Strona 1 z 1

Garret GT2556V 1Z TDI

: wt cze 09, 2015 14:49
autor: kamil_papa
Witam. Mam golfa mk III z silnikiem 1z.

Do tej pory udało mi się zrobić:
-Silnik po kapitalce, lany jest olej Valvoline VR1 5W50
-Zgranie kanałów głowicy z kolektorami
-EGR Out
-Wydech przelot na 2 tłumikach
-Pompa 10/11 renault + fala DE143
-FMIC 550x180x65mm
-Wtryski 240 FIRAD
-Garret GT2556V

Max boost jest przy 2800rpm, odcinka jest przy 4500rpm, do 4400 lane jest paliwko.
Napięcie na nastawniku przy 4400 to 4,8V :)
Kąt wtrysku 18* przy 4 tyś i 19* przy 4,4 tyś
W tej chwili turbo dmucha 1,6 bara i jest dym - dużo paliwka :satan:
Planuję 2xx KM

Teraz pytanie, ile można dmuchnąć z takiej suszarki? 1,9 bara wytrzyma do 4400rpm ? :hehe:
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.

Garret GT2556V 1Z TDI

: śr cze 10, 2015 01:20
autor: zgredd
Wrzuć wałek sdi, 1.9bara możesz dmuchać do na tej turbinie spokojnie. Za nisko zrobiony soft w VP spokojnie do 4,9-5,0 tys. Trochę późno wstaje ta turbina, trzeba jeździć górnym zakresem obrotów.

Garret GT2556V 1Z TDI

: śr cze 10, 2015 07:15
autor: kamil_papa
Podbiłem do 1.8, dymu sporo mniej. Można powiedzieć, że lekko smuży.
Do 5 tyś? Trochę strach na takiej fali, tak wysoko kręcić :shock:
Nie wiesz może ile max można dmuchać z takiej suszarki?
W następnym tygodniu pobawię się ogranicznikiem kierownic, to może trochę wcześniej będzie wstawać.
Co do wałka, od sdi raczej nie wpadnie bo za drogo, prędzej od AAZ'a :helm:

Garret GT2556V 1Z TDI

: śr cze 10, 2015 07:59
autor: JABcok20
Ja na de143 12mm kręcę do ponad 5000 rpm na 4 biegu. Także nie ma strachu... Skrzynia ggu 200km/h 4 bieg 5250rpm.
Nie mogę znaleźć mapy tej 2556V. Znajdź to Ci wyliczę ciśnienia dla niej...

Garret GT2556V 1Z TDI

: śr cze 10, 2015 11:00
autor: chrzaniu
Ja też kręcę do 5000obr AFN na fali DE143 .
Plan jest zakręcić do 5200 z racji kończącej się 4ki przy około 196km/h ( opona 205/55/15 i pod tę opone wszystko liczone )

Garret GT2556V 1Z TDI

: śr cze 10, 2015 16:01
autor: kamil_papa
Mapy turbo nie znalazłem, chyba nie ma na necie.
Mam tylko wymiary wirników:

GT2556V BMW 730D P/N 454191-1
Compressor
Inducer: 40.3mm
Exducer: 56mm
Turbine
Inducer: 51.5mm
Exducer: 47mm

Czyli kompresor taki sam jak w GT2256V, a wydechowy większy.
A jak z temp. oleju przy takich prędkościach, bo nie mam jeszcze wskaźnika, nie gotuje się za szybko?

Garret GT2556V 1Z TDI

: śr cze 10, 2015 16:21
autor: chrzaniu
Ja mam chlodnice oleju +1.5litra mi weszlo wiecej :)

Re: Garret GT2556V 1Z TDI

: śr cze 10, 2015 21:58
autor: spawacz
Na bardzo podobnym setupie zrobilem z 1Z 203HP na 216 reszta to co uciebie, i doladowanie 1.52b . spokojnie 1.8-1.9 mozesz zmuchnac do 5000 , powinno byc z 220 HP moze lepiej.

Re: Garret GT2556V 1Z TDI

: śr cze 10, 2015 23:30
autor: kamil_papa
OK. Wielkie dzięki. Jutro pobawię się trochę programem, zakręcę na razie do 4800. Moglibyście jeszcze poradzić, o ile można przyspieszyć bezpiecznie kąt wtrysku? 19* przy 4k to nie za dużo trochę?
Na tym programie co mam teraz po przejechaniu 2 odcinków po 400m na postoju leciały rozżarzone do czerwoności sadze z wydechu, nie wiem czy to normalne :satan:

Garret GT2556V 1Z TDI

: czw cze 11, 2015 00:20
autor: stefano189
kamil_papa pisze:nie wiem czy to normalne
ciesz się że sadza, a nie tłok wypłynął z tłumika końcowego :rotfl: :rotfl:

Zmiejsz trochę palifko, bo coś popuści. i warto mieć wskaźnik EGT. Prawdopodobnie masz tak dowalone paliwo, że by brakło skali na wskaźniku EGT :satan: :satan:

Garret GT2556V 1Z TDI

: wt cze 16, 2015 21:27
autor: miras 33
Kamil kto robił soft moze kostsz?
ja mam podobnie

Garret GT2556V 1Z TDI

: śr cze 17, 2015 00:04
autor: KLICHO
Z całym szacunkiem dla kolegi Kostrza ale nie robi jakiś bardzo wybitnych programów można powiedzieć że standardowe ale jak już zaczynają się dużo grubsze mody to już nie są te programy dopieszczone :) Dużo lepiej dać sprawę do kolegi Darona czy też Ciahciaha czy Rob555 którzy robią programy na podstawie logów i modyfikacji :) Programy wręcz wylizują.

Re: Garret GT2556V 1Z TDI

: śr cze 17, 2015 13:24
autor: kamil_papa
W sterowniku grzebię sam, z resztą jak wszystko, dlatego pytałem ile max można wyprzedzić kąt, żeby tłoków nie potopić. :satan:
Wskaźnika EGT jeszcze nie mam, ale niedługo zawita.
Jutro wpada wałek od AAZ'a, a potem wzmocniony docisk z tarczą kevlarową, bo przy 3 tyś jak turbo dmuchnie to się ślizga, także nawet go nie sprawdzę na hamowni. :banghead:
Fakt, logi to podstawa :grin:
EDIT:
Nie ma nikt z was problemu z fabrycznym filtrem powietrza?
U mnie turbo przewija go na lewą stronę :shock:
Stosowałem filtry różnych firm, MANN, KNECHT, MEYLE i zawsze to samo :otepienie:
Zastanawiam się teraz nad wkładką PIPERCROSS.
Obrazek
Obrazek