Witam, cały dolo będzie pasować, jeśli by coś nie pasowało, to tylko ta łączka, (przewód gumowy) na końcu dolotu, łączka, które nachodzi na muszle części zimnej turbiny.
Mowa o tym kawałku na końcu dolotu:
http://allegro.pl/audi-vw-1-9tdi-rura-d ... ml#thumb/1" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tym, że u mnie w ibizie ASV jest, było kolanko, tu na foto z allegro jest nieco inaczej.
Ja u siebie mam dolot z BPX, aluminiowy, ten tu jest plastikoway:
http://allegro.pl/rura-dolot-powietrza- ... 73409.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale kolanko na końcu jest takie samo jak na foto i u mnie to bez problemu pasowało.
Ty jeśli nie będziesz zmieniał dolotu, to najprawdopodobniej masz taką rurę:
http://allegro.pl/vw-golf-iv-a3-rura-tu ... 81378.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ta końcówka powinna z lekkim oporem dać nałożyć się na muszlę turbiny CAHA.
Jedyne, co będziesz musiał przerobić, to mocowanie rury dolotowej, tj, rury od puszki filtra powietrza, do turbiny, bo na turbinie CAHA, będzie nieco wyżej.
Tak na strojeniu wgrywają nowy program, pod Twoje graty.
Sztangi, jeśli nikt nie ruszał, to jest ustawiona oryginalnie i gwint, jest zabezpieczony, za plombowany chyba czerwoną farbą lub czymś podobnym.
pozdrawiam.