Strona 1 z 3

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: czw cze 15, 2017 01:08
autor: hardmen969
W silniku nic nie było robione, została wgrana tylko mapa.
Auto delikatnie zadymia, szczególnie widać to w nocy jak ktoś jedzie z tyły widać kurzenie w światłach(przy pełnym gazie).

Wtryski 216 coś zmienią? Szczególnie chodzi mi o kopcenie? No i NM powinno być więcej przy takiej mocy.?
Obrazek

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: czw cze 15, 2017 08:22
autor: crown20
Szczerze raczej bym sie zapytal czym tuningowali hamownie. Masz wykres z hamowni przed chipem? Na samym chipie to malo realne. Ja u siebie w Alh po 216 z 92/212 skoczylem na 131/313. Jak ty bys tu wpakowal 216 pewnie ta hamownia pokazala by z 190km na 400 nm :) a tak powaznie moze wczesniej ktos wymienil wtryski na 216 bo taki wynik jest normalny dla 216+chip chociaż tak jak sam zauważyłeś malo NM masz w stosunku do mocy.

Re: [AHF] 150KM i 289NM na serii

: czw cze 15, 2017 14:57
autor: hardmen969
Nie mam pomiaru przed chipem. Auto było hamowane 4x, bo gość sam nie wierzył. Pomiar raczej realny, bo golf 4 1.8T agu kolegi zostawał do 200 z tyłu. Przy 210km/h kończy się skrzynia (4700rpm). Niski NM wydaje się przez małe wtryski.

Teraz są 205. Były sprawdzane
Turbo 1.2bar


Wracając do tematu. 216 zmniejszą dymienie?
Powinny mieć lepsze rozpylanie mieszanki, co powinno skutkować lepszym spalaniem paliwa.

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: czw cze 15, 2017 22:14
autor: tomek08
Witam, albo silnik zdrowszy niż seria, albo dymu jest znacznie więcej niż piszesz, albo siedzi tam pompa 11mm i dymu też jest sporo ? :shock:
Kolega w ALH po zmianie na 216tki miał 133KM, a po programie 149KM i 330NM, na doładowaniu 1,25bara. Jednak w ciepły dzień było dość sporo czarnego dymu za nim. :hmm:
Pozdrawiam.

Re: [AHF] 150KM i 289NM na serii

: pt cze 16, 2017 22:20
autor: hardmen969
5 bieg, pełny gaz
https://youtu.be/pWXfxaAlvfM" onclick="window.open(this.href);return false;

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: sob cze 17, 2017 01:22
autor: KLICHO
150KM wyszlo a 290Nm niecale ? Troche malo tego Nm cos

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: sob cze 17, 2017 08:35
autor: hardmen969
Wydaje mi się, że to przez małe wtryski.
Tak jak pisałem wcześniej. Dymu dużo nie ma. Tylko podczas mocnego ruszania z niskich obrotów, a i tak poniżej 2000 go nie cisnę, więc nie jest źle.
Co do pytania odnośnie 216 nie dostałem odpowiedzi.

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: sob cze 17, 2017 21:06
autor: KLICHO
Małe nie małe ale to jest cos nie tak bo tyle Nm przy 150KM to nie ma .

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: ndz cze 18, 2017 14:25
autor: hardmen969
Dla porównania mam golf 6 1.6 TDI 105KM 250NM (1500-2500rpm) i tutaj wyraźnie czuć moment obrotowy na dużych wzniesieniach. Pomimo dużo mniejszej mocy 200 licznikowe leci na 215x16, tylko mu to dłuuużej schodzi.

To warto założyć te 216?

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: ndz cze 18, 2017 16:26
autor: KLICHO
Zawsze warto będzie założyć większe wtryski

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: ndz cze 18, 2017 21:35
autor: tomek08
Witam, dokładnie jak pisze KLICHO.
Moment może być taki może przez ori wtryski.
Ja bym jeszcze zweryfikował wynik na innej hamowni.
Jakie doładowanie masz teraz ?
Pozdrawiam.

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: ndz cze 18, 2017 22:10
autor: KLICHO
Pewnie nie wieksze niż 1.3Bara bo dla tych turbinek to już problem powyzej

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: ndz cze 18, 2017 23:25
autor: tomek08
Tak, tak, dlatego pytam.
U brata przeładowywała właśnie do 1,3bara i już od tego zaczęła puszczać ole z wydechu. Po zmianie uszczelnień i wyważeniu jak na razie jest ok.

Re: [AHF] 150KM i 289NM na serii

: śr cze 21, 2017 23:28
autor: hardmen969
Turbo 1.2bar, tylko czasem łapie 1.5 przy około 3500rpm (widać czasem na logach)