spawacz pisze:Siema , mam a4 w bazie byl tam silnik AYM czyli 155KM - uszkodzony, zrobilem swap na BDG + turbo GT2060V+wydech , wtryski seryjne sa od AKE 6x0.16um wiec najmocniejsze AYM ma takie same - sprawdzilem koncowki
. Seria wykazala 164KM a po chipie 173.8 KM , limit na 51mg , udalo sie usunac owy limit i dalismy 75mg , niestety nie przybyl ani 1KM. Czy jest jakis inny sposob niz wyjecie pompy , danie na stol pobierczy + wgranie na sterownik softu bez blokady.
zrobiłes logi przed i po programie ?
sprawdziłes jak działa kąt ,ładowanie ?
program robiłes sam czy robił to ktos kto ma doswiadczenie z 2,5 tdi ?
auto dymi ?
auto do softu musi byc 101% sprawne zakładam ze to wiadomo bo zajmujesz sie tuningiem
kon moze nei przybyc nawet 1 a auto moze zapierdalac nieziemsko to v6 wystarczy ze poprawi sie odpowiednio momment co w 2,5v6 jest proste do uzyskania bo max moment jest generowany od 1500rpm
ake ma trzy tłoczkowa pompe aym chyba 2 wydajnosc pomp jest inna choc u mnie a6 robi na luzie 8 sek na 2 tłoczkowej i wtryskach ake
pompy ve o ile sie orientuje po 2000 roku maja swoje blokady i chyba jak na razie nikomu sie nei udało tego ominac -tak było rok temu i nei ma czegos takiego jak program bez blokady
serwisy bosch wgrywaja dane do sterownika (ilość takich programowan jest mocno ograniczona chyba do kilku) na podstawie nr pompy i kalibruja w ten sposób mechanike z elektronika
wielce prawdopodobne ze da sie zrobic swap elektroniki + ecu pompy np akn afb (2 tłoki 150ps) z mechanika pompy ake (3 tłoki) ale czy to ma sens ?
ładowanie w 2,5 jest ograniczane dodatkowa mapa inaczej niz 1,9
dawka paliwa jest ustalana inaczej niz vp
moze i to wszystko wiesz a moze nie ale jako ciekawostke dodam ze po profi programie na hamowni w znanej firmie tunerskiej (nie wymienie nazwy moje auto uzyskało 167ps (150) szał
i przyspieszało 0,1 sek lepiej od seri ;-_) tj 9,4 do 100
a tuner powiedział ze da sobie uciac to i owo jesli uda sie z niego wycisnac wiecej
dopiero gdy sam zabrałem sie za poprawe siedzac nocami po forach zagranicznych i szukajac rozwiazania uzyskałem 8,1do 100 a po wtryskach ake ponizej 8 waga auta 1800kg
kluczem była ingerencja w mape napiecia i ogranicznik turbo skok limiter a takze n 75
te siliki robi sie na 400ps na dyszach iveco/cummins ,pompie cummins wiekszym turbo i modzonym sprzegle rs6 ale czy to ma sens zwazywszy na budrzet zwiazany z naprawa silnika i modyfikacja ???