Tuning Golfa 4 tdi 90 km i mała usterka
: pt lut 10, 2017 10:45
witam, przepraszam, że wszystko pisze w jednym dziale gdyż chodzi mi głównie o modyfikacje ale przy okazji zapytam o usterki, które poniekąd mają związek z moją decyzją o dodaniu paru koników.
Więc zacznę od 2 objawów usterek:
1. Ostatnio przy ruszaniu i właściwie przy przyśpieszaniu np. od 1,5k obrotów słychać świst turbosprężarki, a przy wyższych prędkościach, powyżej 110-120 km/h lub też przy przyśpieszaniu na 2 biegu, od 2,5/3k obrotów zaczyna szarpać jakby coś przerywało i ogólnie auto straciło "kopa" i nie wiem czy ma to związek z uszkodzoną turbiną czy z drugą usterką...
2. A druga usterka polega na tym, że około miesiąca temu w trakcie jazdy, a dokładnie podczas hamowania na wrzuconym biegu przy około 1,2/1,3k obrotów samochód sam z siebie zgasł a później nie chciał odpalić, rozrusznik kręcił, obrotomierz wskazywał 0, po chwili 0,2/0,3k obrotów, dopiero po jakimś czasie jak pokręciłem z 15 sekund to samochód chwycił i odpalił.
I moje pytanie jest takie. Czym spowodowana jest druga usterka, czy jest to zacinająca się pompa paliwa? Oraz czy jeżeli jest to wina pompy to czy objawy z pierwszej usterki mogą być tym spowodowane?
A teraz przejdę do sedna. Turbina myślę, że na 99% jest do wymiany i teraz moje pytanie co do modyfikacji, czy do golfa 90 konnego da rade upchnąć turbinę od golfa 130 km? Pytam oczywiście czy jest to do zrobienia bez żadnych modyfikacji na zasadzie "plug&play". Drugą rzeczą, którą bym robił to montaż wtrysków 216 http://allegro.pl/wtryski-1-9-tdi-0-216 ... 42428.html" onclick="window.open(this.href);return false; przykładowo takie na końcówkach WZM, podobno są solidne. No i na koniec oczywiście chip.
Czy te 3 modyfikacje będą ze sobą współgrały? Ile koników mogło by na tym dojść? O ile mogło by wzrosnąć spalanie przy normalnej jeździe bez pedału gazu w podłodze? Oraz czy do tych trzech modyfikacji będą potrzebne jakieś inne? Pozdrawiam.
Więc zacznę od 2 objawów usterek:
1. Ostatnio przy ruszaniu i właściwie przy przyśpieszaniu np. od 1,5k obrotów słychać świst turbosprężarki, a przy wyższych prędkościach, powyżej 110-120 km/h lub też przy przyśpieszaniu na 2 biegu, od 2,5/3k obrotów zaczyna szarpać jakby coś przerywało i ogólnie auto straciło "kopa" i nie wiem czy ma to związek z uszkodzoną turbiną czy z drugą usterką...
2. A druga usterka polega na tym, że około miesiąca temu w trakcie jazdy, a dokładnie podczas hamowania na wrzuconym biegu przy około 1,2/1,3k obrotów samochód sam z siebie zgasł a później nie chciał odpalić, rozrusznik kręcił, obrotomierz wskazywał 0, po chwili 0,2/0,3k obrotów, dopiero po jakimś czasie jak pokręciłem z 15 sekund to samochód chwycił i odpalił.
I moje pytanie jest takie. Czym spowodowana jest druga usterka, czy jest to zacinająca się pompa paliwa? Oraz czy jeżeli jest to wina pompy to czy objawy z pierwszej usterki mogą być tym spowodowane?
A teraz przejdę do sedna. Turbina myślę, że na 99% jest do wymiany i teraz moje pytanie co do modyfikacji, czy do golfa 90 konnego da rade upchnąć turbinę od golfa 130 km? Pytam oczywiście czy jest to do zrobienia bez żadnych modyfikacji na zasadzie "plug&play". Drugą rzeczą, którą bym robił to montaż wtrysków 216 http://allegro.pl/wtryski-1-9-tdi-0-216 ... 42428.html" onclick="window.open(this.href);return false; przykładowo takie na końcówkach WZM, podobno są solidne. No i na koniec oczywiście chip.
Czy te 3 modyfikacje będą ze sobą współgrały? Ile koników mogło by na tym dojść? O ile mogło by wzrosnąć spalanie przy normalnej jeździe bez pedału gazu w podłodze? Oraz czy do tych trzech modyfikacji będą potrzebne jakieś inne? Pozdrawiam.