Strona 1 z 1

Chłodniczka oleju do VP

: sob wrz 12, 2015 15:05
autor: fisiel90
Kompletuje części do mojego AHF, celuje w 2xx km i poszukuję wydajniejszej chłodniczki oleju ( wymiennika ciepła ) wiem że pasuje z ARL/ASZ lecz dużo taniej można kupić chlodniczkę z AWX/AVS
jest jakaś różnica pomiędzy wymiennikami ciepła z silnika poprzecznego i wzdłużnego ?

Chłodniczka oleju do VP

: sob wrz 12, 2015 18:38
autor: chrzaniu
Zostaw seryjny wymiennik a załóż lepiej podstawke z termostatem do chlodnicy oleju zewnętrznej.
Mam takie cos i polecam .

Chłodniczka oleju do VP

: sob wrz 12, 2015 21:30
autor: spawacz
Mozna zalozyc z AWX/AVF i conajmiej 6 inny ma te wieksze. Ale tak jak napisal chrzaniu zewnetrza najlepsza.

Chłodniczka oleju do VP

: ndz wrz 13, 2015 00:23
autor: fisiel90
A co potrzebuje do założenia podstawki ? Wymiennik ciepla zostaje ?

Chłodniczka oleju do VP

: ndz wrz 13, 2015 08:19
autor: chrzaniu
Tak zostaje, bynajmniej u mnie normalnie siedzi, więc tak :
Podstawka oleju najlepiej z termostatem
Węże dorobisz na długość w hydraulice siłowej
I chłodnica.
Jakies dobre mocowanie
I trochę oleju wiecej wejdzie.

Chłodniczka oleju do VP

: ndz wrz 13, 2015 12:28
autor: fisiel90
tylko czy śruba nie będzie za krótka, jakiej grubości jest ta podstawka ?

Re: Chłodniczka oleju do VP

: ndz wrz 13, 2015 13:39
autor: chrzaniu
fisiel90 pisze:tylko czy śruba nie będzie za krótka, jakiej grubości jest ta podstawka ?
Śruba jest w zestawie. Tylko trzeba pogmerac jaka srednica i gwint .
Ja mam ciut inny zestaw bo mam straszego tdi AFN.

Chłodniczka oleju do VP

: pt wrz 18, 2015 08:33
autor: stefano189
do mojego AFN pasuje podstawka z uno 1,4 Turbo. Podstawka jest z termostatem. Regulowanym !!!!.

Chłodnica oleju z dowolnego auta. Może też być tunningowa np. Mocal, Setrab.

Całość działa fantastycznie. Ile byś nie pałował, temp. oleju 88-94 stopnie :D


Jedyny minus jest taki, że olej wolniej się nagrzewa, bo montując podstawkę z Uno, wywalasz jednocześnie ten wymiennik woda olej, który jest też odpowiedzialny za podgrzewanie oleju w fazie zaraz po uruchomieniu silnika.