Strona 1 z 1

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

: pt sty 01, 2016 12:53
autor: KurierOPL
Jak w temacie . Na zimnym kopci naniebiesko. Wtryski cisnienia trzymaja . Dawka na cieplym 5-5.5mg . Kat ok. Po minucie od odpalenia . Swiece zarowe po wykreceniu sa mokre. Jak minie ok 50'C na silniku to przestaje. Wtedy kopci przy palowaniu siwo/czarno przy 1.7- 1.8 bar. Jest zestrojony . Jakies pomysly ? Ecu 16bit

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

: pt sty 01, 2016 22:57
autor: marcinas1983
KurierOPL, szybkie pytanie... mapa napięcia nastawnika przeliczona pod 11mm i 230stki, czy tylko max napięcie zwiększone a mapa od 1z/afn??

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

: sob sty 02, 2016 11:49
autor: tomogolf2
coś z katem w mapach albo zle wyliczona mapa napiecia tak jak mowi marcinas1983, chyba ze spala olej... uszczelniacze, pierscienie... Czym pachnie ten niebieski dym??

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

: sob sty 02, 2016 20:43
autor: soprano89
Zmierz jeszcze kompresję :D

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

: sob sty 02, 2016 23:04
autor: marcinas1983
soprano89 pisze:Zmierz jeszcze kompresję :D
tego bym się nie czepiał... 19 barów to jest minimum dla TDI kiedy jeszcze będzie odpalał i w miarę pracował poprawnie, po za tym ma świece zalane.... czyli dostaje za dużo ropy. Mój typ pada na nieprzerobioną mapę nastawnika tylko jak cytryn&gumiak pukanie w nastawnik, żeby osiągnąć zadaną dawkę, wtryski nieustawione tylko złożone na pałę, lub za duże ciśnienie wewnętrzne w pompie na biegu jałowym i przez to ustawianie pompy na TDI timing traci sens, bo wykres będzie oszukany. A czy po odpaleniu zimnego silnika i przytrzymaniu go koło 2 tys obr/min u KurierOPL, zaczyna przebierać, i dymić na biało/niebiesko?

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

: sob sty 02, 2016 23:11
autor: soprano89
19 barów to trochę maławo jak chcesz robić mody więc zaczol bym od kompresji a nastawnik nie wiadomo ile by lał dymic auto na postoju nie powinno oczywiście nie mowie o ekstremalnych przypadkach gdzie już silnikiem zaczyna szarpać a poza tym im większe masz ciśnienie wew w pompie tym lepiej max 11bar na wolnych obrotach więcej nie potrzeba gozej jak jest za małe bo kat nie wyrobi więc to nie ma za bardzo w tym przypadku znaczenia

ps ja po wrzuceniu serii stera afn-oeskiego i wtryskach 240 nie mam dymienia na niebiesko itd ani problemów z kątem a tym bardziej mokrych świec jak bzdury piszecie itp jakiś bak się pokaże przy ostrym bucie ale w normie więc to nie nastawnik

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

: sob sty 02, 2016 23:47
autor: marcinas1983
soprano89, ok... nie będę dyskutować więcej... masz rację.

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

: śr sty 06, 2016 13:14
autor: KurierOPL
Smierdzi niedopalona ropa. Jak przrgazuje to jest to samo. Olej sie nie traci ani nie miesza z ropa , trzyma swoja konsystencje. Przy rownomiernej jezdzie np.w korku lub utrzymujac rownomierna predkosc ale nie przekraczajac 2.5tys obr bardzo lubi szarpac . Nie dzieje sie tak caly czas ale dodc czesto to robi. Nie mialem tego np na ecu 8bit z mapa. Na 16 bit tylko tak tobi. Nie jest to tez od turbo bo robil tak przez 3 poprzednie rozne turbiny. Wtryski byly dprawdzone w zakladzie przed montazem cisnienia/rozpylanie. Nie moge sie wypowiedziec na temat mapy napiec nastawnika poniewaz ja tego nie stroilem.

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

: śr sty 06, 2016 16:03
autor: tomek08
Witam, ja obstawiam coś z kątem wtrysku, sknoconym przez strojącego. Po zmianie kompa, przed strojeniem, też tak było?

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

: śr sty 06, 2016 19:17
autor: KurierOPL
Nie. Kat i dawka ok, na cieplym. Nie wiem jak ja zimnym . Jeszcze nie sprawdzalem

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

: śr sty 06, 2016 20:12
autor: tomogolf2
KurierOPL pisze: Kat i dawka ok
nie chodzi o kat statyczny ktory pokazuje vag na wolnych obr w tdi timig, tylko o kat dynamiczny ktory ustawia sie w mapach, mozna go sprawdzic poprzez loga 004 lub zajrzec w mape.skoro smierdzi niespalona ropa to napewno jest skopany, nie dam sobie reki uciac ale specified BTDC masz na minusie...

1.9 tdi 1Z GTC 0.230 POMPA 11mm kopci na zimnym na niebiesko

: pt sty 08, 2016 19:38
autor: tomek08
Witam, dokładnie chodziło mi, o to, co kolega wyżej napisał. :bigok:
Pozdrawiam.