Strona 1 z 1

Notlauf 2.0TDI BKD

: sob sie 06, 2016 17:48
autor: jasiu226
To teraz ja z moim notlaufem. Sprawa wygląda następująco. Pewnego pięknego dnia Golf (2.0TDI BKD) wszedł w tryb awaryjny przy ok. 120km/h. Oczywiście komp i błąd przeładowania turbiny. Mechanik uznał, że gruszka do wymiany. Wymienił, problem nadal występował. Zmiana mechanika - diagnoza - turbo do regeneracji, zapieczone łopatki. Turbo pojechało na regenerację, wróciło w ten sam dzień, facet od regeneracji uznał, że jest sprawna i nie ma sensu regenerować. Stwierdził, że gruszka turbiny jest źle wyregulowana (skok sztangi itd) i ją ustawił na stole, gdy miał wyjętą. Montaż turbiny - brak zmian... Nadal notlauf przy ok 120km/h. Auto poniżej 2000-2000 RPM nie ma w ogóle mocy jakbyśmy jechali SDI. Dopiero gdy turbo zacznie dmuchać moc jest i ładnie przyspiesza. Nie mam możliwości zrobić logów dynamicznych.
Moje pytania:
1) Co jest najbardziej prawdopodobne? Map sensor, może przepływomierz, a może nieszczelność w układzie (sprawdzone "na oko") ?
2) Jest jakiś fachowiec z okolic Obornik/Szamotuł/Poznania, który ogarnia VAG'a, ale tak profesjonalnie i nie każe mi wymienić połowy części zanim auto zacznie normalnie jeździć? Nie mam już siły na tych "mechaników"...

Notlauf 2.0TDI BKD

: ndz sie 07, 2016 14:29
autor: Marianeek
Sprawdź węzyki podciśnienia :) .

Re: Notlauf 2.0TDI BKD

: pn sie 08, 2016 19:28
autor: jasiu226
Witam, niestety nie mogę zrobić normalnych logów VCDS, bo nie posiadam, mam tylko tester Launcha, który zapisuje w jakimś swoim formacie .x431 i nijak nie idzie tego eksportować do excela, więc nagrałem filmik z testera i wrzuciłem na YT. Podaje link, może komuś się uda coś z tego ogarnąć, pozdrawiam.

https://www.youtube.com/watch?v=MtPD2mAOyhE" onclick="window.open(this.href);return false;