Nie udana próba chip'a 2.0 TDI
: pn cze 02, 2014 21:30
Witam,
Miałem dziś bardzo nie fajną przygodę kiedy chciałem przeprowadzić chiptuning, przygoda polegała na tym że samochód w minimalnym stopniu się jej poddawał w serii na hamowni wyskoczyło 133km/320,5nm maksymalne co można było wyciągnąć z niego to 144km/360nm no jakaś masakra. Było w sumie wgrywane z 5 różnych modów każdy dawał podobne wyniki. Teraz pytanie co to może być?! dodam że przejechałem się na hamownie obciążeniową to samochód wypluł tam 140km/348nm. Zakład w którym chciałem przeprowadzić zabieg już trochę istnieje wcześniej nigdy z takim czymś się nie spotkali mimo starań nic nie zdziałali. Co gorsza nie wiedzieli co blokuje że więcej się nie da, po głowie im jedynie chodziło że może skrzynia blokuje i nie pozwala, skrzynia DSG 6 stopniowa. Samochód to Seat Leon 2.0 tdi AZV 136 koni mech. Oczywiście diagnostyka była przeprowadzona turbawka zdrowa, przepływomierz też itd na drodze jak się jedzie nie czuć muła no może troche przy 140-150 już tak sprawnie się nie rozpędza ale to tylko moje odczucie chociaż jak robiłem draga z autem kolegi lancerem 2.0 did bwc 140km do 120-130 odchodziłem od 1,5 długości auta lecz juz przy wyższych predkościach momentalnie mnie brał. Prosiłbym o dość szybkie naprowadzenie, bo jeśli jest coś co trzeba więcej w nim robić to raczej sobie to odpuszczę. Dzięki !
Miałem dziś bardzo nie fajną przygodę kiedy chciałem przeprowadzić chiptuning, przygoda polegała na tym że samochód w minimalnym stopniu się jej poddawał w serii na hamowni wyskoczyło 133km/320,5nm maksymalne co można było wyciągnąć z niego to 144km/360nm no jakaś masakra. Było w sumie wgrywane z 5 różnych modów każdy dawał podobne wyniki. Teraz pytanie co to może być?! dodam że przejechałem się na hamownie obciążeniową to samochód wypluł tam 140km/348nm. Zakład w którym chciałem przeprowadzić zabieg już trochę istnieje wcześniej nigdy z takim czymś się nie spotkali mimo starań nic nie zdziałali. Co gorsza nie wiedzieli co blokuje że więcej się nie da, po głowie im jedynie chodziło że może skrzynia blokuje i nie pozwala, skrzynia DSG 6 stopniowa. Samochód to Seat Leon 2.0 tdi AZV 136 koni mech. Oczywiście diagnostyka była przeprowadzona turbawka zdrowa, przepływomierz też itd na drodze jak się jedzie nie czuć muła no może troche przy 140-150 już tak sprawnie się nie rozpędza ale to tylko moje odczucie chociaż jak robiłem draga z autem kolegi lancerem 2.0 did bwc 140km do 120-130 odchodziłem od 1,5 długości auta lecz juz przy wyższych predkościach momentalnie mnie brał. Prosiłbym o dość szybkie naprowadzenie, bo jeśli jest coś co trzeba więcej w nim robić to raczej sobie to odpuszczę. Dzięki !