Strona 1 z 2

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

: śr paź 01, 2014 23:01
autor: various
Witam :)
Panowie prosty problem, piszę tutaj bo tu chyba najwięcej maniaków dłubiących w vp37 :)

2 log:
http://vaglog.rtnet.pl/log_175899.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Kąt rozjeżdża się powyżej 3500 obr.

Przewody paliwowe wymienione na nówki tekalan, ogólnie układ paliwowy sprawny. Nowy filtr KNECHT. Zmierzone ciśnienie wewnętrzne: grubo ponad 10-12 bar czyli to nie to.

Pompa wyciągnięta i sprawdzona, kosz i tłoczek chodzą gładko, dodatkowo wymieniłem wszystkie uszczelnienia. W VAGu po odpaleniu Output Test zaworek elegancko wyprzedza kąt do ok 22 st. BTDC, niestety tylko na wolnych. Przy obciążeniu rozjeżdża się. Sprawdziłem już wszystko i ręce opadają. Panowie co poradzicie ? Chcę to ogarnąć żeby jechać na program.

Auto to 100 C4, 2.5 TDI, silnik ABP po przekładce nastawnika i ECU na HDK z A6 C4.

Co to może być ?

Pzdr

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

: czw paź 02, 2014 07:19
autor: JABcok20
Auto kopci powyżej tych 3500tys?

Re: VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

: czw paź 02, 2014 13:48
autor: various
Trochę tak.

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

: czw paź 02, 2014 15:12
autor: JABcok20
szary? szary to brak paliwa , ciśnienia w pompie, Albo w tym momencie masz za niskie napięcie nanastawniku.

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

: czw paź 02, 2014 18:25
autor: various
No właśnie bardziej szary niż czarny.
Co robić w takim razie ? Soft ori, nic nie robione.

PS. zaworek reg. ciśnienia wbity na ponad 5mm.

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

: czw paź 02, 2014 18:39
autor: JABcok20
Spróbój bezpośrednio z jakiejś butli, zasilanie i powrót , będziesz wiedział 100% czy wina leży w pompie czy w zasilaniu.
Na zasilanie załóż pewny węzyk najlepiej nowy żeby wykluczyć jakieś nieszczelności.Omiń zaworek na filtrze jeśli jest.

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

: czw paź 02, 2014 19:11
autor: various
Właśnie zasilanie wymienione.
ObrazekProsto z baku do filtra i do pompy. Wcześniej był zaworek zwrotny na zasilaniu i powrocie ale w oryginale jest tylko na powrocie i tak też zrobiłem. Odpala bez niczego, paliwo się nie cofa. Ten zaworek na filtrze jest na powrocie.

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

: czw paź 02, 2014 20:02
autor: JABcok20
Tak potrafi nim zaciągać powietrze,jak chcesz iść z mocą w górę załóż może filtr paliwa od zwykłego 1.6 TD bez tego zaworka zwrotnego.

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

: czw paź 02, 2014 20:09
autor: various
Fakt malutkie bąbelki lecą mimo że ten zaworek uszczelniłem juz silikonem. Ale to chyba nie powinna być główna przyczyna tego kąta ? U brata w ocatvii 1.9 leci więcej powietrza niż paliwa w przewodzie a wyprzedza elegancko :grin:

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

: pt paź 03, 2014 07:31
autor: JABcok20
Wywalenie go i puszczenie z butli ma na celu znalezienie przyczyny, uszczelnianiłeś silikonem :smoke:

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

: pt paź 03, 2014 09:45
autor: various
Silikonem.. powierzchnię gdzie przylega do podstawy filtra, bo nie wiem czy wiesz jak wygląda to w starych 2.5 R5. Przecież nie napchałem silikonu do środka. Sugerujesz, że to powietrze w paliwie ? I robi taką magiczną barierę 3600 obr. ?

Mam bardzo głęboko wbity zaworek, czy to może być przyczyna, z góry za wysoko ustawione ciśnienie?

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

: pt paź 03, 2014 10:19
autor: JABcok20
nie to nie ma wpływu, zaworek wbity na 5-5.5 to nie jest glęboko wbity zaworek.

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

: pt paź 03, 2014 13:22
autor: various
Powrót też do bańki ? Bo musiał bym 2 węże ciągnąć do kabiny żeby go przy bucie sprawdzić.. Filtr z tych wszystkich 1.9 starczy czy brać z 2.5 v6 ?

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

: pt paź 03, 2014 14:05
autor: JABcok20
po prostu daj oba węże do bańki, jak nie dasz powrotu do bańki to momentalnie 0aliwo Ci zejdzie. Jeśli masz przewody fi 8 bodajże to nic Ci nie da założenie filtra fi10...