Mieszane odczucia po Chiptuningu AFN 106KM/136KM 253NM/327NM
: czw kwie 10, 2014 21:45
autor: stryj16
Jak zachowują się wasze TDI po chipie, u mnie jak widać przyrost duży, ale jakiegoś zaje.... wciskania w fotel nie czuje, a przy takim momencie powinienem to czuć, sam tuner stwierdził że przy tych silnikach tak tego nie czuć. Fakt faktem jeździ się lepiej, dynamika się poprawiła i to dużo, ale może powiedzcie co wy o tym sądzicie?
Jakoś strasznie się tym nie wzruszam, bo dużo mnie to nie kosztowało, ale byłem na chipie dwoma A4 no i oba samochody po chipie zachowują się podobnie, przy czym mój wypadł ciut lepiej od drugiego, ale kumpel sam stwierdził że nie *#cenzura#* jakiejś kolosalnej różnicy.
Co o tym sądzicie po samych wykresach? Moje turbo ma chyba małe problemy z VGT sądząc po wykresie po chipie, ale przed chipem też miało odczuwalne małe spadki mocy.
Mieszane odczucia po Chiptuningu AFN 106KM/136KM 253NM/327NM
: czw kwie 10, 2014 23:57
autor: zgredd
Zrób logi wszystko się okaże. Po 2 ile chciałeś wyciągnąć ze starego AFN? 150km 360nm? Wrzuć wtryski 216 na pewno różnica będzie odczuwalna. Po 3 audi a4 jest ciężki więc nigdy z tdi wyścigówki nie zrobisz. Nie Vgt tylko VNT, niesprawnych aut się nie modyfikuje. Po wykresach obstawiam na firmę Agma tuning ale nie o to chodzi. Te auta moją przebiegi 500+ i ciężko jest walczyć o mega wyniki.
Re: Mieszane odczucia po Chiptuningu AFN 106KM/136KM 253NM/3
: pt kwie 11, 2014 06:57
autor: stryj16
Fakt Audi A4 jest ciężkie i to czuć. Moc jaka chciałem osiągnąłem, głównie zależało mi na niutkach, a tego doszło całkiem sporo. Firma to JBtuning, a Co do VGTi VNT nie widzę różnicy, chodzi o to samo
Mieszane odczucia po Chiptuningu AFN 106KM/136KM 253NM/327NM
: pt kwie 11, 2014 12:19
autor: przemlin
wez lepiej zrób logi, doprowadz auto do serii, sprawdz spręzanie, szklanki, przepływke, wyczysć turbine, porób pierdoły które najcześciej siadaja ,n75, wytnij katalizator, i dopiero chipuj i dopiero wtedy narzekaj ze słaby chip,tu masz golfa alh seria + chip na 216 z forum 147KM/323Nm cytuje kolge z forum
RysiekAsthmatdi pisze:Seria 90 km ...etapy:
0 od elastycznej złączki po sam zderzak rura 2.5 cala (żadnego tłumika i katalizatora nie ma)
1 znalazłem przepływkę która daję tyle ile powinna i nowy oryginalny N75
2 wyczyszczone kompleksowo turbo(VNT15) z geometrio i z kolektorem ssącym
3 Wtryski 216 bosch 220/300 by Nadarzyn
4 przejażdżka do miejscowości Jabłonnej do http://ame-tuning.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; na pomiar "seri na 216-stkach" wyszło 129KM i 300NM
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=266" onclick="window.open(this.href);return false; " onclick="window.open(this.href);return false;
Ładnie ten alh zap...a, jak mało który, no ale ma wszystko porobione co powinno.
Nagraj swój filmik i wrzuć.
Mieszane odczucia po Chiptuningu AFN 106KM/136KM 253NM/327NM
: pt kwie 11, 2014 18:47
autor: stryj16
Turbo czyściłem nawet dwa razy, po pierwszym razie wytrzymała 1000km, kata nie mam od tamtego roku, n75 nóweczka, ale nie z VW(trochę mnie zastanawia czy to nie przez to, ale turbiną steruje, znajomy jeździ na takim samym i nie ma problemu) nie że narzekam, ale porostu myślałem że to będzie czuć bardziej
Mieszane odczucia po Chiptuningu AFN 106KM/136KM 253NM/327NM
: wt kwie 15, 2014 09:14
autor: fan_VW
stryj16, wsadz n18 ori zamiast tego n75 i zobacz jak jedzie
Re: Mieszane odczucia po Chiptuningu AFN 106KM/136KM 253NM/3
: wt kwie 15, 2014 21:42
autor: stryj16
powodem chyba faktycznie jest n75, gdyż nie pochodzi z VW a z Hyundaia, ale wygląda tak samo, podłożyłem z b5 sprawne n75 i jazda już wyglądała inaczej, co prawda na hamowni nie byłem, ale spadków mocy nie odczuwałem