1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Post autor: darwaz » ndz paź 11, 2015 13:56

Cześć,

Czy ma ktoś zestaw w swoim aucie 1.9tdi vp + turbo CAHA ? Interesuje mnie jak to turbo u was wstaje. Piszę koledze remap pod zestaw 11mm + 0.216 + CAHA. W tej chwili jest dopiero 0.216 i CAHA. Wstaje to tak jak w logach poniżej.

http://vaglog.pl/log_235506.html" onclick="window.open(this.href);return false; Ostatni LOG na dole strony z 10 października.

Jeśli ktoś ma taki zestaw to chętnie zobaczyłbym logi dla porównania. Dodam, że CAHA miała po założeniu problemy z zakręceniem się. Była nowa i zapiekła się od leżenia na półce.



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Post autor: dawid13132 » pn paź 12, 2015 09:24

o rzeczywiście słabo. Kolega Stefano189 miał taki zestaw, napisz do niego , może ma logi i Cię poratuje, ale wiem ze u niego to ładnie wstawalo. Swoją drogą może mało paliwa z dołu, na 11 powinno być lepiej.


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Post autor: darwaz » pn paź 12, 2015 11:46

http://vaglog.pl/log_235499.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Mogę trochę zadymić na dole. Może to kwestia tego zapieczenia wirnika za pierwszym razem?



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Post autor: dawid13132 » pn paź 12, 2015 19:49

w jaki sposób był zapieczony wirnik? Oś się nie kręciła w tulejce?


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Post autor: darwaz » pn paź 12, 2015 19:51

Nie powiem na 100% bo nie widziałem auta na oczy nigdy :) . Podobno po założeniu nie budowała nic boostu, zero, dopiero po jakimś czasie zaczęła się kręcić i działa. To musiałby się dokładnie wypowiedzieć właściciel. Wygląda na to, że nie kręciła się oś w panewce tak jak powiedziałeś.



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Post autor: dawid13132 » pn paź 12, 2015 20:03

Nie no, ale to chyba geometria stała. Podlej trochę więcej z dołu i zobacz co bedzie, a jak nie to właśnie moze warto ją dać do sprawdzenie i regulacji geo.


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Post autor: DaroS » wt paź 13, 2015 10:15

Podlej ją bardziej i spróbuj nieco przymknąć kierownice z dołu.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Post autor: spawacz » ndz paź 18, 2015 12:24

Jak na serie soft to wstaje BDB , nie mieszajcie mu w glowie. Podlej i bedzie ok.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Post autor: darwaz » ndz paź 18, 2015 14:38

Na razie i tak nie będę nic już ruszał bo nie chce mi się 2 razy roboty robić. Zacznę mocniej zmieniać jak właściciel wsadzi 11mm i wtedy zobaczę jak to będzie wstawało i umieszczę jeszcze raz logi.



Awatar użytkownika
dawid13132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
Lokalizacja: Kępa Chot/lbn

1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Post autor: dawid13132 » ndz paź 18, 2015 17:45

nie ogarnalem ze to na ori sofcie, sorry.


Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Post autor: darwaz » czw gru 17, 2015 23:38

Wracając do tematu. Winna była chyba regulacja sztangi vnt. Nie widziałem auta na oczy więc ciężko było dojść z tym do ładu :)

Log turbiny na setupie 11mm/0.216mm/CAHA przed regulacją http://vaglog.pl/log_242595.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ten sam zestaw po regulacji sztangi na aucie http://vaglog.pl/log_243686.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Dalsze podciąganie sztangi prowadzi do przeładowania. Teraz wstaje dosyć ładnie, auto nie dymi w pełnym zakresie obrotów więc postaram się podlać więcej na początku i podnieść jeszcze turbinę.



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Post autor: AndrzejP4 » sob gru 19, 2015 12:23

bardzo słabo wstaje ta CAHA. Moje marne BRD budzi się sporo wcześniej - przy 1700rpm mam już ponad 2 bar. A przecież CAHA musi wstawać lepiej od BRD.

Zwróć uwagę, że przy 1400-1700rpm masz niecałe 1,5 bar przy względnie mocnym wysterowaniu N75. Ewidentnie coś jest nie tak z turbiną. Musicie ją wyciągnąć i zweryfikować funkcjonowanie wirnika i geometrii.



Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: 1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Post autor: darwaz » sob gru 19, 2015 12:46

AndrzejP4 pisze:bardzo słabo wstaje ta CAHA. Moje marne BRD budzi się sporo wcześniej - przy 1700rpm mam już ponad 2 bar. A przecież CAHA musi wstawać lepiej od BRD.

Zwróć uwagę, że przy 1400-1700rpm masz niecałe 1,5 bar przy względnie mocnym wysterowaniu N75. Ewidentnie coś jest nie tak z turbiną. Musicie ją wyciągnąć i zweryfikować funkcjonowanie wirnika i geometrii.
Właśnie problem w tym że to jest nowiuteńka ori turbina i od samego początku jak tylko została zamontowana wstawała kiepsko. Podobno była sprawdzana i wszystko jest super. Mi jest ciężko to wszystko sprawdzić na aucie bo go na oczy nie widziałem a stroje na różnych setupach już od kilku miesięcy :). Wszystko jest ogólnie super, auta przyspiesza super ale to wstawanie nie daje mi spokoju. Nie jestem w stanie nawet stroić od dołu na dym bo nagrywanie filmów z wydechu i oglądanie a potem korekcje trwałoby rok :).



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?

Post autor: Sztomel » sob gru 19, 2015 19:18

Miałem już taki przypadek, że kolega albo zapomniał albo ledwie co zaślepił otwór na sondę EGT w tej turbinie i puszczała sobie gazy spalinowe bokiem a potem zdziwienie, że nie wstaje prawidłowo.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 74 gości