Strona 1 z 1

Jaki powinien być restryktor przy turbo GTB2260VK ?

: śr lut 25, 2015 14:16
autor: chrzaniu
Panowie mam problem z sączącym się olejem przy wejściu zasilania olejem w turbo. Zamierzam zakuć przewód w stalowym oplocie i teraz wykręcając oryginalbą rurkę pomierzyłem wszystko i tak :
W turbo jest otworek ~3mm
Króciec który się wkręca w turbo ma około 3.5mm
Czytając pare tematów odnośnie turbin jest często powtarzane 1.2-1.5mm restryktor .
I co teraz zrobić ?
Obrazek

Jaki powinien być restryktor przy turbo GTB2260VK ?

: śr lut 25, 2015 23:07
autor: stefano189
ten otworek w turbo robi za restryktor. Ja jak kupiłem caha, też miałem bez króćca. Długo nie myśląc dałem taki jak był w AFN-ie i jest do tej pory ok.

Wąż do smarowania daj fi wew. 8mm.

http://www.fotem.pl/data/mini/male_e7c3 ... c44ee9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

na tej fotce wąż ma 8mm, poźniej kawałek rurki stalowej fi 6mm i restryktor z AFN-a. W GTB " powinno " to też zadziałać.

Jaki powinien być restryktor przy turbo GTB2260VK ?

: śr lut 25, 2015 23:43
autor: chrzaniu
Stefano189 dzięki wielkie . Wiesz miałem juz to odpalone i jeździło , ale jak mi sie znów zaczęło tam sączyć i lać po turbo to wkurzyłem się i postanowiłem , że czas najwyższy coś z tym zrobić :)
Jutro jade do hydrauliki niech robią :)