Strona 1 z 1

Porting + wieksze zawory 1.9 TDI ASZ

: sob lip 25, 2015 13:43
autor: CupraAero
Chcialbym poznac kilka opini osob ktore lataja autami na glowicy po portingu oraz wiekszymi zaworami ssacymi i wydechowymi.
Czy jak macie wieksze zawory to kieszonki na tlokach tez o takiej samej srednicy jak zawor?

Jakie roznice odczuwalne macie po wlozeniu wzgledem seryjnej ew lekko portingowanej glowicy??
Podobno do 5000rpm zawory sie nie odbija,ale u mnie chcemy okolo 5350rpm krecic
Myslalem o zaworach ssacych 1.5 mm a wydechowe 2,5 mm czy lepiej po równo? Np 2mm i 2mm
Celuje w 330KM maks i bardziej mi zalezy na szerszym zakresie NM i maks mocyjuz przy 4000rpm i plasko do 5000 ew zeby te 300KM miec dostepne na przepieciach.

obecny setup mam GTB2260VKLR dp3' wydech 3' full przelot hf100% na AL sachs Performance + Kevlar tip 3' fmic 450x300x76 dolot caly 2,5' wynik 297/560NM dalo 13.2 na 1/4 wiec auto jedzie egt maks 920st na skrzyni FJW przy odcince na 4 biegu (210KM/h) ODCINKA PRZY 5200rpm

I juz zglupialem czy wlozyc sama głowice po portingu czy dac jeszcze wieksze zawory

Czekam na powazne opinie

Porting + wieksze zawory 1.9 TDI ASZ

: pt lip 31, 2015 08:11
autor: spawacz
Siemasz, wymiar zaworow ktore podales beda jak najbadziej ok, kanaly wydechowe sa strasznie male w tdi jezeli nawet zalozysz glowe po portnigu to odrazu bedzie widac na EGT spadnie , nawet na serii zaworach , do tego jak dorzucisz walek 2.0 SDI to juz bedzie fajnie.

Porting + wieksze zawory 1.9 TDI ASZ

: pt lip 31, 2015 12:05
autor: Wałek.Gd
Adrian przeczytaj tu w temacie posty mastersa odnośnie głowicy zrobionej bez hydraulicznych popychaczy. To sprężyny i hydroregulatory są blokadą wysokiego kręcenia w tak "ciasno" dobranych fazach w tdi.

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6657" onclick="window.open(this.href);return false;