Michał_1977, dokładnie , ORI ARL, GTB2260, wydech i soft.
pompki były w bdb stanie, (cały silnik z anglika 260 tyś przelotu)
Auto, już mocno podawało od 2 tyś, na wysokim biegu ok 1 bar przy 1600obr 1,8 bar przy 2 tyś, hamownia inercyjna stąd przesunięcie momentu, przy 2 tyś powinno być ok 320-350nm - tak myślę
sprzęgło chodzi bardzo fajnie, nic nie trzęsie budą, czasami słychać sprężynki na postoju, i podczas buta w podłodze od dołu do 1600 obr, podczas jednostajnej jazdy nie poczujesz różnicy.
Bierze bardziej agresywnie -sportowo? Ja bym podsumował to tak: że komfortu jazdy zabiera 20%, ale zyskuje 80 % bezawaryjności
kiss, Moim zdaniem wymiana IC z ARL na s3 jest bez sensu (albo grubo, albo wcale
)a do tej mocy jaką zakładasz osiągnąć ARL wystarczy. Ja sobie zrobiłem mod z wentylatorami na przycisk, które generują przewiew chłodnic podczas jazdy po mieście w korkach/upalaniach. Zrób przegląd orurowania IC, czy wszystkie oringi i zapinki są w dobrym stanie, bo u mnie zrzucało węże na przemian
Dobierz sobie wszystkie podzespoły pod moc docelową, bo później będziesz kombinował że mam pompki większe, a turbinę za małą, później za mały ic, później za słabe sprzęgło itp... później coś klęknie i tak w kółko, a złotówki z portfela wylatują ..... oczywiście nikomu w portfel nie zaglądam, ale to bez sensu
wesol,
co do wydatków pompek to niby tak jest, jednak życie weryfikuje to i tylko jednemu na 10 się udaje zrobić:
na ori AL 250ps
na HF25 280ps
na HF50 300ps
na HF80 325ps
przeważnie jest tak że ludzie dobierają pompki o 1 stg wyżej a z mocą wychodzą o 1 niżej
, auta mają minimum 250-300 tyś i to nie działa na korzyść robienia rekordów
teraz użytkownik z innnego forum wyprzedaje graty ze swojej ibizy 1,9 tdi i jemu na HF80 wyszło 350 jednak miał dopieszczony każdy szczegół
https://www.olx.pl/oferta/gtb2266vklr-1 ... 42b6f6430c" onclick="window.open(this.href);return false;
sorry za offtopic