jesli ma turbo laczne z kolektorem gtc ma p&p i ma bardzo fajny dol i wydajna do 210KM

Re: Golf 6 2.0 tdi 110 km -> 200km

: wt maja 15, 2018 18:40
autor: wesol
Sorry pomyliły już mi się wątki. Owszem.moze i pasuje to turbo ale ma małą część gorąca. całkiem inna sprawa 200 koni na GTB np 1756 lub 2956 a co innego na 49. Głowica musi być wypróżniana dokładnie a przy dużych prędkościach obrotowych jest już kiepsko i cofają się w kolektor dolotowy. Całkiem inna sprawa na dużej turbinie.

Re: Golf 6 2.0 tdi 110 km -> 200km

: wt maja 15, 2018 18:49
autor: KLICHO
A widziales wielkosc GTc 1549vz ? jest wieksza od brd caha. Naprawde nic wiecej mu nie potrzeba i nie bedzie musial wydawac 1500 + za samo turbo. Przeciez nie robi on 200+ tylko do 200 a bez wymiany ukladu calego paliwowego impreza sie skonczy przy 170-180 chyba ze ma nowsza wersje CR czyli CLCA to 200 + uklad paliwa jest wydajny bo wtryski sa te same co w 140 i 170KM Przydalo by sie oznaczenie silnika. Wiec wtedy tylko wklada turbo gtc np z passka jedzie na softa i robi soft z plaskim NM i sprzeglo bedzie trzymac a samochod niedopozania.

Re: Golf 6 2.0 tdi 110 km -> 200km

: wt maja 15, 2018 19:12
autor: wesol
Czyli tylko 170 km wykrzesać na tych wtryskach? A jaka jest średnica części gorącej w tej GTC?
Osobiście przeczuwam że będzie mały niedosyt jeśli wyjdzie te 170 KM ale może niech się wypowie autor tematu. Jakoś zawsze mi się wydaje że jak ktoś pisze około 200 km to duża szansa że za pół roku będzie pytanie o dobre 2xx.

Re: Golf 6 2.0 tdi 110 km -> 200km

: wt maja 15, 2018 19:36
autor: KLICHO
Exducer 36.4mm
Obrazek Porownanie masz z gt1749va

http://forums.tdiclub.com/printthread.p ... 100&page=2 jest rozmowa o niej tutaj.

GTC1549VZ (from CR170 - 03L 145 721B) with a BB CHRA from a GTB1749VRK

Re: Golf 6 2.0 tdi 110 km -> 200km

: wt maja 15, 2018 19:37
autor: KLICHO
Aby tutaj przekroczyc w nowszych CR 2xx to juz wydatek 10k zl prawie. Jeszcze bardzo fajna opcja jest poprawic gtc1549 i zrobic z niej 1556:) Chlopaki i czesi mega sobie to chwala 240KM osiagalne nawet jest filmik z G6 jak na tym idzie :)Obrazek Wykres na tej turbawce

Re: Golf 6 2.0 tdi 110 km -> 200km

: wt maja 15, 2018 20:17
autor: wesol
36.4 mm części zimnej to tak jak gt1749vb z arl. Jednak mi chodzi o część gorącą