Strona 1 z 1

swap mk2 benzyna > diesel

: wt sie 05, 2014 12:40
autor: kamile124
Siema, niedawno nabylem sowjego golfika i teraz mysle o jakims swapie, zalezy mi na tym zeby to byl diesel ale coś więcej niz 1.9. I zeby to tez byla jakas ogarnięta cena za kupno takiego silniczka ze skrzynią i osprzętem. Moj golfik to 1.3 kat. Jak byscie mogli to podajcie jakiś link do dokladnego opisu swapa takiego silniczka.

swap mk2 benzyna > diesel

: wt sie 05, 2014 14:01
autor: hak64
kamile124 pisze:niedawno nabylem sowjego golfika i teraz mysle o jakims swapie,
Po co kupowałeś coś, co Ci nie odpowiada? Zdajesz sobie sprawę ile roboty i kasy wpakujesz w przeróbki? Taki swap przy MKII, to wartość auta (nie licząc kosztu robocizny), bo potrzebujesz nie tylko silnika i skrzyni, ale także kompletnego układu wydechowego, chłodzenia, sterowników, zawieszenia. Lepiej dołożyć 2-3 tysie i kupić gotową, zadbaną furę z mocnym dieslem pod maską.

swap mk2 benzyna > diesel

: wt sie 05, 2014 14:52
autor: kamile124
Wszystko mi odpowiada, z tym ze troche chajsu trzeba bedzie wlozyc zdaje sobie sprawę, ale gwint juz jest dobra szeroka stal na 10J też więc coś musi to ciągnąć.

Re: swap mk2 benzyna > diesel

: wt sie 05, 2014 20:50
autor: zgredd
Kup jakiegoś AFN w całości w golfie 3 rozbitym za kilka groszy. Albo jakieś ALH,AHF w budzie ibizy fl albo leona, dobrze jak by był po 2000 roku to możesz sterownik programować po kablu. Najlepiej szukać jakiegoś rozbitka lub anglika i po problemie.

Re: Odp: swap mk2 benzyna > diesel

: wt sie 05, 2014 22:32
autor: deskjet
zgredd pisze:dobrze jak by był po 2000 roku to możesz sterownik programować po kablu
Moj jest z 99 i tez idzie po kablu :chytry:

Re: swap mk2 benzyna > diesel

: śr sie 06, 2014 00:18
autor: zgredd
Chodzi o to żeby sterownik był 012 a nie stare 018.

swap mk2 benzyna > diesel

: śr sie 06, 2014 08:56
autor: Havan
Najpierw to trzeba zadać sobie pytanie czy to ma być TD/TDI na ile mocy do czego będzie służyć czy jazda na co dzień czy zabawka. nie opyla się robić takiego golfa jak na allegro stoją mk2 w tdi po 4k. Ja tworzę mk2 1.9 TD i na sam remont generalny silnika i jego osprzętu poszło mi 4 kafle więc warto to przemyśleć czy chce się bawić człowiek czy po prostu kupić gotowca i mieć masę roboty mniej.

swap mk2 benzyna > diesel

: pt sie 15, 2014 11:00
autor: Eizon
według mnie od golfa IV najlepszy.. przynajmniej jakiś tuning czy coś to po kablu zrobisz a nie wyciąganie sterownika i bawienie się w lutowanie flash..

proponuje jakieś 110km TDi