Porting + wieksze zawory 1.9 TDI ASZ
: sob lip 25, 2015 13:43
Chcialbym poznac kilka opini osob ktore lataja autami na glowicy po portingu oraz wiekszymi zaworami ssacymi i wydechowymi.
Czy jak macie wieksze zawory to kieszonki na tlokach tez o takiej samej srednicy jak zawor?
Jakie roznice odczuwalne macie po wlozeniu wzgledem seryjnej ew lekko portingowanej glowicy??
Podobno do 5000rpm zawory sie nie odbija,ale u mnie chcemy okolo 5350rpm krecic
Myslalem o zaworach ssacych 1.5 mm a wydechowe 2,5 mm czy lepiej po równo? Np 2mm i 2mm
Celuje w 330KM maks i bardziej mi zalezy na szerszym zakresie NM i maks mocyjuz przy 4000rpm i plasko do 5000 ew zeby te 300KM miec dostepne na przepieciach.
obecny setup mam GTB2260VKLR dp3' wydech 3' full przelot hf100% na AL sachs Performance + Kevlar tip 3' fmic 450x300x76 dolot caly 2,5' wynik 297/560NM dalo 13.2 na 1/4 wiec auto jedzie egt maks 920st na skrzyni FJW przy odcince na 4 biegu (210KM/h) ODCINKA PRZY 5200rpm
I juz zglupialem czy wlozyc sama głowice po portingu czy dac jeszcze wieksze zawory
Czekam na powazne opinie
Czy jak macie wieksze zawory to kieszonki na tlokach tez o takiej samej srednicy jak zawor?
Jakie roznice odczuwalne macie po wlozeniu wzgledem seryjnej ew lekko portingowanej glowicy??
Podobno do 5000rpm zawory sie nie odbija,ale u mnie chcemy okolo 5350rpm krecic
Myslalem o zaworach ssacych 1.5 mm a wydechowe 2,5 mm czy lepiej po równo? Np 2mm i 2mm
Celuje w 330KM maks i bardziej mi zalezy na szerszym zakresie NM i maks mocyjuz przy 4000rpm i plasko do 5000 ew zeby te 300KM miec dostepne na przepieciach.
obecny setup mam GTB2260VKLR dp3' wydech 3' full przelot hf100% na AL sachs Performance + Kevlar tip 3' fmic 450x300x76 dolot caly 2,5' wynik 297/560NM dalo 13.2 na 1/4 wiec auto jedzie egt maks 920st na skrzyni FJW przy odcince na 4 biegu (210KM/h) ODCINKA PRZY 5200rpm
I juz zglupialem czy wlozyc sama głowice po portingu czy dac jeszcze wieksze zawory
Czekam na powazne opinie