[mk2] AFN pytanie odolot i turbodziure
: śr lip 19, 2017 21:48
Mam pytanko, jetta a2 po swapie na afn, Zbudowałem cały dolot na ic ze scenica. zrobila sie mega turbo dziura bo ic ok. 5,5 Litra pojemności. Skorygowałem na gruszce bo turbo wstawało dopiero przy 2500 obr.
Ustawiłem na ok. 0.9 Bar przy 200-2100 obrotów, jak chciałem zejśc niżej zeby wstawało szybciej to w górnych wartosciach przeładowuje ok. 1,4-1,5 bar nawet. Teraz pytanie czy To norma przez to ze jest tak duzy Ic? zamówiłem nową gruchę ale nie było typowo afn więc zaadoptowałem gruche prawdopodobnie z AJM jest większa, teraz została regulacja po logach, pytanie czy może zostać ta grucha czy szukac ori AFN?
I drugie pytanie, bedzie nowy dolot na innym fmic i pytanie czy moge wyjśc z turbo od razu rura fi 38mm i prosto do ic poleciec a za ic 51mm do ssacego. Czy tak jak w ori ze 38 redukcja na 51 i do ic? Bo z tego co sie orientuje to lepiej zeby rura do ic byla mniejsza, ktos to potwierdzi?
Ustawiłem na ok. 0.9 Bar przy 200-2100 obrotów, jak chciałem zejśc niżej zeby wstawało szybciej to w górnych wartosciach przeładowuje ok. 1,4-1,5 bar nawet. Teraz pytanie czy To norma przez to ze jest tak duzy Ic? zamówiłem nową gruchę ale nie było typowo afn więc zaadoptowałem gruche prawdopodobnie z AJM jest większa, teraz została regulacja po logach, pytanie czy może zostać ta grucha czy szukac ori AFN?
I drugie pytanie, bedzie nowy dolot na innym fmic i pytanie czy moge wyjśc z turbo od razu rura fi 38mm i prosto do ic poleciec a za ic 51mm do ssacego. Czy tak jak w ori ze 38 redukcja na 51 i do ic? Bo z tego co sie orientuje to lepiej zeby rura do ic byla mniejsza, ktos to potwierdzi?